חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מדובאי לאבו דאבי – המלצה ל-2 טיולים יומיים נהדרים!

טיול מדובאי לאבו דאבי - המלצה לטיול יומי נהדר!

אם כבר הגעתם לדובאי, אל תוותרו על טיול וביקור באבו דאבי - עיר הבירה של איחוד האמירויות ויעד תיירותי מקסים. לפניכם המלצה ל-2 טיולים יומיים נהדרים מדובאי לאבו דאבי בהם תוכלו להכיר את האטרקציות והאתרים המרכזיים ביותר באבו דאבי ביום אחד בלבד! כל הפרטים, בכתבה הבאה.

הרבה מאוד מטיילים ישראלים בדובאי מתרכזים בטיול בדובאי עצמה ומפספסים ביקור באבו דאבי – יעד תיירותי מקסים עם הרבה מאוד דברים לראות ולעשות. למרות שמומלץ להקדיש כמה ימים לטיול באבו דאבי, קיימים כמה טיולים יומיים מדובאי לאבו דאבי שמרכזים לטיול של יום אחד את האטרקציות והאתרים המרכזיים של אבו דאבי.

אז אם אתם מעוניינים לבלות בעיקר בדובאי אך להקדיש יום אחד לטיול באבו דאבי המרוחקת כשעה נסיעה בלבד מדובאי, הנה המלצה ל-2 טיולים יומיים מעולים שיאפשרו לכם ליהנות מכל העולמות ובמחירים סבירים. בואו נצא לדרך.

טיול יומי מדובאי לאבו דאבי - האופציה הזולה!

הטיול הבא הנחשב לאחד הפופולריים ביותר בקרב המטיילים, הוא טיול יומי לאבו דאבי מדובאי שנמשך כ-8 שעות  ועולה כ-37 יורו בלבד לאדם. זהו אחד הטיולים המשתלמים ביותר שתמצאו מדובאי לאבו דאבי.

מה כולל הטיול? הטיול כולל איסוף והחזרה מהמלון שלכם, נסיעה פרטית ומסודרת מדובאי וחזור (יציאה ב-09:00 בבוקר), מדריך צמוד שילווה אתכם לאורך הטיול ויעניק הסברים והרחבה על האתרים בהם תעברו, עצירות באתרים המרכזים והפופולריים ביותר באבו דאבי כמו מסגד שייח' זאיד, ארמון האמירויות, הארמון הנשיאותי, כפר המורשת אבו דאבי (Emirates Heritage Club Heritage Village), האי יאס ואתרים נוספים. בנוסף, הטיול יציע גם עצירה לצילומים בפארק "עולם הפרארי" הידוע של אבו דאבי.

כרטיסים ומחירים – כאמור, זהו טיול זול ומשתלם שיעלה לכם כ-37 יורו בלבד לאדם. את הטיול מארגנת חברת "RAH Tourism LLC" וניתן להזמינו באמצעות האתר הבא.

טיול מדובאי לאבו דאבי - המלצה לטיול יומי נהדר!
מסגד שייח' זאיד - האתר הידוע ביותר באבו דאבי

טיול יומי לאבו דאבי מדובאי - הגרסה המושקעת יותר

הטיול הבא הוא טיול יקר יותר, אך הוא טיול מקיף ומושקע יותר מהטיול הקודם וכולל כניסה אל כמה מאטרקציות המרכזיות של אבו דאבי. כך למשל, טיול זה יכלול גם כניסה וביקור לתוך מסגד שייח' זאיד – מסגד מרהיב הנחשב לאתר הידוע ביותר באבו דאבי, כניסה וטיפוס לתצפית המדהימה במגדלי איתיח'אד (Etihad Tower), כניסה למסגד קאסר אל ווטאן (Qasr Al Watan) ועוד מגוון של ביקורים ועצירות ביעדים מרכזיים נוספים באבו דאבי.

מה כולל הטיול? הטיול כולל איסוף והחזרה מהמלון, הסעה פרטית מסודרת הלוך וחזור מדובאי לאבו דאבי, מדריך צמוד לכל אורך הטיול וכניסה לאתרים השונים. שימו לב: ישנם כמה אתרים שהכניסה אליהם לא כוללה במחיר הטיול, אך ניתן לשלם בנפרד במהלך הטיול כדי להיכנס אליהם. משך זמן הטיול הוא כ-9 שעות כולל הנסיעות.

כרטיסים ומחירים – מחיר הטיול עומד על כ-91 יורו לאדם. החברה שמפעילה את הטיול נקראת "OceanAir Travels" וניתן להזמינו באמצעות האתר הבא.

התצפית המדהימה ממגדלי איתיח'אד באבו דאבי

עוד מידע על דובאי באתר מטיילים בעולם

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק