חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בזיליקת סן מרקו ונציה 2024 – כרטיסים, עקיפת תורים והמלצות חשובות!

בזיליקת סן מרקו ונציה - כרטיסים, עקיפת התור ועוד המלצות חשובות!

כל מה שצריך לדעת לפני ביקור בבזיליקת סן מרקו בונציה - אחת האטרקציות התיירותיות הידועות והמרכזיות בעיר. מה רואים שם? איך מגיעים? כמה עולים כרטיסים? ואיך עוקפים את התורים הארוכים? אתר "מטיילים בעולם" עם המדריך הטוב ביותר ברשת לביקור בבזיליקה המרהיבה של ונציה ב-2024.

בזיליקת סן מרקו (St.Mark’s Basilica) היא אחת האטרקציות התיירותיות והמרכזיות ביותר בונציה. הבזיליקה שוכנת בכיכר סן מרקו הידועה המהווה את האיזור המרכזי והתיירותי ביותר בעיר, סמוך לארמון דוג'ה ולאטרקציות ידועות נוספות בונציה.

מדובר בכנסייה גדולה ומרשימה המכונה "כנסיית הזהב" בזכות המראה המרהיב והפסיפסים המוזהבים הרבים המעטרים אותה. הבזיליקה מושכת אליה את מרבית המטיילים בונציה שבוחרים גם להיכנס לבפנים כדי להתפעל מהמראה, מההיסטוריה ומהעוצמה של המקום.

בעבר, הכניסה לבזיליקת סן מרקו הייתה חינמית, אך כיום הכניסה לבזיליקה לתיירים דורשת רכישת כרטיסים. ישנם כמה סוגים שונים של כרטיסים לבזיליקה ומכיוון שזהו אתר מבוקש ופופולרי מאוד, מומלץ ביותר לרכוש אותם מראש באמצעות האינטרנט כדי לא לעמוד בתורים וכדי לשריין כרטיסים בתאריך ובשעה הנוחים עבורכם. בהמשך המדריך, נרחיב על כל האפשרויות השונות.

אז מה אפשר לראות בבזיליקת סן מרקו בונציה?

המטיילים שבוחרים להיכנס לבזיליקה, יכולים לחוות את גודלו ועוצמתו של המבנה הגדול והמרשים שעטור באינספור ציורי קיר, פסיפסים וקישוטים שונים שהתווספו ונוצרו במהלך השנים ומהווים יחד את הסיפור ההיסטורי המעניין ביותר של המקום שהולך אחורה כ-800 שנה.

מומלץ לא להחמיץ את המרפסת (Terrace) שבקומה הראשונה שמציעה נוף מרשים ביותר של ונציה, את חדר האוצרות המרהיב שבו ניתן לראות תכשיטים עתיקים מדהימים, את הקבר של מרקו הקדוש, וגם את פאלה ד'אורו – הלוח המסתובב המפורסם הממוקם מעל המזבח המרכזי. בנוסף, ישנו במקום גם מוזיאון מעניין שבו תוכלו ללמוד על ההיסטוריה המרתקת של המקום.

צפו בסרטון הבא שממחיש את כל מה שאפשר לראות בבזיליקה מבפנים ומבחוץ:

בזיליקת סן מרקו כרטיסים ומחירים - מהם סוגי הכרטיסים לבזיליקה? ואיך תעקפו את התורים (מעודכן ל-2024)?

כאמור, בעבר הכניסה לבזיליקה הייתה בחינם, אך כיום הכניסה היא בתשלום בלבד ויש לרכוש כרטיסים כדי להיכנס. מחיר הכרטיס הבסיסי לבזיליקה המציע כניסה לכל המתחמים בכנסייה, כולל גישה למוזיאון, לטרסה ולפאלה ד'אורו, עומד על כ-25 יורו לאדם (מעל גיל 6) ילדים מתחת גיל 6 פטורים מתשלום. 

ניתן לרכוש את הכרטיסים בקופות במקום, אך כדאי לקחת בחשבון שלא בטוח שיישארו כרטיסים פנויים, וגם אם יישארו, קחו בחשבון תורים ארוכים מאוד בקופות. לכן, הדרך המומלצת והפופולרית ביותר, היא להזמין כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט וכך גם לשריין כרטיסים בתאריך ובשעה נוחים עבורכם וגם להיכנס מיד לבזיליקה ללא תור באמצעות תור מיוחד לבעלי כרטיס עוקף תור דיגיטלי.

ישנם אתרים רבים המאפשרים רכישת כרטיסים מראש לבזיליקה עם אפשרויות ושדרוגים שונים. אחד המומלצים, הוא אתר "Tiqets" הפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים וכולל גם תמיכה אנושית בצ'אט 24/7, המציע בעמוד הבא כרטיסים דיגיטליים עוקפי תור הכוללים גישה לכל המתחמים החשובים בבזיליקה.

ישנם סוגים נוספים של כרטיסים לבזיליקה כמו למשל כרטיס הכולל כניסה מהירה ללא תור לבזיליקה וסיור מודרך עם מדריך מקצועי (בעמוד הבא), כרטיס הכולל כניסה לבזיליקה ושייט בגונדולה בתעלות ונציה (בעמוד הבא), וסוגים נוספים אותם תוכלו למצוא בדף הבא.

אתר נוסף ומומלץ בו תוכלו להזמין מראש את כל סוגי הכרטיסים לבזיליקת סן מרקו בונציה הוא אתר "Get your Guide" המצוין והפופולרי בעמוד הבא.

שריינו כרטיסים לבזיליקת סן מרקו

דרכי הגעה ושעות הפעילות

קל מאוד להגיע לבזיליקת סן מרקו שכן היא ממוקמת על כיכר סן מרקו שהיא למעשה המקום המרכזי ביותר בונציה ואין כמעט תייר שמגיע לעיר ולא יגיע לכיכר. אפשר לעשות זאת בקלות בהליכה רגלית בין הסמטאות הנפלאות של ונציה, או באמצעות שייט בגונדולות בתעלות הידועות של העיר.

שעות הפעילות לביקור בבזיליקה משתנות מתקופה לתקופה. נכון לזמן כתיבת שורות אלו, הבזיליקה פתוחה למבקרים בכל יום בשבוע בין השעות 09:30 בבוקר ועד 16:45 אחר הצהריים.

טיפים ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו בבזיליקת סן מרקו בונציה

  • "בזיליקת סן מרקו היא למעשה גולת הכותרת של ונציה. אל תחמיצו ביקור בה. הקדישו זמן להביט מה מבחוץ ולאחר מכן כנסו לבפנים. שווה כל דקה".
  • "מומלץ להגיע בשעות הבוקר המוקדמות שבהן המקום הכי פחות עמוס בתיירים".
  • "התורים בקופות ארוכים בטירוף. הזמינו באינטרנט מראש, אחרת תעמוד בתור של שעה לפחות וגם לא יהיה לכם כרטיסים פנויים לשעה שתרצו".
  • "מומלץ מאוד לרכוש כרטיסים הכוללים כניסה למרפסת. הנוף הנשקף מהמרפסת מרהיב ומקסים".
  • "לא לפספס את מזבח הזהב המהמם שבתוך הבזיליקה".

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק