חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארמון הדוג'ה ונציה המדריך השלם 2024 – מחירים, כרטיסים וטיפים!

ארמון הדוג'ה ונציה המדריך השלם - מחירים, כרטיסים וטיפים!

ארמון הדוג'ה בונציה הוא אחד מסמלי העיר ואחת האטרקציות המובילות והפופולריות ביותר בונציה. האם כדאי להיכנס לביקור בתוך הארמון? כמה זה יעלה ב-2024? ואיך תוכלו להימנע מהתורים המאוד ארוכים בכניסה? הכנו לכם מדריך מושלם לביקור בארמון הדוג'ה המפורסם בונציה.

ארמון הדוג'ה בונציה (Doge's Palace) הוא אחד המונומנטים הידועים והמזוהים ביותר בעיר ונחשב לאטרקציה תיירותית פופולרית ומבוקשת ביותר בונציה. באתר טריפ אדווייזר הידוע, דורג הארמון ע"י עשרות אלפי גולשים במקום ה-2 מבין למעלה מ-800 אטרקציות שונות בונציה.

מרבית התיירים המגיעים לונציה, ביניהם גם המטיילים הישראלים הרבים, בוחרים להיכנס אל פנים הארמון ולהתרשם מהחדרים הגדולים והמפוארים, הקישוטים והעיצוב שממחישים בצורה נהדרת את ההיסטוריה המרתקת של ונציה. הכניסה לארמון, מאפשרת למבקרים גם כניסה חופשית למוזיאונים נוספים שבמתחם שהם מוזיאון קורר, הספרייה הלאומית והמוזיאון לארכיאולוגיה הלאומי.

הארמון ממוקם באיזור המרכזי ביותר בונציה, סמוך לכיכר סן מרקו המרכזית ולבזיליקה הידועה, והוא כאמור אחת האטרקציות העמוסות ביותר בעיר. סמוך אליו נמצאות האטרקציות הידועות ביותר בונציה כמו קתדרלת סן מרקו, מגדל הפעמונים, מגדל השעונים ומוזיאונים שונים.

בעונת הקיץ, התורים לכניסה לארמון ארוכים מאוד ויכולים להגיע לשעה ואף יותר, ולכן הדרך הפופולרית והמומלצת ביותר היא לרכוש את הכרטיסים מראש ובאמצעות האינטרנט וכך לעקוף את התורים בקופות הכרטיסים ולהיכנס באמצעות התור המהיר ללא המתנה. בהמשך המדריך, נסביר לכם בדיוק כיצד לעשות זאת.

מה אפשר לראות בארמון?

ארמון הדוג'ה שימש את דוכס ונציה (הדוג'ה) במשך מאות שנים וביקור בתוך הארמון חושף את המבקרים להיסטוריה ולחיי שליטי ונציה לאורך השנים הרבות. בכניסה לתוך הארמון, תוכלו לראות ולהתרשם מהחדרים המפוארים ומציורי קיר המרשימים שעוצבו בידי מיטב אמני איטליה הידועים.

תוכלו לטייל בחצר הארמון ובה פסלים מעניינים ביניהם הפסלים של מרס ונפטון ולבקר בבית הכלא והעינויים ששימשו את האסירים בונציה (כאן גם נכלא קזנובה המפורסם). חלק נוסף מעניין ומרתק בארמון הוא גשר האנחות שמחבר בין הארמון לבין בית הכלא הסמוך שבו הועברו האסירים. שמו של הגשר נקרא ע"ש אנחות האסירים שעברו דרכו.

כרטיסים לארמון הדוג'ה בונציה 2024 – מהם המחירים?

כמו רוב האטרקציות הפופולריות בעולם, גם הכניסה לארמון הדוג'ה בונציה היא בתשלום כאשר מחירי הכרטיסים לארמון עומדים נכון ל-2024 על כ-35 יורו לאדם. זהו המחיר למבוגר (מעל גיל 14). מחיר הכרטיסים לילדים בין הגילאים 6 עד 14 ולמבוגרים מעל גיל 65 עומד על כ-17 יורו בלבד.

כרטיס הכניסה לארמון הדוג'ה כולל בתוכו גם כניסה לכמה מוזיאונים הנמצאים באיזור המתחם שהם מוזיאון קורר, מוזיאון הארכיאולוגיה הלאומי והספרייה הלאומית. לכל אלו, תוכלו להיכנס ללא תשלום נוסף במסגרת הכרטיס לארמון. שימו לב: הכרטיס לא כולל כניסה לתערוכות זמניות במידה וישנן כאלו. לתערוכות אלו, יש צורך בתשלום נוסף אותו ניתן להוסיף בכניסה.

איפה כדאי לקנות את הכרטיסים ואיך תעקפו את התורים הארוכים?

ניתן לרכוש את הכרטיסים לארמון בקופות הכניסה, אך מכיוון שזהו אחד האתרים העמוסים ביותר בונציה, התורים בקופות הכרטיסים ארוכים ביותר ויכולים להימשך שעות בעונות השיא. לכן, הדרך הפופולרית והמומלצת ביותר כיום לרכישת כרטיסים לארמון הדוג'ה, היא באמצעות קנייה מראש באינטרנט לפי תאריך ושעה מדוייקים, וכך לחסוך את ההמתנה הארוכה.

ישנם אתרים רבים שמוכרים כרטיסים אונליין לארמון הדוג'ה. אחד הידועים שבהם הוא אתר "Tiqets" המצוין שנחשב לאחד האתרים הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים כיום. האתר מציע בעמוד הבא כרטיסים דיגטליים לארמון שידלגו על התורים הארוכים וייקחו אתכם ישירות לכניסה ללא המתנה. הכרטיסים הם דיגיטליים ואין צורך בהדפסתם. פשוט ניגשים לתור המהיר, מציגים את הסמארטפון בכניסה, ונכנסים.

בנוסף, האתר מציע כמה אופציות נוספות של כרטיסים מיוחדים לארמון כמו למשל כרטיס הכולל שייט בגונדולה, כרטיס לארמון משולב עם כניסה לבזיליקת סן מרקו ושייט בגונדולה, או כרטיס מיוחד המאפשר כניסה למעברים סודיים בארמון שאינם פתוחים באופן בסיסי לקהל הרחב. ניתן למצוא את כל סוגי הכרטיסים בעמוד הבא.

שעות פעילות ודרכי הגעה

להגיע לארמון הדוג'ה בונציה זאת משימה די פשוטה היות והוא ממוקם בכיכר סן מרקו הנחשבת למקום המרכזי ביותר בעיר. מומלץ להיעזר באפליקציית המפות של גוגל שתדריך אתכם עד למקום, בין אם תבחרו ללכת ברגל או בגונדולה.

שעות הפעילות של הארמון משתנות בהתאם לעונה בשנה. בין החודשים אפריל ועד סוף אוקטובר, הארמון פתוח למבקרים בין השעות 08:30 בבוקר ועד ל-21:00 בערב ואילו בין החודשים נובמבר ועד סוף מרץ, הארמון ייסגר ב-19:00 בערב.

טיפים והמלצות על ארמון דוג'ה בונציה ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "ארמון מפואר ומרשים. לא לפספס את הביקור בבית הכלא ובגשר האנחות".
  • "התורים בקופות ממש ארוכים. כדאי להגיע עם כרטיסים מראש".
  • "מקום מומלץ בוונציה. מתאים גם למשפחות עם ילדים בוגרים".

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק