חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתם שאלתם - אנחנו עונים

טיול לאי ג'יימס בונד מפוקט – האם כדאי?

טיול לאי ג'יימס בונד מפוקט - האם כדאי?
טיול לאי ג'יימס בונד מפוקט - האם כדאי?

תשובה: איי ג'יימס בונד הם אחד היעדים הפופולריים והאהובים ביותר בקרב המטיילים באי פוקט בתאילנד. שמו האמיתי של האי הוא למעשה קו טאפו והוא חלק ממפרץ פאנג נוגה (Phang Nga Bay) התיירותי והידוע.

את הכינוי "האי של ג'יימס בונד", קיבל האי בזכות צילומי הסרט "האיש בעל אקדח הזהב" מסדרת סרטי ג'יימס בונד שהפכו את האי לאטרקציה תיירותית פופולרית במיוחד בקרב מטיילים מכל העולם כולל מטיילים ישראלים רבים.

אם אתם מגיעים לחופשה בפוקט, זוהי בהחלט אטרקציה מומלצת ופופולרית ובהחלט כדאי להקדיש יום לטיול יומי שכזה. הטיול נחשב לשני ברמת הפופולריות לאחר טיול 7 האיים המפורסם.

הדרך הפופולרית ביותר להגיע לאי ג'יימס בונד היא באמצעות שייט יומי שמציעות חברות תיירות מקומיות רבות. הטיול בדרך כלל נמשך כ-8 שעות סה"כ והוא כולל ברוב המקרים גם ליווי של מדריך מקומי, ארוחת צהריים ועצירות ביעדים פופולריים נוספים כמו מערת הגלידה (Ice Cream Cave), האי הונג (Hong) ואיים ויעדים נוספים.

מחיר הטיול עומד על כ-60 יורו לאדם (כ-2300 באט תאילנדי) והוא אמור לכולל את השייט, מדריך צמוד, ארוחת צהריים, איסוף והחזרה מהמלון וכרטיסי כניסה לשמורות הטבע. ניתן ואף מומלץ להזמינו מראש באמצעות האתר הזה, או האתר הזה.

עוד מידע על תאילנד באתר מטיילים בעולם

אז מה היה לנו בכתבה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות ברחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק