חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שייט על הסיין בפריז ב-2024 – המדריך השלם לבחירת השייט המושלם!

שייט על הסיין בפריז - המדריך השלם לבחירת השייט המושלם!

מבררים לגבי שייט על הסיין בפריז? הגעתם למקום הנכון! הכנו לכם את המדריך הטוס ביותר ברשת ובו מידע על כל סוגי השייט השונים שתוכלו להזמין על נהר הסיין הנהדר בפריז כולל מידע עדכני ל-2024 עם מחירים, שעות פעילות, דרכי הגעה והדרכים הטובות ביותר להזמין את השייט. כל הפרטים, במדריך הבא.

נהר הסיין (או הסן – Seine) הוא הנהר הראשי בפריז המחלק את העיר לשניים – הגדה הימנית והגדה השמאלית. מכיוון שהוא עובר בחלקים נרחבים מהעיר, הפך הנהר לאטרקציה תיירותית פופולרית ומבוקשת מאוד לחוות את פריז בצורה מהירה ומהנה ביותר.

ישנן מספר חברות שונות שמציעות שייט על הסיין וישנם גם סוגים שונים שייט עם אפשרויות מגוונות. במדריך זה נסקור עבורכם את כל האפשרויות הפופולריות והמומלצות ביותר לשייט על נהר הסיין בפריז ונבדוק גם מהם המחירים השונים ב-2024 ומהיכן הכי כדאי להזמין. אז בואו נתחיל.

Bateaux Mouches (באטו מוש) - החברה הפופולרית ביותר בפריז המציעה שייט על הסיין

החברה הפופולרית והפעילה ביותר המציעה שייט על נהר הסיין בפריז, היא חברת Bateaux Mouches (באטו מוש) שפועלת מאז שנת 1949 וכוללת כיום כ-15 ספינות שונות ומסיעה מדי שנה לא פחות מכ-2.5 מיליון תיירים מדי שנה. החברה מציעה מספר גדול של אפשרויות שייט שונות עם תוספות כאלו ואחרות – חלקן פשוטות ומהירות וחלקן כוללות ארוחות, משקאות ושדרוגים כאלו ואחרים.

השייט הבסיסי והפופולרי של החברה הוא השייט הזה הנמשך כשעה ועשר דקות בלבד בעלות של 15 יורו, וכולל מעבר ליד האייפל, הלובר, מוזיאון אורסיי ואתרים חשובים נוספים בפריז. השייט כולל גם מדריך קולי באוזניות ב-8 שפות ומפה. ניתן ואף מומלץ להזמין את השייט מראש כדי לשריין תאריך ושעה נוחים. ניתן לעשות זאת באמצעות האתר הבא.

שריינו תאריכים לשייט עם באטו מוש

השייט הבסיסי על הסיין של חברת Bateaux Mouches
השייט הבסיסי על הסיין של חברת Bateaux Mouches

Bateaux Parisiens (באטו פריזיאן) - חברה נוספת וסופר פופולרית לשייט על הסיין

גם חברת Bateaux Parisiens (באטו פריזיאן) היא אחת מחברות השייט המובילות בפריז ומציעה גם היא סוגים רבים של שייט שאת כולם תוכלו למצוא בעמוד הזה. השייט הפופולרי ביותר של החברה הוא השייט הבא שעולה 16 יורו ומציע שייט של שעה העובר בכל הנקודות המרכזיות של פריז כולל לצד האייפל, הלובר, כנסיית נוטרדאם ועוד.

שריינו תאריכים לבאטו פריזיאן

Batobus - שילוב מצוין של התניידות קלה בפריז באמצעות שייט

אפשרות נוספת ופופולרית מאוד בקרב מטיילים רבים, היא שייט Hop-on Hop-off הנקרא "Batobus" (באטובס). שייט זה מציע בדומה לאוטובוס התיירים הידוע, אפשרות לעלות ולרדת במהלך השייט ללא הגבלת זמן ב-9 תחנות עצירה מרכזיות (ליד נקודות עניין ידועות בפריז כמו האייפל, מוזיאון הלובר ועוד).

היתרון הגדול בשייט ה-BatoBus הוא היכולת לבקר במוקדי עניין ידועים בפריז מבלי להסתבך עם התניידות בתחבורה הציבורית. כך למעשה אתם מרוויחים גם שייט על הסיין וגם הגעה קלה ומהירה למקומות המרכזיים של פריז. עלות השייט היא כ-23 יורו לאדם וניתן להזמינו מהאתר הבא.

שריינו כרטיסים לבאטובס

למשקיענים - אפשר גם למצוא שייט על הסיין עם תוספות ושדרוגים שווים

אם סתם שייט בסיסי לא מספיק עבורכם, אפשר כמובן למצוא שייט על הסיין משודרג עם תוספות ופעילויות שונות. כך למשל, השייט הבא שנחשב גם הוא לפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים, מציע לכם שייט של כשעתיים הכולל ארוחת צהריים מושקעת של 3 או 4 מנות. עלות שייט כזה היא כ-75 יורו לאדם.

תוכלו גם לבחור בשייט הכולל ארוחת ערב (בעמוד הבא) שעולה כ-95 יורו לאדם, או אפילו בשייט הכולל ארוחת גורמה מושקעת (בעמוד הזה) ב-100 יורו. אם זה יותר מדי עבורכם, תוכלו למצוא גם שייט הכולל משקה אחד בעלות של כ-13 יורו בלבד.

וגם: אם אתם מגיעים לפריז עם ילדים למשל, ישנו שייט מותאם במיוחד עבור ילדים (בעמוד הבא). אם לעומת זאת אתם בטיול רומנטי בפריז, תוכלו למצוא את השייט הרומנטי הבא שמציע שייט של כשעתיים הכולל ארוחה מושקעת, שמפנייה ועוד.

שייט על הסיין הכולל גם ארוחת צהריים
שייט על הסיין הכולל גם ארוחת צהריים

שייט עם סיור מודרך ע"י מדריך מקצועי - מומלץ בהחלט!

רבים מהמטיילים מעדיפים לחבר בין שייט מהנה לבין הכרה מעמיקה יותר עם פריז. במקרה כזה, תוכלו למצוא שייט עם סיור מודרך הכולל מדריך מקצועי שיעניק לכם הדרכה קולית סביב האתרים בהם תעברו במהלך השייט. השייט הזה הכולל סיור מודרך, הוא אחד הפופולריים מביניהם.

שייט על הסיין

איך מזמינים שייט בסיין בצורה הקלה והמהירה ביותר?

השייט על הסיין היא אטרקציה תיירותית מבוקשת מאוד בקרב מטיילים בפריז מכל העולם ולכן, הדרך הטובה והפופולרית ביותר כיום, היא להזמין מראש את השייט באמצעות האינטרנט כדי לחסוך לכם את זמן ההמתנה בתור בקופות וגם כדי לשריין לעצמכם שייט בתאריך ובשעה הנוחים לכם.

אתר "Tiqets" למשל, המצוין והפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים, מציע בעמוד הבא את כל האפשרויות השונות ברכישת כרטיסים דיגיטליים לכל סוגי השייט וללא הצורך בהדפסת הכרטיסים. כל מה שעליכם לעשות, הוא להגיע עם הסמארטפון שלכם ולהציג אותו בכניסה. האתר מסביר במהלך הרכישה היכן נקודת המפגש ומציע גם תמיכה 24/7 בצ'אט לייב.

גם אתר התיירות המצוין "GetyourGuide" מציע בעמוד משלו אפשרויות רבות ומצוינות של אפשרויות שייט שונות בפריז. אתר נוסף שמציע המון מידע על על כל סוגי השייט, מחירים, כרטיסים, חברות ידועות ועוד, הוא אתר "Cruise on the Seine" בעמוד הבא.

היכן נמצאת נקודת היציאה לשייט ואיך מגיעים לשם?

מכיוון שמדובר באטרקציה תיירותית מרכזית, כל ההפלגות יוצאות מהנקודות הכי מרכזיות בפריז וקל מאוד להגיע אליהן. כך למשל, ההפלגות של חברת באטו מוש (Bateaux Mouches) יוצאות מהנקודה הבאה, סמוך מאוד לשאנז אליזה. ההפלגות של באטו פריזיאן (Bateaux Parisiens) יוצאות מהנקודה הבאה, ממש קרוב למגדל אייפל. וכך גם אצל הפלגות של חברות אחרות.

בכל אופן, מומלץ תמיד לבדוק באתר הכרטיסים בו הזמנתם, את הכתובת המדוייקת שממנה מפליג השייט.

עוד מידע על פריז באתר מטיילים בעולם

  • מתכננים את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז שנחשבות ל-Must See ואסור להחמיץ!
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים ב-2024.
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מחוץ לפריז לאיזורים הכי שווים בצרפת שיוצאים וחוזרים באותו היום. רשימה שאסור להחמיץ!
  • חושבים על ביקור בגני ורסאי? תוכלו למצוא בכתבה המעמיקה שכתבנו על ארמון ורסאי את כל המידע שצריך לדעת על הארמון והגנים המקסימים ביותר בעולם.
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.
  • בואו לקרוא טיפים, המלצות ושאלות נפוצות על פריז שגולשים רבים שאלו ברשת.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק