חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שכונת סן ז'רמן בפריז – מלונות מומלצים, אטרקציות והמלצות חשובות

שכונת סן ז'רמן בפריז - מלונות מומלצים, אטרקציות והמלצות חשובות

מגיעים בקרוב לחופשה בפריז? אל תחמיצו טיול ושיטוט בשכונת סן ז'רמן התיירותית והמקסימה הנחשבת גם לאיזור מצוין ללון בו בפריז. אז מה אפשר לראות ולעשות? ואילו מלונות מומלצים תמצאו שם? קבלו כרטיס ביקור לשכונה הכי מגניבה בפריז.

שכונת סן ז'רמן (Saint-Germain des Prés) היא אחת השכונות המגניבות והתיירותיות ביותר בפריז. מדובר למעשה באיזור בתוך הרובע ה-6 של פריז כשהחלק המרכזי והידוע ביותר בו, היא שדרת סן ז'רמן המפורסמת שעוברת על פני מקומות רבים בפריז.

זוהי שכונה צעירה ותוססת שבה מסעדות ובתי קפה מסוגננים, קונדיטוריות נחשבות, חנויות ומרכזי מסחר גדולים וגם מבנים חשובים ומעניינים מההיסטוריה של פריז וצרפת. מטיילים רבים, כולל ישראלים, בוחרים להקדיש כמה שעות לטייל באיזור ולשבת באחד מבתי הקפה הרבים שם, ואילו רבים אחרים בוחרים גם ללון שם באחד מהמלונות הרבים הפזורים שם.

שכונת סן ז'רמן בפריז - מלונות מומלצים, אטרקציות והמלצות חשובות
רחוב טיפוסי ברובע סן ז'רמן

מה אפשר לעשות ולראות בסן ז'רמן?

קניות ושופינג בסן ז'רמן הן חלק לא מבוטל מבילוי בשכונה המפורסמת. אחת החנויות הידועות ביותר שם, היא לה בון מרשה – חנות כלבו מהידועות והראשונות בעולם. כמו כן, תוכלו למצוא כמעט כל חנות שתצטרכו – אופנה, מוצרי חשמל, צעצועים ועוד.

אבל גולת הכותרת של שכונת סן ז'רמן היא המגוון העצום של בתי הקפה, המסעדות, הקונדיטוריות והפאבים הפזורים שם. מומלץ פשוט לבחור באחד מהם, לשבת בחוץ וליהנות מהאווירה המחשמלת של האיזור.

בין המסעדות הידועות והפופולריות ביותר, ניתן לציין את מסעדת Aux Prés Cyril Lignac בעלת כוכב המישלן, את קפה פרוקופ שקיים עוד משנת 1686 ונחשב למסעדה העתיקה ביותר בפריז – נפוליאון, בנג'מין פרנקלין ואחרים רבים הספיקו לשבת שם, וכמובן גם את בית הקפה הידוע Cafe de Flore, הנחשב אולי לבית הקפה המפורסם ביותר באיזור שגם סלבס רבים יושבים בו.

לסיום הטיול באיזור, מומלץ להגיע אל גני לוקסמבורג המקסימים הממוקמים באיזור, וליהנות מה"הייד פארק" של פריז עם אווירה נפלאה.

מלונות מומלצים ברובע סן ז'רמן פריז

כאמור, מטיילים רבים בוחרים ללון בשכונת סן ז'רמן. אם אתם אוהבים ללון באיזור חי ותוסס, סן ז'רמן היא ללא ספק השכונה עבורכם וכמה מהמלונות הטובים והפופולריים ביותר בפריז ממוקמים שם.

בין המלונות הפופולריים ביותר בסן ז'רמן, ניתן לציין את מלון הבוטיק גרנד הוטל דה ל'אוניברס (Best Western Grand Hôtel de L'Univers Saint-Germain) הממוקם ממש בלב האיזור ההיסטורי של סן ז'רמן. תוכלו להגיע ברגל לאטרקציות מרכזיות בפריז כמו מוזיאון הלובר, קתדרלת נוטרדאם ועוד.

עוד מלון מצוין ופופולרי מאוד באיזור סן ז'רמן שזכה בהרבה מאוד ביקורות גולשים טובות, הוא מלון ויקטוריה פאלאס (Victoria Palace Hotel) המדורג 4 כוכבים וממוקם ברחוב שקט סמוך לרחוב הראשי כשמסביבו מסעדות ובתי קפה רבים. גם מלון לה ליטרה (Hotel Le Littré) – מלון שיקי ומודרני, הוא אחד הפופולריים והמוזמנים ביותר בסן ז'רמן עם ביקורות מעולות ברשת.

תוכלו למצוא כאן את רשימת כל המלונות באיזור שכונת סן ז'רמן.

עוד מידע על פריז באתר "מטיילים בעולם"

  • כבר התחלתם לתכנן את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז ב-2024 שנחשבות ל-Must See ושאסור להחמיץ!
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים ב-2024.
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.
  • מתכננים ביקור ביורודיסני? הכנו לכם מדריך מושקע על דיסנילנד פריז המפורסם עם כל המידע שצריך לדעת על המתקנים, המלונות, מחירים, כרטיסים, הסעות ודרכי הגעה ועוד ועוד. המדריך הטוב ביותר ברשת. בדוק!
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה רצינית. יצרנו לכם מדריך מושלם על כל הסוגים השונים של שייט על הסיין. אל תחמיצו.
  • בואו לקרוא טיפים, המלצות ושאלות נפוצות על פריז שגולשים רבים שאלו ברשת.
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מחוץ לפריז מומלצים לאיזורים הכי שווים ליום אחד. רשימה שאסור להחמיץ!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק