חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות מומלצים במיאמי ב-2024 – 3 מלונות שאתם חייבים לבדוק!

מלונות מומלצים במיאמי

מתכננים חופשה במיאמי? אספנו לכם 3 מלונות מומלצים במיאמי שממוקמים בצמרת דירוגי הגולשים ברשת ונחשבים לטובים ביותר שם. אז באילו מלונות מדובר? מה הם כוללים? ומהם המחירים הממוצעים שם ב-2024? הנה כל הפרטים.

העיר מיאמי (Miami) היא אחת הערים המתויירות ביותר בארה"ב ואחת האהובות ביותר על התיירים הישראלים שמגיעים אליה בדרך כלל כחלק מטיול בחוף המזרחי של ארצות הברית הכולל ברוב המקרים גם ביקור באורלנדו התיירותית. מיאמי נחשבת גם ליעד סופר פופולרי עבור משפחות עם ילדים.

מיאמי היא עיר של כיף ובילויים ואפשר לבלות בה שבוע בכיף ולהספיק לבלות בחופי הים המדהימים עם עצי הדקל שלצידם, במסעדות השוות על הטיילת ולבקר באטרקציות התיירותיות המהנות וגם לצאת מהעיר לאיזורים נפלאים שמסביב לעיר כמו קי ווסט ואיזורים נוספים.

אם גם אתם מתכננים חופשה למיאמי בקרוב, חשוב לתכנן היטב באיזה איזור בעיר כדאי לישון ובאיזה מלון לבחור. במדריך הבא, מצאנו את 3 המלונות במיאמי שנחשבים לפופולריים ולנמכרים ביותר באתר בוקינג.קום עם ביקורות מעולות של מטיילים ישראלים ובמחירים נוחים ונותני תמורה טובה. הנה הם לפניכם.

אם אתם מחפשים את המלון הפופולרי והמבוקש ביותר במיאמי, כנראה שזה יהיה מלון המפטון אין הממוקם בשכונת בריקל הידועה. מעל 4500 ביקורת בבוקינג, העניקו למלון את הציון 8.6 והוא ללא ספק אחד הנמכרים ביותר באתר.

המלון מוקף במסעדות, פאבים וחנויות שונות וכולל גם בריכה חיצונית מרשימה. מיקומו של המלון הוא נהדר ומרכזי ביותר וקרוב מרחק נסיעה קצר לאטרקציות המרכזיות של מיאמי וגם לשדה התעופה המרכזי (כרבע שעה נסיעה בלבד).

המלון קיבל ציונים מעולים מהגולשים בכל הפרמטרים ונחשב גם לאחד המבוקשים ביותר בקרב המטיילים הישראלים שציינו לטובה רבה את החדרים הסופר גדולים, את המיטות הנוחות, את ארוחת הבוקר המצויינת ואת השירות של צוות המלון.

עוד מלון סופר פופולרי במיאמי שבהחלט כדאי לקחת בחשבון, הוא מלון איסט המצוין שכבש את הגולשים באתר בוקינג, כולל מטיילים ישראלים רבים ונחשב גם לאחד המומלצים ביותר בעיר למשפחות עם ילדים.

מדובר במלון מפואר ומפנק (מומלץ להתסכל קצת בתמונות המלון ולהתרשם) הממוקם גם הוא בשכונת בריקל השווה ביותר במיאמי. איזור הסאות' ביץ' התיירותי ועוד אטרקציות רבות בעיר מרוחקות מרחק נסיעה קצר בלבד מהמלון.

המלון קיבל ביקורות מעולות מהמטיילים הישראלים שכבר שהו בו וזכה לשבחים רבים בעיקר על המיקום המצוין, בר המסעדה שבקומת הגג בקומה ה-40, העיצוב המוקפד והחדרים המרווחים. ציון המלון באתר בוקינג הוא 8.5 מתוך 10 על סמך מעל 4500 ביקורות מאומתות של גולשים בכל רחבי העולם.

חדרי המלון מאובזרים היטב וכוללים גם מרפסת בכל חדר. מומלץ להשקיע ולהזמין חדר באחת הקומות הגבוהות כדי ליהנות מהנוף המרהיב של קו הרקיע של מיאמי אל מול הים וגורדי השחקים המהפנטים. מחירי המלון יחסית גבוהים, אך התמורה בהחלט הולמת ואם אין לכם בעיה של תקציב, בהחלט שווה ללון בו כמה לילות.

אם אתם מחפשים מלון מומלץ במיאמי שקרוב גם לשדה התעופה, מלון הילטון גרדן אין מיאמי הוא אחד הפופולריים והמבוקשים ביותר בקטגוריה זו, המציע גם מחירים טובים ונותני תמורה מלאה למחיר.

מדובר במלון קלאסי מרשת הילטון בדרגת 3 כוכבים המרוחק כ-14 ק"מ בלבד משדה התעופה של מיאמי ושוכן גם ממול קניון מסחרי גדול. לא פחות מ-4700 חוות דעת פורסמו על המלון באתר בוקינג – עובדה שמוכיחה את רמת הביקוש הגבוהה של המלון. המלון מציע גם בריכה חיצונית שפתוחה בעונת הקיץ. ציון הגולשים הכללי של המלון באתר בוקינג הוא 9.

המטיילים הישראלים אהבו מאוד את המלון וציינו לשבח את הבריכה, את החנייה החינמית, את יחס הצוות ובעיקר את מיקומו של המלון שמציע קניון מסחרי גדול ממש ממולו. בהחלט מלון שכדאי לשקול אם אתם מחפשים מלון במיאמי.

כמה טיפים חשובים שכדאי לדעת לפני שמזמינים מלון במיאמי:

מיאמי היא עיר גדולה מאוד המורכבת מאיזורים רבים. אם אתם לא מעוניינים להסתבך יותר מדי. כדאי להתרכז ב-3 איזורים שנחשבים לטובים ולפופולריים ביותר בקרב התיירים – איזור סאות' ביץ' (South Beach), שידוע בזכות חיי הלילה הפעילים והמועדונים הרבים הפזורים בו, איזור מיאמי ביץ' (Miami Beach) שהוא למעשה האיזור התיירותי ביותר בעיר ושכונת בריקל (Brickell) ששם מרוכזים מרבית המלונות המומלצים והפופולריים ביותר במיאמי.

בגדול, מחירי המלונות במיאמי מתחילים באיזור ה-500 ש"ח לזוג ללילה למלונות 3 כוכבים, החל מ-750 ש"ח למלונות 4 כוכבים והחל מכ-1500 ש"ח למלונות 5 כוכבים. ישנם גם מלונות סופר יוקרתיים שיכולים להגיע גם ל-4500 ש"ח ללילה ומאידך, תוכלו למצוא מלונות סופר זולים באיזור ה-250 ש"ח לזוג ללילה.  

באופן כללי, העונה העמוסה ביותר במיאמי היא בין דצמבר לאפריל כשמזג האוויר נחשב לטוב ביותר עבור התיירים. מבחינת מחירי המלונות במיאמי, המחירים גבוהים במיוחד בתקופת חג המולד. 

ישנם המון אפשרויות לבלות במיאמי. החוויה שאסור להחמיץ היא כמובן טיול בטיילת ושחייה בחופים המדהימים שנחשבים לטובים בעולם. ישנן גם המון אטרקציות במיאמי שתוכלו למצוא את השוות ביותר בעמוד הבא שפרסמנו.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק