חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות מומלצים באגם גארדה

המדריך השלם להזמנת מלונות מומלצים מסביב אגם גארדה ב-2024!

ברוכים הבאים למדריך הטוב ביותר ברשת להזמנת מלונות באגם גארדה!

אגם גארדה שבצפון איטליה, הוא אחד היעדים הפופולריים והמבוקשים ביותר בקרב משפחות עם ילדים ומטיילים ישראלים רבים בוחרים לטייל באיזור בעיקר בתקופת הקיץ והחגים כחלק מטיול באיזורים נוספים בצפון איטליה כמו מילאנו או ונציה.

זהו האגם הגדול ביותר באיטליה ובמהלך השנים הפך ליעד תיירותי פופולרי במיוחד עם אלפי מלונות הפזורים מסביבו והרבה מאוד אטרקציות תיירותיות כשהידועה מכולן היא פארק גארדלנד המצוין שנחשב ל"דיסנילנד" של איטליה.

הטיול הנפוץ ביותר באגם גארדה הוא טיול כוכב. טיול זה נשען על בסיס לינה במקום אחד כאשר בכל יום נוסעים ליעד אחר וחוזרים בערב חזרה למלון. מכיוון שמדובר על שטח גדול ורחב, רובם המוחלט של המטיילים באיזור האגם, עושים זאת באמצעות רכב פרטי. לכן, כדאי להיערך בהתאם ולדאוג לרכב שכור מראש.

אז אם גם אתם מתכננים טיול לאגם הפופולרי, הגעתם בדיוק למקום הנכון. במדריך הבא, ריכזנו עבורכם רק את המלונות מסביב לאגם, שזכו בביקורות הגולשים הטובות ביותר ושמציעים את התמורה למחיר הטובה ביותר. אז מבלי לבזבז עוד זמן יקר, בואו נתחיל.

השלב הראשון: איפה כדאי לישון באגם גארדה?

באיזה איזור הכי מומלץ לישון באגם גארדה?

 הלינה באיזור אגם גארדה מתפרסת על פני עיירות רבות מסביב לאגם. עיירות אלו נשענות כמעט ברובן על התיירות הפופולרית באיזור ומציעות יחד, מגוון עצום של למעלה מ-7000 מקומות אירוח שונים.

העיר המרכזית ביותר באיזור אגם גארדה היא העיר סירמיונה (Sirmione) – עיר עתיקה מרהיבה ביופיה שמציעה מספר גדול מאוד של בתי מלון, מסעדות ומקומות בילוי. מטיילים רבים בוחרים בסירמיונה כנקודת מוצא לטיולים יומיים וולפעילויות באיזור האגם.

מסביב לאגם, פזורות עיירות רבות נוספות שנחשבות למעולות ולפופולריות ללינה כמו ריבה דל גארדה, פסקיארה דל גארדה ועוד, המבוססות רובן על תיירות וגם בהן תוכלו למצוא מלונות רבים בכל דרגות האירוח.

צפו במלונות של אגם גארדה מפוזרים על גבי מפה כולל מחירים ממוצעים:

Booking.com
Booking.com

אז אילו מלונות מסביב לאגם גארדה הם המומלצים והמבוקשים ביותר?

ישנם למעלה מ-7000 מלונות ומקומות אירוח שונים ברחבי אגם גארדה. הדרך הטובה ביותר להצליח לבחור את המלון הטוב ביותר מביניהם, היא לחפש מלון לפי רמת הפופולריות והביקושים. חכמת ההמונים בדרך כלל לא טועה, ואם רוב הגולשים בחרו להזמין את המלונות האלו פעם אחר פעם, כנראה שיש לכך סיבה טובה.

אז הנה לפניכם 3 מלונות מומלצים באגם גרדה שנחשבים למוזמנים ולמבוקשים ביותר ועם ציוני הגולשים הטובים ביותר (כולל ציונים ממטיילים ישראלים) באתר בוקינג.קום:

אחד המלונות הפופולריים ביותר באיזור אגם גארדה, הוא ללא ספק מלון דו לאק שנחשב בקרב רבים למלון הטוב ביותר באגם גארדה.

מדובר במלון 4 כוכבים השוכן בעיירת הנופש ריבה דל גארדה ומציע נוף ישיר אל האגם. במלון תמצאו 2 בריכות שחייה – חיצונית ומקורה, ומרכז ספא המציע טיפולים, סאונה ועוד. מסביב למלון ישנו קניון וחנויות ומסעדות רבות.

זהו אחד המלונות המוזמנים ביותר באתר בוקינג.קום שם הוא זכה לציון 9 לפי שקלול של כ-2500 חוות דעת. מטיילים ישראלים רבים בחרו ללון במלון זה וציינו לשבח במיוחד את הנוף, המיקום, השירות ואת ארוחת הבוקר.

מחיר: כ-1500 ש"ח ללילה בממוצע

מלון וינצ'י הוא מלון חדש הממוקם בעיר סירמיונה. המלון נחשב לאחד הפופולריים והמבוקשים ביותר באגם גארדה והוא כבר הצליח לזכות בדירוגי גולשים מעולים באתר בוקינג.קום (ציון 9.3 בשקלול למעלה מ-1000 חוות דעת מאומתות).

זהו מלון 4 כוכבים הממוקם כ-10 דקות הליכה בלבד למרכז העיר העתיקה של סירמיונה שם תוכלו למצוא אטרקציות רבות וכן חנויות, מסעדות ופעילויות רבות.

המלון מעוצב בסגנון מודרני מוקפד ומציע חדרים גדולים ומרווחים, בריכת שחייה וירידה פרטית לאגם גארדה. זוהי בהחלט אופציה מצויינת ללון באיזור האגם ומטיילים ישראלים רבים בחרו ללון בו.

מחיר: החל מ-1300 ש"ח ללילה.

עוד מלון סופר מבוקש באגם גארדה, הוא מלון גרדן השוכן בעיירת הנופש הפופולרית פסקיארה דל גארדה ונחשב גם הוא לאחד הטובים ביותר באיזור האגם.

המלון  קרוב למרכז ההיסטורי של העיר וצמוד לתחנת רכבת, מחוץ למלון תמצאו הסעות חינם לפארק גארדלנד המצוין וגם מסעדות, דוכנים וחנויות רבות.

המלון זכה לביקורות גולשים מעולות ברשת וקיבל את הציון 9 באתר בוקינג.קום על פי מעל 1200 ביקורות מאומתות. המטיילים בישראל שכבר הספיקו ללון במלון דיווחו על המיקום המעולה, החדרים הגדולים והשירות המצוין של הצוות.

מחיר: כ-800 ש"ח ללילה.

מלונות ליד פארק גארדלנד

פארק גארדלנד הוא אחת האטרקציות המרכזיות באיזור אגם גארדה ומטיילים רבים בוחרים ללון במלון סמוך לפארק להגעה קלה ומהירה. מלונות אלו ממוקמים בעיירת הנופש קסטלנואובו דל גארדה הממוקמת סמוך לפארק. ישנם 2 מלונות ידועים הממוקמים סמוך לפארק שהם נחשבים לפופולריים ביותר. אמנם הם יחסית יקרים, אך נותנים תמורה בהתאם:

מלון גארדה לנד אדוונצ'ר

מלון גארדה לנד אדוונצ'ר (Gardaland Adventure)

מלון 4 כוכבים מושקע במיוחד המציע סגנון עיצובי ייחודי בהשראת הפארק ומציע חדרי משפחה ענקיים ומרווחים, בריכת שחייה גדולה ופינוקים נוספים. המחיר הממוצע לחדר משפחתי לזוג +2 עומד על כ-1500 ש"ח ללילה.

מספר כוכבים:
4/5
מלון גארדה לנד מג'יק

מלון גארדה לנד מג'יק (Gardaland Magic Hotel)

מלון גדול ומושקע המעוצב גם הוא בהשראת הפארק בסגנון עולם הקסמים ומציע שאטלים חינם לגארדלנד, בריכות שחייה המותאמות לילדים וחדרים משפחתיים גדולים. המחיר הממוצע למשפחה עומד על כ-1250 ש"ח ללילה.

מספר כוכבים:
4/5
מלונות פופלריים באגם גארדה

מלונות זולים באגם גארדה עם תמורה טובה למחיר

ולסיום, אם אתם מחפשים מלונות בתקציב נמוך, תוכלו למצוא לא מעט כאלו במחירים זולים ונוחים. אספנו לכם 3 מלונות כאלו בתקציב של עד כ-600 ש"ח ללילה לחדר משפחתי למשפחה עם 2 ילדים שזכו לביקורות הגולשים הטובות ביותר ברשת.

מלון פלאזה אגם גארדה

מלון פלאזה אגם גארדה (Hotel Plaza)

מלון 3 כוכבים שמציע חדרים משפחתיים סביב ה-500 ש"ח ללילה. ממוקם על חוף האגם בעיירה דסנזאנו דל גארדה.

מלון B&B קאסה וונדה אגם גארדה

מלון B&B קאסה וונדה אגם גארדה (B&B Casa Wanda)

מלון פשוט וקלאסי בעיירה ריבה דל גארדה שמציע חדרים היכולים להכניס משפחה לחדר אחד. קיבל ביקורות מצוינות בבוקינג.קום. המחיר: כ-350 ש"ח ללילה למשפחה.

מלון באלדו אגם גארדה

מלון באלדו אגם גארדה (Hotel Baldo)

מלון 2 כוכבים שזכה בציון גולשים 8.5 בבוקינג וביקורות טובות ממטיילים ישראלים שהספיקו ללון בו. ממוקם רחוק יחסית מהאגם (כ-20 ק"מ). המחיר לחדר למשפחה במלון זה עומד על כ-550 ש"ח ללילה.

לסיכום, מה היה לנו בכתבה?