חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מופע פלמנקו בברצלונה – המלצה לצפייה במופע פלמנקו אותנטי!

מופע פלמנקו בברצלונה - המלצה לצפייה במופע פלמנקו אותנטי!

מבין שלל האטרקציות שתמצאו בברצלונה - מסתתרת לה אטרקציה שמטיילים ישראלים רבים מפספסים. בכתבה הבאה תוכלו למצוא את כל הפרטים על מופע הפלמנקו האותנטי והמרהיב המתקיים מדי ערב בבניין העירייה של ברצלונה. הנה כל הפרטים.

אחת האטרקציות היותר מעניינות והייחודיות בברצלונה, הם מופעי הפלמנקו האותנטיים שמתקיימים בעיר בכמה לוקיישנים שונים ומציעים לצופים הצצה אמיתית ואותנטית לתרבות הפלמנקו המיוחדת הזו, המזוהה בעיקר עם חבל אנדלוסיה ודרום ספרד.

אחד ממופעי הפלמנקו הידועים והפופולריים ביותר בברצלונה המושך אליו תיירים רבים מכל העולם, הוא מופע הפלמנקו הזה, שמתקיים מדי במבנה העירייה ההיסטורי של ברצלונה – מבנה מפואר של בניין העירייה שלה, שהוכרז כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו, ומהווה תפאורה מושלמת למופע מסורתי זה.

על הבמה תוכלו לראות כמה מהאמנים המוכשרים והמוערכים ביותר בתחום הפלמנקו כיום כמו הרקדנים איוון אלקלה, ראול אורטגה, פטרישיה דומינגז ויולנדה קורטס, הזמרים אנטוניו אל מנטקאו, חוזה דה לה מיגלה ומרים ואייחו, הגיטריסטים טאטי ואדוארדו קורטס ואמנים ידועים נוספים מהתחום.

המופע כולל מגוון סגנונות ומקצבים מן הרפרטואר העשיר של הפלמנקו, כולל "בולריאס", "סולאס" וכד' ומציע גם ג'אם סשנים ספונטניים שמתפתחים בין האמנים. אם אתם חובבי מוזיקת הפלמנקו, זוהי הזדמנות מצויינת לגעת בשורשיה של אמנות הפלמנקו במיטבה ולחוות את הקסם שלה הכי קרוב שאפשר.

כך זה נראה:

מופע פלמנקו בברצלונה - כל מה שצריך לדעת!

  • המופע מתקיים במהלך מדי ערב ובמהלך כל השנה בבניין העירייה (Barcelona City Hall Theater) הממוקם בלב מרכז ברצלונה סמוך לכיכר קטלוניה הידועה ולשדרות לה רמבלה המרכזית. 
  • הכתובת המדוייקת של המקום היא: Rambla de Catalunya, 2, 08007 Barcelona, España.
  • מחיר הכרטיסים למופע מתחיל 25 יורו לאדם וניתן להזמין את הכרטיסים באמצעות אתר "Tiqets" שעובד באופן רשמי עם המופע בעמוד הבא.
  • ישנם כמה סוגי כרטיסים למופע. הבסיסי ביותר עולה 25 יורו לאדם אך ניתן לשדרג את הכרטיס לכרטיס הכולל משקה או לכרטיס VIP.
  • אם אתם רוכשים את הכרטיסים מראש באמצעות האינטרנט, אין צורך להדפיס את הכרטיס. ניתן להגיע ולהציג את הכרטיס הדיגיטלי באמצעות הטלפון הנייד.
  • זהו מופע פופולרי מאוד בקרב המטיילים הרבים בברצלונה ולכן כדאי להגיע עם כרטיסים מראש כדי לשריין את התאריך והשעה שמתאימים לכם.
  • במקרים רבים, המופע מתקיים כמה פעמים ביום. במעמד רכישת הכרטיס, תצטרכו לבחור את שעת ההגעה.
  • יש להגיע לפחות 15 דקות לפני תחילת המופע. 
  • ניתן לבטל או לשנות תאריכים עד 24 שעות לפני תאריך המופע.

עוד מידע על ברצלונה באתר "מטיילים בעולם"

  • בואו להכיר עוד אטרקציות בברצלונה שנחשבות למומלצות ביותר. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • אל תתחילו לתכנן את הטיול שלכם לפני שאתם קוראים את המדריך שלנו על מלונות מומלצים בברצלונה – המדריך שיציג את כל מה שאתם צריכים לדעת – איזורים מומלצים, מחירים, המלצות וטיפים חשובים!
  • מטיילים עם ילדים בברצלונה? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על ברצלונה עם ילדים ב-2024.
  • הכירו את הסיורים השווים ביותר בברצלונה שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק