חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארמון סנסוסי ברלין 2024 – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

ארמון סנסוסי ברלין - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

איך מגיעים לארמון סנסוסי בפוטסדאם הסמוכה לברלין ומה אפשר לראות שם? כמה יעלה טיול מאורגן מברלין לגנים ולפארק סנסוסי כולל כניסה לארמון ב-2024? ומה חשבו על המקום המטיילים הישראלים שכבר ביקרו בו? קבלו את המדריך הטוב ביותר ל"ארמון ורסאי הגרמני".

במרחק של כחצי שעה נסיעה בלבד ברכבת מברלין, שוכן לו ארמון סנסוסי (Sanssouci Palace) המרשים והמרהיב בעיר פוטסדאם הסמוכה לברלין. רבים מכנים את ארמון סנסוסי כגרסה הגרמנית של ארמון ורסאי הצרפתי הידוע, בעיקר בזכות הגנים המטופחים סביבו, והוא נחשב כיום לאחד היעדים התיירותיים הפופולריים ביותר באיזור ברלין, גם עבור המטיילים הישראלים הרבים.

הארמון שימש את מלכי פרוסיה הרבים, כשהמזוהה ביותר מביניהם הוא המלך פרידריך הגדול במאה ה-18 שהוא זה שתיכנן ובנה אותו. הארמון מוקף בגנים מרהיבים המושכים אליהם תיירים מרחבי העולם והוא נחשב גם לאטרקציה המרכזית בעיר פוטסדאם שלעצמה נחשבת ליעד תיירותי פופולרי.

הביקור בפארק סנסוסי אינו כרוך בתשלום וניתן לטייל בו בחינם. הכניסה לארמון סנסוסי לעומת זאת, כרוכה ברכישת כרטיס כניסה. מרבית המבקרים בפוטסדאם מגיעים לפארק ולארמון במסגרת של טיול יומי או חצי יומי קצר מברלין, ובדרך כלל באמצעות סיור מאורגן היוצא מברלין וכולל בתוכו במחיר אחד את הנסיעה, הביקור והכניסה לארמון. פרטים נוספים, תוכלו למצוא בהמשך מדריך זה.

מה אפשר לראות בפארק ובארמון סנסוסי בברלין?

ובכן, מדובר בארמון עצום בגודלו המכיל כמות גדולה של חדרים המתפקדים למעשה כמוזיאון ומציגים את הסגנון האדריכלי של התקופה ואת החזון העיצובי של פרידריך הגדול שהיה האחראי הראשי לעיצובו ולבנייתו של הארמון.

בסיור בתוך הארמון, תוכלו לבקר בחדר הספרייה שהכילה באותה התקופה מעל 2000 ספרים, לצפות בחדר האוכל המקושט בציורים צרפתיים מהמאה ה-18, את אולם השיש הראשי ששימש לקבלת האורחים ועוד חדרים ואולמות רבים בתוך הארמון.

מבחוץ לארמון, תוכלו לטייל בפארק העצום שמקיף אותו, שכולל ארמונות נוספים, מדשאות וגינות מטופחות, טרסות, מזרקות, מקדשים ומבנים אדריכליים שונים. בין המונומנטים הבולטים בגני ארמון סנסוסי, ניתן לציין את המזרקה הגדולה, את החדרים החדשים ואת הארמון החדש הסמוכים לארמון, את נקבת נפטון, מקדש העתיקות, האובליסק ועוד.

איך מזמינים סיור מאורגן לארמון סנסוסי וכמה זה אמור לעלות ב-2024?

ישנם חברות תיירות רבות המציעות סיורים יומיים לפוטסדאם ולארמון סנסוסי. ברוב המקרים מדובר בסיורים של כחצי יום כולל זמן הנסיעה הלוך חזור מברלין. הטיולים יכולים להשתנות בין חברה לחברה אך ברוב המקרים, הם כוללים ביקור בארמון סנסוסי ובפארק שמסביב וכן איזורי תיירות נוספים בפוטסדאם.

טיולים אלו כוללים ברוב המקרים גם הסעה מסודרת באוטובוס תיירים היוצא מנקודה ידועה בברלין, וכרטיסים לכניסה לארמון. המחירים לטיול כזה עומדים על כ-50 יורו לאדם.

אחד הסיורים הפופולריים ביותר בין המטיילים הישראלים הרבים המגיעים לברלין, הוא הסיור של אתר "Getyourguide" הידוע והפופולרי בקרב המטיילים הישראלים שמציע בעמוד הבא סיור לארמון סנסוסי, לגנים ולפארק וגם לאיזורים נוספים יודעים בפוטסדאם כמו אלכסנדרובקה, הרובע ההולנדי בעיר ואיזורים נוספים.

הטיול מתבצע ע"י מדריך בשפה האנגלית או ספרדית והוא יוצא מברלין מהכתובת Kurfürstendamm 216, 10719 Berlin. מחיר הטיול הוא כ-54 יורו והוא כולל את הנסיעה באוטובוס תיירים הלוך חזור ואת הכניסה לארמון סנסוסי. אין צורך להדפיס את הכרטיסים. אפשר פשוט להציג את הסמארטפון בנקודת המפגש.

איך מגיעים עצמאית לארמון סנסוסי?

אם אתם מעוניינים להגיע עצמאית לפארק או לארמון ללא הטיול, ניתן לעשות זאת באמצעות התחבורה הציבורית הגרמנית. ניתן לקחת את הרכבת RE1 מתחנת ברלין האופטבנהוף, ולרדת בתחנת פוטסדאם. שם, יש להחליף לאוטובוס ולקחת את קווי האוטובוס 605, 614, 695 וקווים נוספים, שייקחו אתכם עד לתחנת Schloss Sanssouci המרוחקת כ-4 דקות הליכה מהארמון. עלות הנסיעה הכללית תעמוד על כ-50 ש"ח לאדם בממוצע.

כזכור, אם ברצונכם להיכנס לארמון, יש לרכוש כרטיסים שעולים בין 12 ל-19 יורו לאדם בהתאם לסוג הכרטיס. לחצו כאן לאתר הרשמי של הארמון.

שעות פעילות הארמון

ארמון סנסוסי פתוח בכל ימות השבוע מלבד יום שני. שעות הפעילות הן בין השעות 10:00 בבוקר ועד 16:30 בחורף או 17:30 בקיץ.

טיפים והמלצות על ארמון סנסוסי ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו במקום

  • "ארמון מקסים ומרשים. הגנים מטופחים בקפידה רבה והאווירה מקסימה".
  • "מעניין ומרתק ביותר לצפות בארמון להיכנס לראשו של המלך פרידריך הגדול שתיכנן את המבנה בשנת 1745".
  • "זה עדיין לא ורסאי, אבל אם אתם בברלין ויש לכם יום פנוי, בהחלט שווה ביקור. גם אם אתם מגיעים עם ילדים לברלין".
  • "גנים מושקעים ומטופחים. אווירה ירוקה ונפלאה שתוציא אתכם לחצי יום מהצפיפות והרעש של ברלין".

עוד מידע על ברלין באתר "מטיילים בעולם"

  • את המדריך הבא שהכנו על מלונות מומלצים בברלין אתם לא רוצים לפספס! כל המידע כולל מחירים עדכניים, איזורים מומלצים ללינה, טיפים, המלצות גולשים ועוד.
  • בואו להכיר אטרקציות בברלין שאסור לפספס במדריך הטוב ביותר ברשת. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • מטיילים עם ילדים בברלין? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על ברלין עם ילדים ב-2024.
  • אספנו לכם מבחר סיורים בברלין מומלצים שישדרגו לכם את הטיול ואת החוויה. אל תחמיצו.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק