חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שייט בניו יורק – מהו השייט הפופולרי והמומלץ ביותר וכמה זה עולה?

שייט בניו יורק - מהו השייט הפופולרי והמומלץ ביותר וכמה זה עולה?

שייט בניו יורק היא אחת הדרכים הטובות והמומלצות ביותר לטייל ולהכיר את העיר. במדריך הבא, ריכזנו עבורכם את סוגי השייט הפופולריים והמומלצים ביותר ב-2024 עם כל הפרטים שחשוב לדעת כולל מחיר, הזמנת כרטיסים ועוד.

דרך מצויינת ופופולרית ביותר לטייל ולהכיר את העיר ניו יורק, היא באמצעות שייט על נהר ההדסון המפורסם, העובר סמוך למנהטן ומציע דרך מעולה וייחודית לצפות בקו הרקיע של גורדי השחקים של ניו יורק וגם לעבור סמוך לאטרקציות הידועות ביותר בעיר.

גולת הכותרת בכל שייט בניו יורק, היא לעבור מתחת לפסל החירות המפורסם והידוע, ומכיוון שלא קל וזול להיכנס ולטפס על הפסל, רבים בוחרים באפשרות של השייט ומסתפקים בלעבור מקרוב מתחת הפסל כדי לקבל הזדמנות מעולה לתמונות וצילומים מרהיבים.

ישנם למעשה לא מעט סוגים שונים של שייט בניו יורק שמציעים אפשרויות שונות ותמחורים שונים. במדריך הבא תוכלו למצוא את כל סוגי השייט הפופולריים ואת כל האפשרויות השונות עם כל המידע שתצטרכו לדעת. בואו נתחיל.

השייט הפופולרי ביותר - שייט של שעה הכולל את פסל החירות ואת האי אליס

השייט שנחשב ללא ספק לפופולרי ביותר בקרב המטיילים הרבים בניו יורק, הוא השייט הבא שמטיילים ישראלים רבים כבר בחרו בו כשהוא עובר מתחת לגשר ברוקלין המפורסם, שם תזכו לנוף פנורמי מדהים של קו הרקיע של גורדי השחקים של מנהטן.

משם, ממשיך השייט אל פסל החירות האייקוני הנחשב לאחד מסמליה של ניו יורק בפרט ושל ארצות הברית בכלל. השייט מגיע למרחק של 100 מטרים בלבד מהפסל ויעניק לכם אפשרות לצלם מקרוב את הפסל. בנוסף, השייט יעבור גם ליד האי אליס שידוע בזכות נקודת המעבר שבה מרבית המהגרים לארצות הברית עברו דרכה במאה הקודמת.

עלות השייט היא כ-27 דולר ומומלץ ביותר להזמין כמה שיותר זמן מראש כדי לשריין את הכרטיסים בתאריך ובשעה הנוחים ביותר עבורכם. ניתן להזמין מראש באמצעות האינטרנט בעמוד הבא באתר "Tiqets" המצוין והפופולרי ביותר בקרב המטיילים הישראלים או באמצעות אתר "Getyourguide" בעמוד הזה.

ועוד כמה סוגים של שייט בניו יורק שנחשבים למומלצים ופופולריים

אם אתם מחפשים שייט ארוך יותר או מעניין יותר ויש לכם תקציב, ישנם סוגים נוספים של שייט בניו יורק שבהחלט עשויים לעניין אתכם. הנה המומלצים והפופולריים ביותר מביניהם:

שייט של כשעתיים וחצי העובר בנהר ההדסון ובנהר המזרחי הכולל ארוחת ערב מושקעת בליווי דיג'יי. המחיר: כ-204 דולר לאדם.

השייט הבא מציע לבחירתכם שייט עם ארוחת בוקר, בראנץ' צהריים או ערב. השייט נשמך בין שעתיים לשלוש ועולה כ-106 דולר לאדם בלבד.

שייט זה מתבצע על גבי יאכטה מיוחדת בסגנון עתיק ומלווה ע"י ארכטיקטים רשמיים של ניו יורק שיעניקו לכם ערך מוסך בהסברים על האדריכלות הניו יורקית.

שייט נחמד וקליל ביאכטה וינטג' מיוחדת שנמשך כ-90 דקות וכולל בין היתר גם כוס שמפניה וטעימות מגבינות. המחיר: כ-120 דולר לאדם.

כל אפשרויות השייט בניו יורק:

עוד מידע על ניו יורק באתר "מטיילים בעולם"

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק