חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק המים קריבה ברצלונה – כרטיסים, מחירים וטיפים

פארק המים קריבה ברצלונה - כרטיסים, מחירים וטיפים

מה מציע פארק המים קריבה אקווטיק הסמוך לברצלונה? כמה עולים הכרטיסים לשם? ואיך תוכלו להיכנס לפארק ללא המתנה בתור? קבלו את המדריך המושלם לפארק המים המעולה ליד ברצלונה.

רבים מהמטיילים הישראלים שמגיעים לפארק פורט אוונטורה הסמוך לברצלונה, בוחרים גם לשלב את פארק המים המקסים והמושקע קריבה אקווטיק (Caribe Aquatic Park) הנמצא סמוך לפארק פורט אוונטורה שגם מחזיק בבעלות של פארק זה והוא נחשב לפארק מים מוצלח במיוחד ופופולרי מאוד באיזור.

פארק קריבה ברצלונה
פארק קריבה ברצלונה

מדובר בפארק מים גדול, אך לא מדי, ומזכיר במידה מסויימת את פארקי המים בישראל רק באווירה אירופאית. הפארק מציע כמה מתקנים די שווים כולל מגלשת אקסטרים אחת רצינית ביותר הנקראת "King Khajuna" ונחשבת לאחת ממגלשות המים גבוהות והתלולות ביותר באירופה.

סה"כ, מציע פארק המים קריבה 17 מגלשות מים שונות מסוגים שונים שחלק גדול מהם המבקרים הישראלים בוודאי כבר מכירים כמו למשל מגלשות גלים עליהן מחליקים בעזרת מזרונים (כמו במימדיון), מגלשות סללום, נחל אבובים, מגלשות גלים וכד'. כמו כן, ישנו גם מתחם לילדים וקטנטנים הכולל משפריצי מים שונים ומגלשות קטנות לילדים ומתחמי פעילות נוספים.

כרטיסים לפארק קריבה אקווטיק

הכניסה לפארק היא בתשלום כמובן ועומד על כ-31 יורו למבוגר (ילד מעל גיל 11 נחשב מבוגר) ו-29 יורו לילד (4-10). כמו כל הפארקים הגדולים באירופה, התורים בקופות עמוסים וארוכים ולכן, מומלץ לרכוש כרטיסים מראש באמצעות אתרי הכרטיסים הגדולים כדי להרוויח כניסה מהירה ללא תורים בקופות.

אתר "Tiqets" הפופולרי והבינלאומי, מציע למשל כרטיס כניסה מהירה לפארק המים בעמוד הבא ומציע רכישה של הכרטיסים ישירות לנייד ללא הצורך בהדפסת הכרטיסים (פשוט מציגים את הסמארטפון בכניסה לפארק). האתר מציע גם כרטיסים לפארק קריבה המשלבים הסעה הלוך חזור לפארק עם אוטובוס פרטי היוצא מכיכר פלאסה קטלוניה שבברצלונה. המחיר עבור כרטיס משולב זה הוא 69 יורו למבוגר ו-49 יורו לילד.

מטיילים רבים בוחרים גם לרכוש כרטיסים משולבים לפארק פורט אוונטורה ופארק קריבה (כולל פארק פאררי לנד) בכרטיס אחד. כרטיס זה עולה כ-82 יורו וניתן לרכוש גם אותו באמצעות העמוד הבא באתר "Tiqets".

שימו לב: מחיר הכרטיסים אינו כולל לוקר שעלותו היא כ-6 יורו ללוקר משפחתי.

טיפים והמלצות על פארק קריבה ממטיילים ישראלים ברשת

  • "כדאי להשתמש בלוקרים שעולים כמה יורו בודדים ויתנו לכם חופש פעולה בלי להיסחב עם תיקים".
  • "פארק מעולה! מסודר ומאורגן ביותר. מומלץ בחום".
  • "פארק קטן ונחמד – מגוון גדול של מתקנים שמתאימים לכל הגילאים"

פארק קריבה אקווטיק – שעות פעילות

הפארק פתוח בין החודשים אפריל עד אמצע ספטמבר ושעות הפעילות הן מדי יום בין השעות 10:30 ועד 19:00 בערב ובתקופות מסויימות עד 18:00 בערב.

איך מגיעים לפארק קריבה?

פארק קריבה אקווטיק לא נמצא למעשה בברצלונה אלא ממוקם ע"י העיר טרגונה או עיירת הנופש סאלו, סמוך לפארק המפורסם פורט אוונטורה. הפארק נמצא במרחק של כשעה וחצי נסיעה מברצלונה ולכן ישנם מטיילים המגיעים אליו במיוחד מברצלונה ומאידך, כאלו הבוחרים ללון בעיירה סאלו באחד מבתי המלון הרבים המצויינים שם.

כתובת הפארק המדוייקת היא: Av. Pere Molas, Km. 2, 43480 Vila-seca, Tarragona, ספרד

  • כנסו לעמוד טיולי משפחות של אתר "מטיילים בעולם" ותמצאו את כל המידע שצריך לדעת לחופשה משפחתית ביעדים הפופולריים בעולם.

עוד מידע על ברצלונה באתר "מטיילים בעולם"

  • בואו להכיר עוד אטרקציות בברצלונה שנחשבות למומלצות ביותר. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • אל תתחילו לתכנן את הטיול שלכם לפני שאתם קוראים את המדריך שלנו על מלונות מומלצים בברצלונה לשנת 2024 – המדריך שיציג את כל מה שאתם צריכים לדעת – איזורים מומלצים, מחירים, המלצות וטיפים חשובים!
  • מטיילים עם ילדים בברצלונה? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על ברצלונה עם ילדים ב-2024.
  • הכירו את הסיורים השווים ביותר בברצלונה שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק