חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול ג'יפים בדובאי ב-2024 – כל מה שרציתם לדעת על ספארי מדבר בדובאי!

טיול ג'יפים בדובאי - כל מה שרציתם לדעת על ספארי מדבר בדובאי!

טסים לדובאי בקרוב? כדאי לשריין יום אחד לטיול בספארי מדבר של דובאי שם תוכלו להשתתף בטיול ג'יפים, טיול גמלים, גלישת חול (סנדבורדינג), אירוח בדואי עם אוכל מקומי ועוד. אז איך עושים את זה? כמה זה עולה? ומאיפה רוכשים את החבילות? במדריך הבא.

לצד האטרקציות הנוצצות והידועות של דובאי כמו הבורג' ח'ליפה או עין דובאי, ישנו עולם שלם של אטרקציות ופעילויות מדבריות פופולריות ביותר שמושכות אליהן מטיילים רבים מכל העולם כולל רבים מישראל. פעילויות אלו מכונות "ספארי מדבר בדובאי" ובמדריך זה, תוכלו להכיר את כל האטרקציות המדבריות השוות והמומלצות ביותר שיש לדובאי להציע ב-2024.

האיזור המדברי של דובאי נמצא למעשה כמה דקות נסיעה בלבד ממרכז דובאי ושם תוכלו למצוא כמה מתחמים גדולים שמציעים אירוח מדברי המשלב אטרקציות ופעילויות שונות באווירת המדבר המוזכות אליהן תיירים רבים.

האטרקציות המדבריות הפופולריות ביותר בדובאי הם טיולי ג'יפים, טיולי גמלים, סנדבורדינג (סקי מיוחד בו גולשים על הדיונות המדבריות) וגם אירוח בדואי מסורתי. ישנם כמה ספקים מרכזיים שמציעים את רוב האטרקציות באמצעות חבילות משולבות.

בעמוד הבא נציג לכם כמה מהחבילות הפופולריות ביותר של ספארי מדבר בדובאי אותן ניתן להזמין מראש ולקבל בכרטיס אחד שכולל בתוכו את כל הפעיליות והאטרקציות השונות ונבדוק גם מה הם כוללים ומהם המחירים נכון ל-2024.

טיול ג'יפים בדובאי - מהו הטיול הפופולרי ביותר?

מבין האפשרויות השונות של טיולי ג'יפים בדובאי ופעילויות ספארי מדבר שונות, אפשר לומר שהטיול הבא הוא הטיול המוזמן והפופולרי ביותר בקרב המטיילים. מדובר בטיול שעלותו היא כ-121 יורו לאדם ונמשך כ-6 שעות סה"כ. זהו טיול שמוזמן הרבה מאוד ע"י מטיילים מכל העולם כשהוא כולל בתוכו מגוון שלם של פעילויות.

אז מה כולל הטיול? ובכן, הטיול כולל בין היתר הסעה והחזרה היישר מהמלון שלכם בדובאי, טיול ג'יפים על הדיונות, סנדבורדינג, רכיבה על גמלים, צילומי תמונות על השקיעה וארוחת ברביקיו מלאה (על האש) בסגנון האירוח הבדואי.

תוכלו למצוא את הפרטים המלאים על הטיול באתר הבא.

חבילות נוספות של טיולי ג'יפים בדובאי ופעילויות ספארי מדבר

ישנן חבילות שונות של ספארי מדבר בדובאי שנחשבות לפופולריות ביותר. כפי שניתן לראות, טווח המחירים נע בין כ-25 יורו ועד לאיזור ה-130 יורו לאדם. כל החבילות האלו כוללות מספר פעילויות ואטרקציות כגון ארוחות במתחם הבדואי, טיול גמלים, טיול ג'יפים, סנדבורדינג ועוד פעילויות נוספות. לחיצה על כל אחת מהן תוביל אתכם לעמוד ובו כל הפרטים המדוייקים.

ההבדל בין החבילות השונות בא לידי ביטוי בעיקר בכמות הפעילויות, בזמן הפעילות ובהתאם לספק שתבחרו. את כל החבילות האלו ניתן להזמין מראש באמצעות אתר "Tiqets" המצוין והפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים. 

תוכלו גם למצוא חבילות מצויינות דומות של ספארי מדבר בדובאי באמצעות אתר הכרטיסים "Getyourguide" המצוין בעמוד הבא.

להלן רשימת כל טיולי הג'יפים וספקי הספארי מדבר של דובאי

עוד מידע על דובאי באתר מטיילים בעולם

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק