חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כנסיית סנט שאפל בפריז – כל מה שצריך לדעת לפני ביקור בכנסייה

כנסיית סנט שאפל בפריז - כל מה שצריך לדעת לפני ביקור בכנסייה

מה אפשר לראות בכנסיית סנט שאפל המרהיבה בפריז? כמה עולים כרטיסים למקום והיכן כדאי לקנות? ומה חשבו על המקום המטיילים הישראלים הרבים שכבר הספיקו לבקר בה? אתר "מטיילים בעולם" עם מדריך מושלם לביקור בכנסייה המקסימה עם הויטראז'ים העתיקים והמרהיבים.

כנסיית סנט שאפל (Sainte Chapelle) היא אטרקציה תיירותית ידועה ומוכרת מאוד בעיר פריז ומושכת אליה המוני מבקרים מדי שנה, ביניהם גם מטיילים ישראלים רבים. למרות שמדובר בכנסייה קטנה יחסית, מבנה הכנסייה נחשב לאחד היפים ביותר בפריז, במיוחד הודות לחלונות הויטראז' המרשימים שחלקם בני מאות שנים ובין העתיקים ביותר בעולם. הכנסייה נבנתה במשך 7 שנים בלבד במאה ה-13 ע"י המלך לואי התשיעי.

לפי עשרות אלפי הביקורות באתר התיירות הידוע "טריפ אדווייזר", סנט שאפל מדורגת במקום ה-2 מבין אלפי אטרקציות ודברים לעשות בעיר האורות (במקום הראשון מדורג מוזיאון ד'ארוסיי עליו נכתוב כאן באתר בקרוב) והיא עמוסה במבקרים רבים מדי יום. לכן, כדי לחסוך את זמן ההמתנה הרב בקופות הכרטיסים במקום, כדאי ומומלץ להגיע עם כרטיסים שנרכשו מבעוד מועד באינטרנט. פרטים נוספים, מיד בהמשך מדריך זה.

מה אפשר לראות בכנסיית סנט שאפל וכמה זמן כדאי להקדיש לביקור?

כאמור, מדובר בכנסייה קטנה יחסית ואפשר להקדיש למקום לא יותר משעה בממוצע. למרות גדולה הקטן, מדובר במבנה מרשים ומדהים שישאיר אתכם פעורי פה למראה הזכוכיות העתיקות המעטרות את המקום והאווירה המיוחדת המתקבלת. מבנה הכנסייה עצמו מורכב משתי קומות כשהקומה הראשונה, היא החלק הצנוע יותר ושימשה בעבר כמקום תפילה לנזירים.

סנט שאפל פריז
הקומה השנייה המרהיבה של כנסיית סנט שאפל בפריז

הקומה השנייה של הכנסייה, היא גולת הכותרת של סנט שאפל ובה נמצאים הויטראז'ים המרהיבים שעשו להם שם בכל העולם במהלך מאות השנים האחרונות. החלונות מציגים סה"כ כ-1134 ציורים שונים הקשורות לדמויות וסיפורים מהתנ"ך כגון אדם וחווה, יציאת מצרים וכו', וכן דמויות מהעולם הנוצרי כגון העץ של ישו, יוחנן המטביל וכד'.

האם כדאי לבקר שם? על פי רוב ביקורות הגולשים ברשת, המקום בהחלט מומלץ לביקור, גם אם אינכם "פריקים" של כנסיות. הצבעוניות המרהיבה והאווירה הייחודית שמתקבלת במקום, יחד עם מחירי הכרטיסים הזולים יחסית, הופכים בהחלט את סנט שאפל למקום ששווה לבקר בו, גם אם מדובר בביקור קצר של עד כשעה.

כרטיסים לסנט שאפל בפריז – כמה עולה כניסה לכנסייה ואיפה קונים?

נכון לזמן כתיבת שורות אלו, מחיר הכרטיסים לכנסיית סנט שאפל בפריז, עומד על כ-13 יורו לאדם. בדומה למוזיאון הלובר, גם כאן, ילדים מתחת גיל 18 פטורים מתשלום ויכולים להיכנס בחינם בהצגת תעודה מזהה. ניתן כמובן לרכוש את הכרטיסים בקופת הכרטיסים בכניסה למקום, אך אם אתם מגיעים בעונות התיירות הפופולריות, התורים במקום ארוכים ביותר וכדי לחסוך את זמן ההמתנה הרב, רצוי ומומלץ לרכוש את הכרטיסים אונליין טרם הגעתכם.

ישנם אתרים רבים המציעים כרטיסים לסנט שאפל באמצעות האינטרנט, ללא הצורך בהמתנה לקופות הכרטיסים. אחד האתרים הפופולריים ביותר, הוא אתר "Tiqets" המצוין והחביב על המטיילים הישראלים, והוא מציע בעמוד הבא כרטיסים דיגיטליים לכנסייה ללא הצורך בהדפסת הכרטיסים.

כל שעליכם לעשות הוא להוריד את הכרטיסים לטלפון הנייד שלכם באמצעות מייל או סמס. בהגיעכם לכנסיה, חפשו את תור המיוחד של בעלי הכרטיסים, והציגו את הסמאטרפון שלכם עם הכרטיס. שם יסרקו את המכשיר ותוכלו להיכנס מיד וללא תור.

בנוסף, מציע האתר גם כרטיסים משולבים ומוזלים, כמו למשל כרטיסים לסנט שאפל + כרטיסים לקונסיירז'רי המפורסם בכ-20 יורו ושילובים נוספים אותם תוכלו למצוא בעמוד הבא.


איך מגיעים לכנסיית סנט שאפל בפריז?

כנסיית שנט שאפל ממוקמת בלב מרכז פריז, לא רחוק מקתדרלת נוטראדם ומאטרקציות תיירותיות נוספות. קל מאוד להגיע לכנסייה בעזרת התחבורה הציבורית של פריז. אם אתם מגיעים עם המטרו (רכבת תחתית) של פריז, תוכלו לקחת את קו 4 ולרדת בתחנת "Cité" או בקווים 1,7,11 ו-14 ולרדת בתחנת "Châtelet".

אם תעדיפו להגיע באוטובוס, תוכלו לקחת את הקווים 21, 27, 38, 85 ו-96. מומלץ מאוד להיעזר באפליקציית המפות של גוגל שתיקח אתכם בקלות עד לפתח הכנסייה ברגל או בתחבורה הציבורית.


שעות פעילות לביקורים

שעות הפעילות של כנסיית סנט שאפל משתנות בהתאם לעונה. בין החודשים אפריל עד ספטמבר, הכנסייה פתוחה בין השעות 09:00 עד 19:00, ובשאר החודשים, עד השעה 17:00.


טיפים והמלצות על סנט שאפל מהמטיילים הישראלים הרבים שכבר ביקרו שם

  • "לא להסס. ביקור קצר אך שווה בהחלט ורק שתגיעו לשם, תבינו מדוע זהו מקום פשוט קסום ומרהיב".
  • "מומלץ לחבר את הביקור בסנט שאפל יחד עם סיור בנוטרדאם ובקונסיירז'י".
  • "אם אתם מוגבלים בזמן, דלגו על הקומה הראשונה ולכו ישר לקומה השנייה עם הויטראז'ים העתיקים".
  • "תורים ארוכים מאוד בקופות הכרטיסים. מומלץ לרכוש כרטיסים לפני".
  • "בכניסה, מציעים ברושור ובו פרטים על כל אחד מהציורים בחלונות, לנו זה העניק ערך מוסך לחוויה במקום".
  • בואו לקרוא טיפים, המלצות ושאלות נפוצות על פריז שגולשים רבים שאלו ברשת.

עוד מידע על פריז באתר מטיילים בעולם

  • כבר התחלתם לתכנן את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז ב-2024 שנחשבות ל-Must See ושאסור להחמיץ!
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה אמיתית. לכן, כתבנו עבורכם את המדריך המושלם להזמנת שייט על הסיין בפריז. כדאי לקרוא!
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים ב-2024.
  • מתכננים ביקור ביורודיסני? הכנו לכם מדריך מושקע על דיסנילנד פריז המפורסם עם כל המידע שצריך לדעת על המתקנים, המלונות, מחירים, כרטיסים, הסעות ודרכי הגעה ועוד ועוד. המדריך הטוב ביותר ברשת. בדוק!
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מחוץ לפריז לאיזורים הכי שווים בצרפת שיוצאים וחוזרים באותו היום – רשימה שאסור להחמיץ!
  • בואו לקרוא טיפים, המלצות ושאלות נפוצות על פריז שגולשים רבים שאלו ברשת.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק