חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול לאחוזת דאונטון באנגליה 2024 – איך מזמינים? ומהן האפשרויות?

טיול לאחוזת דאונטון באנגליה - איך מזמינים? ומהן האפשרויות?

גם אתם רוצים להגיע לסיור בטירה האמיתית שבה צילמו את הסדרה המצליחה "אחוזת דאונטון"? הכנו לכם מדריך מפורט שבו תלמדו כיצד מגיעים לשם? מה כולל הסיור? איך מזמינים כרטיסים לסיור? וכמה הם עולים? קבלו את המדריך השלם לביקור באחוזת דאונטון באנגליה ב-2024.

הצלחתה הפנומנלית של סדרת הטלוויזיה אחוזת דאונטון (Downtown Abbey), שזכתה אף לגרסה קולונועית, עוררה בקרב רבים את הסקרנות לבקר באחוזה האמיתית בה צולמה הסדרה ובסביבתה, כדי להרגיש מקרוב את סיפורי משפחת קרולי על אדוניה ומשרתיה, וכיום הפכה האחוזה – הממוקמת כשעה וחצי נסיעה מלונדון, לאחד האתרים התיירותיים המבוקשים ביותר באנגליה.

גם מטיילים ישראלים רבים בוחרים לבקר באחוזה – ששמה האמיתי הוא למעשה טירת הייקליר (Highclere Castle), כשהם עושים זאת בדרך כלל בעזרת סיור מאורגן היוצא וחוזר מלונדון. סיור כזה נמשך בדרך כלל כ-9 עד 10 שעות סה"כ ולמעשה "יגנוב" יום אחד מהטיול שלכם בלונדון בפרט או באנגליה בכלל.

הביקוש העצום בקרב תיירים מכל העולם לבקר בטירה, הביא את המצב לכך שכדי לשריין כרטיסים לטירה, יש צורך בהזמנת כרטיסים חודשים רבים מראש, ואפילו אז, לא בטוח שתצליחו למצוא תאריכים פנויים. כך למשל, אם תרצו לבקר בטירה במהלך עונת התיירות הקרובה של הקיץ, עכשיו זהו ללא ספק הזמן להזמין כרטיסים ועדיין אפשר למצוא תאריכים פנויים. בכל יום שעובר, כך הסיכוי למצוא כרטיסים הולך ופוחת.


מה כולל הסיור באחוזת דאונטון?

הסיור לאחוזת דאונטון, הלוא היא טירת הייקליר, אותו מציעים באתרי התיירות השונים, מציע הסעה באוטובוס תיירים פרטי מלונדון וחזור, מדריך מקומי בשפה האנגלית שיכניס אתכם לאווירה של הסדרה גם במהלך הנסיעה לשם, טיול בעיירה במפטון (Bampton) שבה צולמו קטעים רבים מהסדרה, וכמובן כניסה מהירה וללא תור לטירת הייקליר.


איך מזמינים כרטיסים לסיור?

אחד האתרים הפופולריים ביותר שמציע כמה אפשרויות של סיורים לאחוזת דאונטון, הוא אתר "Get Your Guide" המצוין והפופולרי בקרב המטיילים הישראלים, שמציע בעמוד הבא כמה אפשרויות שונות של סיורים. הסיור הקלאסי ביותר הוא הסיור הזה בעלות של 163 יורו לאדם. האתר מציע אפשרויות נוספות כמו טיול לקבוצות קטנות בלבד, הסעה במונית פרטית ועוד.


איפה ממוקמת טירת הייקליר (אחוזת דאונטון)?

הטירה ממוקמת במחוז המפשייר אנגליה, כשעה וחצי נסיעה מלונדון וכ-8 ק"מ מהעיר Newbury. ההגעה לטירה באמצעות  התחבורה הציבורית אינה משימה פשוטה ותידרשו לקחת רכבת מתחנת הרכבת פדינגטון שבלונדון לניוברי ומשם לקחת מונית לטירה (אין כמעט אוטובוסים שמגיעים לטירה).

המלצה: הדרך המומלצת להגיע לטירה היא באמצעות הסעה מאורגנת כפי שהזכרנו קודם, או באמצעות רכב פרטי.

עוד מידע על לונדון באתר "מטיילים בעולם"

  • פנו לכם אחה"צ או ערב אחד וקפצו לאחד מהמיוזיקלס השווים בווסטאנד של לונדון. הנה מדריך ובו כל המידע העדכני על מחזות זמר בלונדון ב-2024. אילו מופעים רצים השנה? איפה קונים כרטיסים? ועוד מידע רב.
  • אל תחשבו על הזמנת מלון בעיר לפני שקראתם את המדריך השלם שלנו למציאת מלונות מומלצים בלונדון ב-2024. המידע המקיף והטוב ביותר שתמצאו ברשת.
  • מטיילים עם ילדים בלונדון? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על לונדון עם ילדים ב-2024.
  • בואו להכיר אטרקציות בלונדון שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • הסטודיו של הארי פוטר, טיול לסטונהנג', טירת וינדזור ועוד… אפשר גם לצאת מלונדון ליום אחד ולהכיר אטרקציות מרתקות לכל המשפחה. בואו למצוא טיולים מחוץ ללונדון שנחשבים למומלצים ביותר.
  • אספנו לכם את הסיורים המומלצים ביותר בלונדון ב-2024. את המדריך הזה לא כדאי לפספס!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק