חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיור באצטדיון סן סירו מילאנו – מחירים, שעות פעילות וכל הפרטים!

אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בקרב המטיילים במילאנו הוא סיור באצטדיון סן סיור הידוע. אז איך עושים את זה? כמה זה עולה? ומה עוד חשוב לדעת? קבלו את המדריך השלם לסיור באצטדיון סן סיור מילאנו ב-2024.

סיור באצטדיון סן סירו (San Siro Stadium) במילאנו – הבית הרשמי של קבוצות הכדורגל הידועות מילאן ואינטר מילאנו, הוא כיום בין האטרקציות התיירותיות המבוקשות והפופולריות ביותר במילאנו, כולל בקרב מטיילים ישראלים רבים שמגיעים לסיור מיוחד של מאחורי הקלעים.

מדובר באחד האצטדיונים הגדולים והמפוארים בעולם כשהוא מסוגל להכיל מעל 75,000 איש. עם השנים זכה האצטדיון לארח משחקים מהליגות הבכירות בעולם כמו ליגת האלופות, מונדיאל, יורו ועוד. לכן זה לא מפתיע שמיליוני תיירים בשנה מגיעים לסיור באצטדיון כדי לקבל הצצה אל מאחורי הקלעים של האצטדיון המפורסם.

הסיור באצטדיון סן סירו הוא פופולרי ומבוקש מאוד בקרב התיירים וחשוב מאוד להזמין כרטיסים מראש כדי שתוכלו לשריין כרטיסים בתאריך ובשעה הרצויים ולחסוך עמידה בתורים הארוכים בקופות הכרטיסים. מיד נרחיב על כך עם מידע נוסף.

מה אפשר לראות בסיור באצטדיון סן סירו?

בדומה לכל הסיורים באצטדיונים הגדולים, גם הסיור בסן סירו הוא סיור עצמאי (ללא מדריך) שייקח את המבקרים אל מוזיאון הקבוצות מילאן ואינטר שבו תוכלו ללמוד על ההיסטוריה של הקבוצות ולצפות בתארים ובפרסים הרבים.

המבקרים בסיור יגיעו גם אל חדרי ההלבשה של השחקנים, שביל היציאה מהחדרים אל פתח האצטדיון, חדרי מסיבות העיתונאים בהם השחקנים והמאמנים מתראיינים לתקשורת לאחר המשחקים ונקודות עניין נוספות באצטדיון.

טיפ: אם פחות בעניין של סיור באצטדיון סן סירו, ויותר בקטע של לרכוש כרטיסים למשחקי הכדורגל של מילאן, אינטר, יובנטוס ושאר קבוצות הליגה האיטלקית, הכנו לכם מדריך מפורט ובו כל מה שתצטרכו לדעת על הזמנת כרטיסים לליגה האיטלקית בכדורגל. לחצו כאן לכל הפרטים.

סיור באצטדיון סן סירו מילאנו
סיור באצטדיון סן סירו מילאנו

כרטיסים לסיור באצטדיון סן סירו במילאנו - כמה זה עולה ב-2024?

מחיר הכרטיסים לסיור בסן סירו עומד נכון לזמן כתיבת שורות אלו על כ-30 יורו לאדם. המחיר כולל את הכניסה לאצטדיון ואת הסיור העצמאי בכל האיזורים בהם מותר לבקר בהם. כאמור, זהו סיור מבוקש מאוד וכדאי להיערך בהתאם לרכוש מבעוד מועד את הכרטיסים באמצעות האינטרנט. כך תוכלו להבטיח לעצמכם תאריך ושעה נוחים לסיור.

אפשר לרכוש את הכרטיסים באמצעות אתרים רבים ברשת המוכרים כרטיסים לאטרקציות. אחד הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים, הוא אתר "Tiqets" המצוין שמציע בעמוד הבא כרטיסים דיגיטליים לסיור ללא הצורך בהדפסת הכרטיסים. פשוט מורידים את הכרטיסים לטלפון ומציגים בכניסה. 

אתר נוסף וידוע הוא אתר הכרטיסים "Getyourguide" שמציע גם הוא בעמוד הזה כרטיסים דיגיטליים לסיור.

שריינו כרטיסים לסיור בסן סירו

שעות פעילות ודרכי הגעה

כתובת האצטדיון המדוייקת היא Piazzale Angelo Moratti, 20151, Milan. ניתן להגיע למקום בקלות רבה באמצעות התחבורה הציבורית. תחנת הרכבת התחתית "San Siro Stadio" ממוקמת כדקה הליכה מהאצטדיון. שעות הפתיחה של הסיור הן בכל ימות השבוע בין השעות 09:30 עד 17:00 בערב.

טיפים והמלצות מגולשים ישראלים שכבר ביקרו באצטדיון סן סירו

  • "חוויה אולטימטיבית לאוהדי מילאן בפרט ולכל אוהד כדורגל באשר הוא. אצטדיון מרשים ומרהיב. הסיור מעניק הצצה מעולה שממחישה מקרוב את האווירה הנהדרת של הכדורגל האיטלקי".
  • "קל מאוד להגיע לכאן עם המטרו. הסיור מהנה ביותר, במיוחד המוזיאון עם הפרסים והתארים. כל גדולי השחקנים בעולם שיחקו פה בצורה כזו או אחרת. ממליץ בחום".

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק