חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיורים במדריד בעברית – אלו הם הסיורים הטובים והפופולריים ביותר ב-2024!

סיורים במדריד בעברית - אלו הם הסיורים הטובים והפופולריים ביותר!

מחפשים סיור במדריד בעברית? הגעתם למקום הנכון! ישנן חברות טיולים רבות המציעות טיולים מודרכים במדריד מעולים בשפה העברית. אז אילו הם הפופולריים ביותר? מה הם מציעים? וכמה הם עולים? כל התשובות - במדריך שלפניכם.

מדריד, בירת ספרד היא אחת הערים המתויירות ביותר בעולם ומציעה מגוון של אפשרויות לכל סוגי המטיילים בכל עונות השנה. גם מטיילים ישראלים רבים מגיעים לטייל ולנפוש במדריד וליהנות מאווירה אירופאית קלאסית, אדריכלות מדהימה, אוכל ספרדי משובח, אטרקציות מעולות כולל למשפחות עם ילדים, ועוד.

אחת הדרכים הפופולריות ביותר לטייל במדריד בקרב המטיילים הישראלים, היא באמצעות סיור מודרך של כמה שעות העובר ומרכז את האתרים והאיזורים השווים והמרכזיים של מדריד עם מדריך מקומי דובר השפה העברית שיכול להעביר ולתת ערך מוסף למטיילים.

ישנם לא מעט מדריכים וחברות טיולים שמציעים סיורים מודרכים בעברית במדריד ולכן, בכתבה הבאה, ריכזנו עבורכם את הסיורים בעברית הפופולריים והמומלצים ביותר ובדקנו מה הם מציעים? וכמה זה עולה? בואו נתחיל.

סיורים במדריד בעברית - אלו הם הסיורים הטובים והפופולריים ביותר ב-2023!

סיורים במדריד בעברית של מדרידוס - אחד הסיורים הפופולריים ביותר

אחד הסיורים הנחשבים ללא ספק לפופולריים ביותר, הם הסיורים של חברת מדרידוס, המציעים באופן קבוע וכמעט מדי יום לא פחות מ-7 סיורים שונים בעברית – כל סיור שם דגש על תחום תיירותי שונה, וכולם ע"י מדריכים דוברי עברית.

הסיור הקלאסי והנפוץ ביותר הוא הסיור שנקרא "מדרידוס הכרת העיר" והוא סיור של כ-3 שעות העובר בכל המקומות הראשיים ונקודות העניין המרכזיות של מדריד כמו למשל רחוב גראן ויה, בניין העירייה, כיכר סול, ועוד. מחיר הטיול: על בסיס טיפים כשהטיפ שנהוג להשאיר הוא כ-15 עד 20 יורו לאדם.

עוד סיורים מעניינים שמציעים במדרידוס – סיור קולינרי של כ-3.5 שעות הכולל ביקורים במסעדות ומגוון טעימות בעלות של 75 יורו לאדם, סיור שווקים במדריד הכולל טעימות בעלות של 75 יורו, סיור גרפיטי, סיור סגווי וגם סיור יומי מרתק מחוץ למדריד לעיר טולדו ב-60 יורו לאדם כולל נסיעה הלוך חזור. תוכלו למצוא ולהזמין מראש את כל הסיורים באמצעות העמוד הבא.

סיורים מודרכים בעברית במוזיאונים במדריד עם הציירת בר פאושלצקי

אם אתם חובבי אמנות, הסיור הבא של הציירת הראילסיטית הישראלית שחיה במדריד בר פאושלצקי, יכול להיות מושלם עבורכם. פאושלצקי למדה ציור בניו יורק וברצלונה, ומתגוררת כיום במדריד. היא מציעה סיורים מודרכים מיוחדים ומושקעים במוזיאון פראדו הידוע ובמוזיאון ריינה סופיה.

מדובר במוזיאונים עצומים בגודלם והסיורים יעניקו לכם ערך מוסף גדול על ביקור עצמאי אם תלכו לבדכם, לכן, הם מומלצים ופופולריים ביותר. הסיורים יוצאים מדי שבוע ויש לתאם מראש את הסיור באמצעות המייל שלה כאן או באמצעות הטלפון שלה: +34-603-43-14-62‬. המחיר לאדם בסיור פרטי הוא 65 יורו כולל כרטיס למוזיאון ו-50 יורו לא כולל כרטיס.

סיורים מודרכים במדריד בעברית של הדר רגוניס

עוד חברת טיולים פופולרית היא החברה של הישראלית הדר רגוניס שחיה ופועלת במדריד ומציעה כמה סוגים של סיורים כגון סיור פרטי ואינטימי, סיור קבוצתי, סיור לטולדו וגם כמה סיורים מיוחדים כמו סיור אדריכלות, סיור בשכונת מלסאניה ועוד.

תוכלו למצוא את כל טיולי החברה באתר שלהם בעמוד הבא.

סיורים במדריד עם חברת קשת מדריד

עוד אופציה מעניינת היא הטיולים של חברת קשת מדריד, המציעה מדריכים ישראלים שכבר חיים במדריד שנים רבות ומציעים כיום מגוון שלם של סיורים בעברית במדריד. בין הסיורים שמציעים בחברה תוכלו למצוא סיור הכרת העיר, סיור טאפסים ושווקים, סיור ברים בשעות הערב וגם סיור מעניין ביותר הנקרא "מדריד במאה ה-19". חלק מהטיולים הם על בסיס טיפים וחלקם בתשלום.

סיורים במדריד עם אוהד לוי

ולסיום, נמליץ גם על הסיורים בעברית של אוהד לוי – מדריך ישראלי שכבר חי במדריד כ-7 שנים. לוי התמקצע בהיסטוריה ובתרבות של מדריד והוא מקפיד להעביר זאת מנקודת המבט של הספרדים למטיילים הישראלים שמגיעים לטיולים שלו.

לוי מציע סיורים מודרכים סביב אתרים ואיזורים במדריד לצד סיורים מודרכים בתוך אטרקציות ידועות של מדריד כמו מוזיאון פראדו, משולש הזהב ועוד. תוכלו למצוא את כל האפשרויות באתר שלו כאן.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק