חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסע בזמן וינה (טיים טרוול) – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

מסע בזמן וינה (טיים טרוול) - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

מגיעים לוינה עם ילדים? כדאי להכיר את האטרקציה המשפחתית החביבה מסע בזמן (Time Travel) שנחשבת לאחד המקומות הפופולריים בעיר למשפחות. כמה עולים לשם כרטיסים? איך מגיעים? מהם שעות הפעילות? ואילו טיפים נתנו למקום המטיילים הישראלים שכבר ביקרו שם? אתר "מטיילים בעולם" עם עוד מדריך מושלם.

האטרקציה מסע בזמן (Time Travel) בוינה, היא אחת האטרקציות המשפחתיות החביבות ומבוקשות ביותר בעיקר בקרב משפחות עם ילדים בוינה. מדובר באטרקציה פופולרית מאוד שדורגה במקום ה-7 מבין כל הפעילויות לילדים בוינה באתר טריפ אדוויזר.

בדומה למעלית הזמן ברומא ולאתרים דומים באירופה, גם מסע בזמן וינה היא דרך מצויינת להכיר ולחוות את העיר מבחינה תרבותית, אדריכלית והיסטורית. מטיילים ישראלים רבים כבר ביקרו במקום וחילקו לו ציונים וביקורות מעולות ברשת.

כפי ששמו מרמז, מסע בזמן וינה מציג את ההיסטוריה של וינה בצורה אינטראקטיבית החל מהקמתה כמחנה רומי במאה הראשונה לפני הספירה ועד הפיכתה למעצמת תרבות אירופאית קלאסית כפי שאנו מכירים היום.

מה עושים שם ולמי זה מתאים?

מדובר בסיור של כשעה הכולל חוויה אינטראקטיבית שלמה הכוללת בין היתר מעבר בין מתחמים שונים, סרטי 5D עם אפקטים מיוחדים והדרכה אנושית ע"י מדריך מקומי בשעות מסודרות במהלך היום. בכל 20 דקות יוצא סיור חדש.

המתחם כולו ממוקם מתחת לאדמה – עובדה שמעשירה את החוויה במקום. על פי רוב ביקורות הגולשים והמשפחות, מסע בזמן בוינה הוא בהחלט אטרקציה מומלצת לילדים מכל הגילאים ומתאימה באותה מידה גם למבוגרים.

מסע בזמן וינה – כרטיסים ומחירים ב-2024

מחיר הכרטיסים למסע בזמן בוינה נכון לשנת 2024, עומד על כ-22 יורו לאדם. את הכרטיסים אפשר לקנות במתחם עצמו אך מומלץ לרכוש אותם מבעוד מועד באינטרנט וכך להבטיח לכם כרטיסים פנויים וכניסה מהירה וקלה. אפשר לרכוש את הכרטיסים באתרי הכרטיסים המובילים כמו למשל אתר "Tiqets" בעמוד הבא או אתר "Getyourguide" בעמוד הזה.

לאחר שתבחרו תאריך ושעה ותבצעו את הרכישה, תקבלו את הכרטיסים לטלפון באמצעות מייל או סמס מבלי הצורך בהדפסתם. פשוט מגיעים עם הסמארטפון לכניסה וסורקים את כרטיסים. זאת הדרך המומלצת ביותר לרכוש כרטיסים למקום.

שעות פעילות

המתחם פתוח בכל ימות השנה בין השעות 10:00 בבוקר ועד ל-20:00 בערב. הסיור האחרון מתחיל ב-19:00 בערב.

דרכי הגעה

מתחם מסע בזמן ממוקם ממש במרכז וינה ואם אתם מסתובבים בטיול בעיר או לנים במרכזה, לא תסתבכו יותר מדי בהגעה למקום. המקום נמצא ליד אטרקציות ידועות רבות בעיר כמו למשל מוזיאון אלברטינה הממוקם כ-7 דקות הליכה משם, קתדרלת סטפנוס הקדוש שנמצא 5 דקות הליכה, או המוזיאון לתולדות האמנות הידוע שנמצא גם הוא כ-10 דקות הליכה.

כתובתו המדויקת של המתחם היא Habsburgergasse 10A, 1010 Wien, אוסטריה וניתן להגיע לשם באמצעות קו U3 ולרדת בתחנת "Herrengasse" או קו U1 ולרדת בתחנת "Stephansplatz". אם תבחרו להגיע באוטובוס, תוכלו לקחת את קו 2A ולרדת בתחנת "Habsburgergasse".

טיפים וביקורות על מסע בזמן וינה ממטיילים ישראלים שכבר היו שם

  • "מקום ממש מושקע ומומלץ! חשבתי בהתחלה שמדובר במסחטת תיירים, אך מסתבר שטעיתי ובגדול".
  • "חוויה אינטראקטיבית מעולה. יורדים אל מתחת לאדמה, מקבלים משקפי VR עם סרטים ממש מושקעים, נתקלים בבובות שעווה במהלך הסיור, ועוד הרבה הפתעות שהילדים מאוד אהבו. מומלץ בחום".
  • "מומלץ לקחת את האוזניות עם מדריך האודיו (כולל את השפה האנגלית). זה תורם לחוויה"
  • "מתאים גם לילדים וגם למבוגרים (אנחנו היינו שני מבוגרים, ילד בן 15 וילדה בת 7 וכולם נהנו במידה שווה)".

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק