חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות מומלצים בלימסול בקיץ 2024 אלו הם ה-3 הטובים ביותר!

מלונות מומלצים בלימסול בקיץ אלו הם ה-3 הטובים ביותר!

גם השנה ב-2024 לימסול תהיה אחת היעדים הפופולריים ביותר בקפריסין בפרט ובאירופה בכלל בקרב המטיילים הישראלים. אז הנה 3 המלונות המומלצים והטובים ביותר שתמצאו בלימסול. לא לפספס!

לא מזמן כתבנו לכם על המלונות הטובים ביותר בפאפוס בקיץ 2024 והיום אנחנו רוצים להישאר באותו איזור ולהתרכז בעיר לימסול (Limassol) התיירותית והפופולרית מאוד שנחשבת גם היא ליעד סופר מבוקש בקפריסין בקרב המטיילים הישראלים.

לימסול היא אחת הערים המרכזיות בקפריסין והשניה בגודלה במדינה. זאת עיר הנחשבת לעיר מודרנית ותוססת עם מסעדות ואוכל מעולה, חופים לבנים ומקסימים, טברנות שוקקות חיים ומועדוני לילה וגם פסטיבלים תוססים. לפי תחזיות של מומחי התיירות בישראל, לימסול עומדת להיות ללא ספק אחד היעדים המבוקשים ביותר בקיץ 2024 הקרוב.

מלון אלסיה לימסול - אחד השווים ביותר!
מלון אלסיה לימסול – אחד השווים ביותר!

מה מיוחד במלונות של לימסול?

בדומה לפאפוס, גם לימסול מציעה מלונות מפוארים ומפנקים עם אירוח הכל כלול, בריכות מים גדולות ומעוצבות, גישה ישירה לחופי הים או מלונות עם מגלשות מים ופארקים. מרבית המלונות של לימסול פזורים לאורך חוף הים ומציעים גישה ישירה ומהירה לשחייה בים. האוכל במלונות לימסול ידוע בזכות הטעמים הים תיכוניים והטריים וכך גם ההקפדה על האירוח והנדיבות.

משפחות עם ילדים ימצאו בלימסול מלונות מעולים לילדים שמציעים פארקי מים בתוך המלון עם מגלשות ומתקנים, מועדון משחקים ופעילויות שונות. גם זוגות שמחפשים חופשה רומנטית, ימצאו בלימסול מלונות סופר מפוארים המיועדים לזוגות בלבד עם בריכה פרטית בחדר, ספא מפנק והרבה שקט ושלווה שינתק אתכם מהחיים ומהשגרה ויהפוך אתכם למלכים לכמה ימים.

אז אם חופשה בלימסול נשמעת לכם טוב, זה הזמן להכיר את המלונות הטובים והמדוברים ביותר שם. בואו נתחיל.

מלונות מומלצים בלימסול בקיץ 2024

המלונות הבאים נחשבים למלונות הטובים, המבוקשים והפופולריים ביותר בלימסול לפי מספר חוות דעת הגולשים ולפי הביקורות החיוביות הרבות שהם קיבלו ברשת מתיירים מישראל ומרחבי העולם:

מלון אמארה (Amara) הוא מלון חדש בלימסול אך מהר מאוד כבש את הפסגה ונחשב כיום לאחד המדורגים ביותר באתר בוקינג.קום עם ציון גולשים מעולה של 9.4 מתוך 10 לפי כ-300 חוות דעת מאומתות של גולשים שישנו במלון כולל לא מעט ישראלים שהספיקו גם הם כבר ללון במלון.

כל מה שאתם מדמיינים במלון 5 כוכבים, תוכלו למצוא במלון אמארה לימסול – בריכות אינסוף, איזור ספא יוקרתי עם בריכה מקורה מעוצבת, חדרים מפוארים ומאובזרים היטב שחלקם כוללים גם בריכה פרטית, מסעדת גורמה, ברים יוקרתיים ומה לא.

הביקורות באתר בוקינג משבחות כולן את המלון בכל הפרמטרים כשמלבד התמורה למחיר (מדובר במלון לא זול), כל הפרמטרים כמו ארוחת הבוקר, המיקום, החדרים או השירות, זכו לציונים מעל 9. בקיצור, אם אתם מחפשים מלון 5 כוכבים יוקרתי בלימסול, זהו ללא ספק אחד המועמדים הטובים ביותר.

המלון לא מותאם רק לזוגות, ומציע גם חדרי משפחה גדולים ואפילו חדר משחקים לילדים ופעילויות נוספות. כאמור, זהו לא מלון זול כשהמחיר הממוצע לחדר זוגי ללילה בתקופת יולי אוגוסט 2024, מתחיל באיזור ה-2000 ש"ח ללילה.

אחד המלונות הפופולריים והמדוברים ביותר בלימסול בקרב המטיילים הישראלים, הוא מלון אלסיה לימסול המצוין שמדורג 4 כוכבים וממוקם במרכז העיר. אמנם חוף ים אין למלון (מרוחק כעשר דקות נסיעה מהחוף), אבל תמצאו בו בריכה שווה, מרכז ספא מתקדם ועוד הרבה מתקנים.

מטיילים ישראלים רבים בחרו ללון במלון וציינו לשבח בביקורות ברשת על שירות אדיב ויוצא מגדר הרגיל. גם מתקני הספא והבריכה זכו לציונים גבוהים מאוד, וסה"כ, זכה המלון לציוני גולשים גבוהים מאוד שהעניקו לו את הציון 9.2 על סמך כ-900 ביקורות מאומתות.

אם אתם מחפשים מלון עם תמורה מעולה למחיר, ספא טוב, ארוחת בוקר מצויינת ומגוונת ודגש על שירות, כדאי מאוד לשקול את המלון הזה שיעלה בממוצע בחודש אוגוסט כ-700 ש"ח לזוג ללילה או כ-1400 ש"ח למשפחה עם 2 ילדים.

ועוד מלון שבהחלט כדאי לשקול בלימסול הוא מלון 5 הכוכבים המפואר גראנד לימסול. מלון זה נחשב לאחד המצליחים והמבוקשים בלימסול, במיוחד בקרב משפחות עם ילדים כשהוא מציע חדרי משפחה גדולים ומרווחים ואיזור משחקים לילדים עם פעילויות שונות.

המלון יושב על חוף ים פרטי וכולל 2 בריכות שחייה גדולות, מרכז ספא מאובזר, 6 מסעדות שונות ועוד מתקנים שונים. כ-800 חוות דעת מאומתות באתר בוקינג העניקו למלון את הציון המצוין 8.9 מתוך 10 ובתר הביקורות הידוע טריפ אדווייזר, דורג המלון במקום ה-7 מבין כל מלונות לימסול.

המחיר לחדר משפחתי לזוג עם 2 ילדים יעלה לכם בממוצע בחודש יולי או אוגוסט 2024 כ-1250 ש"ח בלבד ללילה. מחיר שבהחלט מציג תמורה מעולה, וגבוהה בהרבה מהמלונות של ישראל.

עוד כמה מלונות שווים בלימסול קפריסין ששווה לבדוק

כדאי גם לבדוק את המלונות הבאים שגם הם ללא ספק כבשו את ביקורות הגולשים ברשת ונחשבים למלונות הטובים והשווים ביותר בלימסול:

  • מלון מדיטרניאן ביץ' לימסול (Mediterranean Beach Hotel) – מלון 4 כוכבים פופולרי מאוד שנחשב גם לנותן תמורה מעולה למחיר העומד בממוצע על כ-1100 ש"ח בלבד למשפחה עם 2 ילדים ללילה. ציון בבוקינג: 8.4.
מלון מדיטריאן לימסול קפריסין
מלון מדיטריאן לימסול קפריסין – אחד המומלצים ביותר בעיר
  • מלון לונדה לימסול (Londa) – מלון 5 כוכבים בלימסול הממוקם על חוף הים. נחשב לאחד ממלונות הבוטיק הטובים ביותר באיזור. ציון בבוקינג: 8.9.
  • מלון רויאל אפולוניה לימסול (The Royal Apollonia) – מלון יוקרתי בלימסול שזכה בהרבה מאוד ביקורות מעולות ממטיילים ישראלים ששהו בו. זכה לציון 9 בבוקינג על סמך מעל 1600 חוות דעת מאומתות.

מתכננים חופשה עם הילדים לקפריסין?

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק