חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון מוקו באמסטרדם 2024 – כרטיסים וכל מה שחשוב לדעת!

מוזיאון מוקו באמסטרדם - כרטיסים וכל מה שחשוב לדעת!

מוזיאון מוקו בנסקי אמסטרדם הוא אחת האטרקציות המבוקשות בעיר. במדריך הבא ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת לפני ביקור במוזיאון. כמה עולים כרטיסים? איך מגיעים? ועוד טיפים חשובים.

בלב רובע המוזיאונים באמסטרדם, לא רחוק ממוזיאון ואן גוך הידוע, שוכן לו מוזיאון מוקו (Moco Museum) – מוזיאון קטן וחדש יחסית לאמנות מודרנית שהספיק כבר לכבוש את המטיילים והתיירים באמסטרדם וזוכה לביקורות וציונים מעולים באתר טריפ אדווייזר ואתרים נוספים ברשת.

תמונות: Franklin Heijnen פליקר CC

חובבי האמנות המודרנית ימצאו עניין רב במוזיאון מוקו שבו ניתן למצוא תערוכות של אומנים מודרניים בעלי שם ובראשם בפעם הראשונה בעולם, התערוכה הראשונה במוזיאון של אומן הרחוב בנקסי – אחד האמנים המדוברים ביותר כיום שזהותו טרם נחשפה.

המוזיאון שוכן במבנה עתיק מ-1904 בלב רובע המוזיאונים באמסטרדם ומציג כ-50 יצירות מקוריות של בנקסי כגון "שדה השעועית", "צחוק עכשיו", "האשה עם הבלון", "ברקוד", "ספרות זולה", "ילדים עם רובים" ועוד יצירות רבות.

כמו כן, מציג המוזיאון תערוכות מעניינות שונות כגון התערוכה "Icy and Sot" של שני אמנים איראניים עכשוויים המכונים "הבנקסי של איראן", ועוד. זהו מוזיאון קטן וחביב שכדאי לו להקדיש לו כשעה עד שעתיים ותוכלו לעבור דרכו כחלק מהטיול המרכזי שלכם באמסטרדם.

מוזיאון מוקו אמסטרדם – כרטיסים ומחירים ב-2023

מחיר הכרטיס נכון לזמן כתיבת שורות אלו, למוזיאון מוקו הוא כ-17 יורו למבוגר (החל מגיל 18), כ-20 יורו לילד (גילאי 10-17), וחינם לילדים מתחת גיל 10. אתר "Tiqets" הידוע והמצוין, מציע בעמוד הבא כרטיסים למוזיאון מוקו שעוקפים את התורים בקופות. פשוט רוכשים כרטיס באמצעות האתר בתאריך ובשעה שמתאים לכם, ומקבלים את הכרטיס ישירות לטלפון הנייד באמצעות סמס או אימייל. אין צורך בהדפסת הכרטיסים (פשוט מציגים את הסמארטפון בכניסה למוזיאון).

שריינו תאריכים למוזיאון מוקו

מוזיאון מוקו אמסטרדם – הגעה ושעות פעילות

המוזיאון פתוח בכל יום החל מהשעה 10:00 בבוקר ועד 18:00 בערב. בימי שישי נסגר המוזיאון בשעה 19:00. השעות הנחשבות למומלצות ביותר לביקור במוזיאון הם בין 12:00 ל-16:00.

המוזיאון ממוקם ברובע המוזיאונים הפופולרי והמרכזי ליד מוזיאון ואן גוך ומוקדי עניין מרכזיים נוספים. כתובתו המדוייקת של המוזיאון היא 20,Honthorststraat, 1071 DE, Amsterdam.

טיפים והמלצות על מוזיאון מוקו אמסטרדם ממטיילים ברשת שכבר ביקרו שם

  • "היכרות נפלאה עם אומן רחוב הכי אומנותי ומוזר שיש".
  • "מוזיאון קטן אבל שווה. לא צריך יותר משעה".

עוד מידע על אמסטרדם באתר "מטיילים בעולם"

  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים באמסטרדם לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את כל האטרקציות המומלצות של אמסטרדם במדריך הטוב ביותר ברשת. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • מטיילים עם ילדים באמסטרדם? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על אמסטרדם עם ילדים.
  • לא רק אמסטרדם: אספנו לכם טיולים מסביב לאמסטרדם שכבשו את הגולשים ברשת ונחשבים למומלצים ולפופולריים ביותר!
  • קראו את המדריך המושלם שהכנו על תחבורה באמסטרדם. כל המידע על כל סוגי התחבורה הציבורית – אוטובוסים, רכבות, אופניים ועוד.
  • הכנו לכם מדריך להתמצאות בשדה התעופה של אמסטרדם "סכיפהול". דרכי הגעה, הסעות, מחירים, מלונות מומלצים ועוד. שווה קריאה.
  • ריכזנו לכם רשימה מובחרת של סיורים וטיולים באמסטרדם מומלצים שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם. שווה בדיקה!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק