חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון אלברטינה וינה 2024 – המדריך השלם לביקור במוזיאון!

מוזיאון אלברטינה וינה - המדריך השלם לביקור במוזיאון!

מה ניתן לראות במוזיאון אלברטינה בוינה? מהם מחירי הכרטיסים למוזיאון ב-2024 ומאיפה הכי כדאי לקנות? ואילו טיפים והמלצות תוכלו לקחת מהמטיילים הרבים בישראל שכבר הספיקו לבקר במוזיאון? קבלו את המדריך הטוב והעדכני ברשת על אחד המוזיאונים הגדולים והמובילים בוינה ובעולם.

מוזיאון אלברטינה (Albertina Museum), הוא אחד המוזיאונים הטובים והפופולריים ביותר בוינה ואחד האטרקציות התיירותיות המבוקשות ביותר בעיר. גולשי אתר טריפ אדווייזר הרבים, דירגו את המוזיאון במקום ה-17 מתוך כ-800 מקומות שמומלץ לבקר בהם בוינה,  וביקור בו נחשב גם לפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים הרבים המבקרים בעיר.

המוזיאון שוכן במבנה מרהיב מבפנים ומבחוץ, וממוקם בלב האיזור ההיסטורי והתיירותי של וינה כשהוא סמוך להרבה מאוד אטרקציות ידועות בוינה כמו קתדרלת סטפנוס הקדוש, המוזיאון היהודי, מסע בזמן (Time Travel Vienna) הבית של מוצרט ועוד אטרקציות רבות. מטיילים רבים בוחרים לחבר ביקור בו, יחד עם ביקורים במוזיאונים נוספים הסמוכים אליו באותו היום.

זהו מוזיאון לאמנות מודרנית המחזיק ברפטואר מרשים של יצירות אמנות של אמנים ידועים ובינלאומיים והמבנה בו הוא שוכן נחשב לאחד היפים והמעניינים בוינה. במדריך הבא, נבדוק מה אפשר לראות במוזיאון, מהם מחירי הכרטיסים נכון ל-2024 ואיפה כדאי לרכוש? ונבדוק גם מה חשבו על המקום, המטיילים הישראלים הרבים שכבר הספיקו לבקר בו. בואו נתחיל.

מוזיאון אלברטינה וינה – מה אפשר לראות במוזיאון?

מוזיאון אלברטינה נוסד בתחילת המאה ה-19 ונחשב לאחד המוזיאונים הותיקים ביותר בוינה. המוזיאון עבר גלגולים רבים מאז הקמתו, ועבר מבעלותה של משפחת הבסבורג שברחה מאוסטריה ב-1919 לבעלות המדינה החדשה של אוסטריה. בתקופת מלחמת העולם השנייה, מבנה המוזיאון נפגע לגמרי ומאז תחילת שנות ה-2000, עבר שיפוץ מאסיבי וקיבל צורה מודרנית ומרשימה.

המוזיאון נחשב לאחד החשובים בעולם ומחזיק באוסף גדול ומרשים של יצירות אומנות. בין המוצגים הרבים במוזיאון, אותם ניתן לראות בתערוכות הקבועות והמתחלפות, ניתן למצוא יצירות של האמנים הידועים ביותר בהיסטוריה כמו פיקאסו, מיכלאנג'לו, דה וינצ'י, שאגאל, רנואר, מונה, פרנסיס בייקון ועוד. התערוכה הקבועה של המוזיאון, הנקראת "Monet to Picasso: The Batliner Collection" (מונה עד פיקאסו), נחשבת לאחת התערוכות החשובות בעולם האמנות המודרנית.

התערוכה המפורסמת ביותר של המוזיאון – "מונה עד פיקאסו"

מבנה המוזיאון מורכב מארבע קומות והוא אינו גדול במיוחד. זמן הביקור הממוצע בו לפי הדיווחים מהגולשים הרבים ברשת הוא כשעתיים וחצי. בנוסף, המבנה שימש בעבר הרחוק כארמון, וניתן למצוא בו בין תערוכות האמנות השונות, גם את חדרי המלוכה ששימשו את בני המלוכה ששוחזרו באופן מדוייק ומרשים.

כרטיסים למוזיאון אלברטינה בוינה – מהם המחירים ב-2024?

מחיר הכרטיסים למוזיאון אלברטינה בוינה עומד נכון ל-2024 על כ-19 יורו למבוגר ו-15 יורו לאדם מעל גיל 65. ילדים עד גיל 18 יכולים להיכנס בחינם למוזיאון. את הכרטיסים ניתן לרכוש בקופות המוזיאון אך חשוב לדעת כי בתקופות העומס, ישנם תורים ארוכים בקופות וההמתנה בתור יכולה להימשך זמן רב.

לכן, הדרך הפופולרית ביותר לרכוש כרטיסים לאלברטינה וינה, היא באמצעות הזמנת כרטיסים אונליין באמצעות האינטרנט לפי תאריך ושעה מדוייקים וכך לחסוך את התור בקופות הכרטיסים ולהיכנס ישירות למוזיאון. זאת הדרך הפופולרית גם בקרב המטיילים הישראלים.

ישנם אתרי משרדי כרטיסים רבים המציעים רכישת כרטיסים למוזיאון אלברטינה באמצעות האינטרנט. אחד הפופולריים ביותר מביניהם, הוא אתר "Tiqets" המעולה והפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים המציע בעמוד הבא כרטיסים ב-19 יורו למוזיאון אותם ניתן להוריד ישירות לטלפון הנייד באמצעות סמס או מייל וללא הצורך בהדפסת הכרטיסים. פשוט מציגים את הסמארטפון בכניסה, ונכנסים.

 בנוסף, ב-Tiqets מציעים גם שילובים של כרטיסים מוזלים למוזיאון אלברטינה יחד עם אטרקציות נוספות כגון כרטיסים למוזיאון אלברטינה + ארמון בלוודר (בעמוד הבא), כרטיסים למוזיאון אלברטינה + המוזיאון לתולדות האמנות המצוין (בעמוד הבא) או כרטיסים למוזיאון אלברטינה + מוזיאון לאופולד (בעמוד הבא).

תוכלו גם לרכוש את הכרטיס "וינה סיטי פאס" (Vienna City Pass) שמקנה כניסה חופשית ללמעלה מ-60 אטרקציות במחיר אחד והוא כולל בתוכו גם כניסה חופשית לארמון בלוודר. מחיר הכרטיס הוא 70 יורו.

שריינו כרטיסים למוזיאון אלברטינה

דרכי הגעה ושעות פעילות

המוזיאון ממוקם במיקום המרכזי ביותר בוינה, בלב האיזור התיירותי של העיר וסמוך לעוד עשרות אטרקציות ומונומנטים רבים. כתובתו המדוייקת של המוזיאון היא Albertinaplatz 1, 1010, Vienna וניתן להגיע לשם בקלות באמצעות התחבורה הציבורית של וינה.

תוכלו להגיע למוזיאון באמצעות המטרו עם הקווים U1, U2, U4 ולרדת בתחנת Karlsplatz/Oper או להשתמש בטראם (חשמלית) עם הקווים 1, 2, D, 62, 71 ולרדת בתחנת Kärntner Ring/Oper או להגיע באמצעות האוטובוס עם הקו 2A ולרדת בתחנת Albertina. מומלץ להיעזר באפליקציית המפות של גוגל.

המוזיאון פתוח בכל ימות השבוע בין השעות 10:00 בבוקר ועד 18:00 בערב ובימי רביעי ושישי עד השעה 21:00. מומלץ לוודא את השעות באמצעות האתר הרשמי של המוזיאון בעמוד הבא.

טיפים והמלצות על מוזיאון אלברטינה בוינה מהמטיילים הישראלים שכבר ביקרו שם

  • "מוזיאון מרשים ביותר שאסור לפספס בשום פנים ואופן. יצירות אמנות מהשורה הראשונה שירתקו אתכם מהמבט הראשון".
  • "התערוכה הקבועה היא חגיגה לכל אוהב אמנות באשר הוא עם יצירות מופת של גדולי האמנים בהיסטוריה. מומלץ ביותר".
  • "מוזיאון קטן יחסית אבל בול בגודל שצריך. אפשר להעביר בו שעתיים של כיף ולא צריך יותר מזה. קצר ולעניין ושווה כל רגע".
  • "תורים גדולים בכניסה. כדאי להזמין כרטיסים מראש באינטנרט".
  • "השחזור של חדרי הארמון המקוריים שהיו בעבר עוד לפני הקמת המוזיאון, מהממים. ובכלל, כל המבנה מרתק גם מבחינה אדריכלית".
  • "התערוכות המתחלפות היו בסדר גמור אבל התערוכה הקבועה "ממונה ועד פיקסו" היא הטובה מכולן".

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק