חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתם שאלתם - אנחנו עונים

הגולשים שאלו: כרטיס היער השחור 2024 - מה זה? איפה קונים? והאם משתלם?

כרטיס היער השחור - מה זה? איפה קונים? והאם משתלם?
כרטיס היער השחור - מה זה? איפה קונים? והאם משתלם?

תשובה: ובכן, כרטיס היער השחור הוא למעשה כרטיס המאגד בתוכו כניסה חינמית או כניסה בהנחה למאות אטרקציות, מסעדות, פעילויות ביער השחור – איזור הנחשב לאחד מהיעדים המומלצים והפופולריים ביותר למשפחות עם ילדים באירופה.

כרטיס היער השחור הוא פופולרי ונפוץ מאוד בקרב המטיילים ביער השחור והפך עם השנים לכמעט מוצר "חובה" בקרב המטיילים. הרשת מלאה בדעות לכאן ולכאן בשאלה האם הוא משתלם, אך נראה כי בקרב רוב המומחים, קנייתו בהחלט משתלמת.

מה כרטיס היער השחור כולל?

כמות האטרקציות הכלולות בכרטיס היא בהחלט מרשימה ותוכלו למצוא שם מאות רבות של אטרקציות מגוונות לכל סוגי התיירים לרבות מסעדות, אתרי ספא, בריכות, אתרי סקי ועוד.

האטרקציות המוכרות ביותר שכלולות בכרטיס הן פארק אירופה המפורסם המפורסם הנחשב לאטרקציה המפורסמת ביותר ביער (שימו לב: צריך לבחור את האופציה הזאת ברכישת הכרטיס), פארק הנשרים והקופים, עולם הים, מפלי טריברג, פארק העולם המצחיק ופארק החבלים.

כמה עולה כרטיס היער השחור 2024 ואיפה קונים?

נכון ל-2024, כרטיס היער השחור מתחיל בסביבות ה-52 יורו למבוגר (מעל גיל 12) ו-31 יורו לילדים בגילאי 4 עד 11. ניתן לרכוש גם כרטיס משפחתי הכולל כניסה ל-2 מבוגרים ו-3 ילדים עד גילאי 17 ב-127 יורו. מומלץ לרכוש אותו אונליין באתר "Klook" המצוין בעמוד הבא.

אם אתם רוצים (כמו רבים אחרים), לכלול גם את פארק אירופה בכרטיס, תוכלו לבחור זאת במעמד הרכישה באתר. המחירים לכרטיס היער השחור כולל פארק אירופה עומדים על 107 יורו למבוגר, 69 יורו לילד ו-293 יורו לכרטיס משפחתי.

כדאי לדעת: הכרטיס כולל 3 ימים של כניסה והנחה לאטרקציות (אין חובה להשתמש בהם ברציפות).

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות ברחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק