חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיכר טרפלגר לונדון 2024 – אטרקציות, מלונות ומסעדות

כיכר טרפלגר לונדון - אטרקציות, מלונות ומסעדות

מה אפשר לעשות בכיכר טרפלגר בלונדון? אילו אטרקציות תמצאו שם? אילו מסעדות שם הן המומלצות ביותר? ומהם המלונות המומלצים ביותר שממוקמים ליד הכיכר? קבלו את המדריך הטוב ביותר לכיכר הידועה של לונדון.

כיכר טרפלגר בלונדון (Trafalgar Square) היא אחת הכיכרות הידועות ביותר בבירת אנגליה ונחשבת לנקודת עוגן מרכזית בעיר. הכיכר מהווה עצירה "חובה" עבור כל תייר המגיע ללונדון ומציעה לעיתים קרובות גם אירועים ופסטיבלים שונים המתקיימים בה. בכיכר עצמה ומסביבה, אפשר למצוא דוכנים שונים, מופעי רחוב ופעילויות, מסעדות, מלונות, חנויות ואטרקציות שונות.

הכיכר נקראת כך על שם ניצחון בריטניה על צרפת בקרב טרפלגר והפסלים והמונומנטים הרבים בה מנציחים זאת. כך למשל, במרכז הכיכר מוצב פסלו של אדמירל נלסון שפיקד על הקרב, ומסביבו 4 פסלי אריות מברונזה האהובים במיוחד לטיפוס ע"י הילדים. הכיכר הייתה ידועה בעבר בזכות אלפי היונים שהיו מפוזרות בה, אך בשנים האחרונות לאחר שיפוצים שנעשו בכיכר, היונים כבר לא נמצאות שם.

אטרקציות ידועות ליד כיכר טרפלגר לונדון

כיכר טרפלגר ממוקמת ברובע הסיטי של וסטמיניסטר שם נמצאים רבים מהאטרקציות המפורסמות של העיר. הגלריה הלאומית (National Gallery) נמצאת בסמוך לכיכר וכך גם בית קנדה (Canada House) וכנסיית סנט מרטין בשדות (St Martin in the Fields).

הגלריה הלאומית בכיכר טרפלגר
הגלריה הלאומית בכיכר טרפלגר

כמו כן, במרחק הליכה קצר מהכיכר אפשר להגיע לעוד מוקדי עניין רבים בלונדון כמו ארמון בקינגהאם, הביג בן, הלונדון איי, סנט ג'יימס פארק, ועוד עשרות אטרקציות ומונומנטים ידועים. תחנת הרכבת של הכיכר היא תחנת "Charing Cross" הידועה אליה מגיעות כמעט כל הרכבות והאוטבוסים בעיר.

המלצה: אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות בלונדון, כדאי לשקול לרכוש את הכרטיס "The London Pass" (לונדון פס) שעולה 75 פאונד (כ-320 ש"ח), וכולל כניסה חופשית למעל 80 אטרקציות ברחבי לונדון, כולל הידועות ביותר (מוזיאונים, אטרקציות וכד'). אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות, הכרטיס הזה בהחלט משתלם.

בנוסף, הכרטיס כולל גם כניסה חופשית לאוטובוס התיירים "Hop-On Hop-Off" שייקח אתכם לכל האיזורים המרכזיים ולארטקציות הידועות בלונדון. את רשימת כל האטרקציות הכלולות בכרטיס ומידע נוסף, תוכלו למצוא באתר הבא.

מסעדות מומלצות ליד כיכר טרפלגר

כמו בכל כיכר מרכזית בעיר גדולה, גם בכיכר טרפלגר מסעדות רבות ומגוונות לצד סניפים של מקדונלדס, סטארבקס ורשתות מוכרות נוספות. הנה כמה ממסעדות הטובות והמומלצות ביותר ברשת הממוקמות באיזור כיכר טרפלגר (שימו לב: ישנם מקומות שמרוב פופולריות חייבים להזמין מקום מראש אחרת לא ניתן יהיה להשיג מקום. ניתן להזמין שולחן מראש באמצעות אתר opentnable הידוע):

מסעדת פלאט איירון קובנט גארגדן (Flat Iron Covent Garden‬) – אחת המסעדות הנחשבות לטובות ביותר בלונדון עם ציוני גולשים מעולים. המסעדה ממוקמת באיזור הקובנט גארדן המרוחק כמה דקות הליכה מכיכר טרפלגר. מנת הסטייק של המסעדה היא המפורסמת ביותר. מומלץ!

מסעדת טנדור צ'ופ האוס כיכר טרפלגר (Tandoor Chop House) – מסעדה זו ממוקמת ממש על הכיכר ומציע תפריט המשלב בין אוכל צפון הודי לאוכל בריטי מקומי. המסעדה זכתה לציון 4.5 מתוך 5 באתר טריפ אדווייזר ואתר אופן טייבל. המחיר הממוצע לסועד כ-20 פאונד.

מסעדת ווקרס אוף וויטהול כיכר טרפלגר (Walkers of Whitehall) – אם בא לכם יותר להרגיש את האווירה הקולינרית המקומית של לונדון, תוכלו למצוא כזו בפאב מסעדה הזה שמציע תפריט הכולל פיש אנד צ'יפס ועוד מגוון סוגים של אוכל. המקום קיבל ביקורות יפות ברשת וזכה לציון 4 מתוך 5 באתרים טריפ אדווייזר ואופן טייבל.

מלונות מומלצים ליד כיכר טרפלגר

איזור כיכר טרפלגר הוא איזור מצוין ונוח ללון בו ומטיילים ישראלים רבים בוחרים ללון שם. רבים מהמלונות סביב הכיכר הם מלונות יוקרה 5 כוכבים אך ניתן גם למצוא לא מעט מוטלים פשוטים של 3 כוכבים ומטה עם המלצות וביקורות גולשים טובות.

הנה כמה מהמלונות הטובים והמומלצים ביותר ליד כיכר טרפלגר בלונדון:

מלון קפה רויאל לונדון (Hotel Café Royal) – מלון 5 כוכבים יוקרתי ואחד המומלצים ביותר בלונדון. ממוקם כ-10 דקות הליכה מכיכר טרפלגר ומאיזורים מרכזיים רבים בעיר כמו רחוב אוקספורד, מייפייר, סוהו ועוד. המלון זכה לציון 9.3 באתר בוקינג המבוסס על כ-1000 חוות דעת מאומתות.

מלון קפה רויאל לונדון
מלון קפה רויאל לונדון

מלון אסמבלי לונדון (Assembly Hotel) – מלון 3 כוכבים שקיבל ביקורות מעולות ממטיילים ישראלים שבחרו ללון בו. ממוקם כ-3 דקות הליכה בלבד מכיכר טרפלגר. זכה בשבחים רבים על המיקום הנוח והמרכזי שלו ונחשב למלון הנתון תמורה מעולה למחיר שנע בממוצע בין 600 ל-1000 ש"ח לזוג ללילה. קיבל ציון 8.9 באתר בוקינג.
מלון הסוהו לונדון (The Soho Hotel) – מלון 5 כוכבים מפורסם מאוד בלונדון במרחק הליכה מכיכר טרפלגר (כ-6 דקות הליכה). גם כיכר פיקדילי וגם לסטר ממוקמות לא רחוק מהמלון המומלץ הזה. זכה לציונים מעולים על השירות, ארוחת הבוקר וכמובן המיקום. קיבל את הציון 9.6 באתר בוקינג. המחיר לחדר זוגי במלון מתחיל ב-1500 ש"ח ללילה.

טיפים והמלצות על כיכר טרפלגר ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו במקום

  • "כיכר מקסימה. דוכני אוכל פזורים בכל עבר, אנשים, חנויות והרבה חיים".
  • "מומלץ מאוד להגיע עם ילדים שיתלהבו מפסלי האריה הגדולים".
  • "נקודה מעולה להתחיל כל טיול בלונדון. משם מגיעים בקלות לארמון, לביג בן, פיקדילי ועוד איזורים מרכזיים בלונדון".
  • "מסלול מומלץ – ביג בן ושכונת ווסטמיניסטר, משם לכיכר טרפלגר עם הרבה מבנים מקסימים בדרף, ואז להמשיך אל ארמון בקינגהם (דרך המול סטריט) ולפארק המקסים שלצידו".

עוד מידע על לונדון באתר "מטיילים בעולם"

 
  • פנו לכם אחה"צ או ערב אחד וקפצו לאחד מהמיוזיקלס השווים בווסטאנד של לונדון. הנה מדריך ובו כל המידע העדכני על מחזות זמר בלונדון ב-2024. אילו מופעים רצים השנה? איפה קונים כרטיסים? ועוד מידע רב.
  • אל תחשבו על הזמנת מלון בעיר לפני שקראתם את המדריך השלם שלנו למציאת מלונות מומלצים בלונדון ב-2024. המידע המקיף והטוב ביותר שתמצאו ברשת.
  • מטיילים עם ילדים בלונדון? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על לונדון עם ילדים ב-2024.
  • בואו להכיר אטרקציות מומלצות בלונדון שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • הסטודיו של הארי פוטר, טיול לסטונהנג', אחוזת דאונטון או טירת וינדזור. אפשר גם לצאת מלונדון ליום אחד ולהכיר אטרקציות מרתקות לכל המשפחה. בואו למצוא טיולים מחוץ ללונדון שנחשבים למומלצים ביותר!
  • אספנו לכם את הסיורים המומלצים ביותר בלונדון ב-2024. את המדריך הזה לא כדאי לפספס!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק