חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טירת סנטאנג'לו רומא 2024 – כרטיסים, מחירים וטיפים חשובים

טירת סנטאנג'לו רומא - כרטיסים, מחירים וטיפים חשובים

איך תקנו כרטיסים למצודת סנטאנג'לו ברומא ללא המתנה בתור הארוך בקופות ומהם המחירים? מה בכלל אפשר לעשות שם? ואילו טיפים תוכלו לקחת מהמטיילים הישראלים שכבר ביקרו שם? קבלו את המדריך הטוב ביותר לטירה המקסימה השוכנת לה בלב רומא.

טירת סנטאנג'לו (Castel Sant'Angelo) היא אחד המבנים הידועים והמרשימים ביותר ברומא ונחשבת ליעד תיירותי ופופולרי מאוד בקרב תיירים מכל העולם, כולל מטיילים ישראלים רבים. הטירה דורגה ע"י גולשי אתר טריפ אדווייזר במקום ה-10 מבין למעלה מ-2000 אטרקציות שונות בעיר והיא נחשבת גם לאטרקציה פופולרית ביותר בקרב משפחות עם ילדים ברומא.

מדובר במבנה שנבנה במקור כמאוזוליאום (קבר מפואר) עבור הקיסר אדריאנוס במאה ה-2 לספירה והפך למבצר גדול במאה ה-4 בחלק מחומת ההגנה של העיר. עם השנים, הפכה המצודה להיות מקום משכנם של אפיפיורים כשחלקם השתמשו בו ככלא וכמתקן עינויים. כיום הטירה, מהווה חלק מהמוזיאון הלאומי של טירת סנטאנג'לו.

מה אפשר לעשות ולראות בטירה ובאיזור?

מדובר במבנה מעגלי מרשים ביותר הממוקם במרכז רומא (כ-10 דקות הליכה ממוזיאון הוותיקן) על גדות נהר הטיבר המפורסם שחוצה את העיר. עוד לפני שנכנסים לטירה, אפשר ליהנות מהמתחם עצמו הכולל תצפית יפה של הנהר והגשר הסמוך המכונה גשר סנטאנג'לו (ונחשב למונומנט מרתק בפני עצמו), ולטייל בין הדוכנים, פריטי האמנות ואמני הרחוב הפזורים מסביב.

בתוך המצודה, שוכן מוזיאון מעניין ומרתק המציג את ההיסטוריה הארוכה שעבר המבנה לצד ההיסטוריה המרתקת של רומא באופן כללי כולל היסטוריה מודרנית של עצמאות איטליה. אם תבחרו להיכנס לבפנים, תוכלו לעבור בין חדרי האפיפיורים הרבים והמסדרונות הסודיים ששימשו את האפיפיורים השונים. כמו כן, אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בקרב המטיילים במצודה, היא התצפית הנפלאה שמקבלים כאשר עולים לקומה האחרונה. כדאי להגיע מצויידים במצלמה טובה.

כרטיסים למצודת סנטאנג'לו – איך כדאי לקנות וכמה זה יעלה?

מחיר הכרטיסים למצודת סנטאנג'לו ב-2024, עומד על כ-19 יורו בקופות האתר במקום. מכיוון שזהו אתר פופולרי מאוד ברומא, התורים בקופות ארוכים במיוחד ולכן, מטיילים רבים בוחרים לרכוש את הכרטיסים מראש באמצעות האינטרנט וכך לעקוף את התור בקופות ולהיכנס במהירות עם הכרטיס שנקנה מראש.

באתר "Tiqets" למשל, המצויין והמאוד פופולרי בקרב המטיילים הישראלים, מציעים בעמוד הבא כרטיסים ללא תור למצודת סנטאנג'לו ב-19 יורו כשהם כוללים גם כניסה לתערוכה שבמקום. את הכרטיסים האלו, ניתן להוריד ישירות לטלפון הנייד שלכם ללא הצורך בהדפסתם. פשוט מציגים את הסמארטפון בכניסה למקום, ונכנסים.

מטיילים רבים בוחרים לבקר בטירה באמצעות סיור מודרך הכולל סיור מודרך מהיר הכולל כניסה מהירה לטירה והדרכה מקצועית של מדריך מקומי מוסמך. מחיר הסיור היא 35 יורו לאדם וניתן להזמינו באמצעות העמוד הבא.
 
בנוסף, ב-Tiqets מציעים גם שילובים של כרטיסים מוזלים לטירה יחד עם אטרקציות נוספות ברומא כגון כרטיסים לטירת סנטאנג'לו + מוזיאון הוותיקן המרהיב (בעמוד הבא), כרטיסים לטירת סנטאנג'לו + כרטיסים לקולוסיאום (בעמוד הבא) או כרטיסים לטירת סנטאנג'לו +  גלריית בורגזה (בעמוד הבא).

שריינו תאריכים לטירת סנטאנג'לו

המלצה: אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות ברומא, כדאי לשקול לרכוש את הכרטיס "Roma Pass" (רומא פאס) שעולה 35 יורו, וכולל כניסה חופשית והנחות לאטרקציות רבות ברחבי רומא (כולל כניסה חופשית לקולוסיאום) בנוסף, הכרטיס מקנה גם כניסה חופשית לתחבורה הציבורית, אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות ולטייל הרבה בעיר, הכרטיס בהחלט משתלם. פרטים נוספים, תוכלו למצוא בעמוד הבא.

 טירת סנטאנג'לו ברומא – שעות פעילות ודרכי הגעה

המצודה פתוחה בכל ימות השבוע בין השעות 09:00 בבוקר ועד 19:30 בערב. הכניסה האחרונה אפשרית עד 18:30. המצודה ממוקמת באיזור מרכזי ביותר ברומא. לא רחוק מהוותיקן ומכיכר נבונה ורבים מהמטיילים משלבים את הביקור במצודה במסגרת טיול בוותיקן ושאר האטרקציות המפורסמות באיזור. הכתובת המדוייקת של המקום היא: 50 ,Lungotevere Castello, 00193, Rome.

איך מגיעים למצודה?

הגעה במטרו: יש לקחת את קו A ולרדת בתחנה Lepanto או Ottaviano-San Pietro.

הגעה באוטובוס: יש לקחת את הקווים 23, 34, 40, 62, 280, 982 או N11 ולרדת בתחנת Piazza Pia או את הקווים 30, 70, 81, 87, 913 או 990 ולרדת בתחנת Piazza Cavour.

הגעה בטראם (חשמלית או רכבת קלה): יש לקחת את קו 19 ולרדת בתחנה Piazza Risorgimento.

מומלץ להיעזר באפליקציית מפות של גוגל שתוביל אתכם לשם בקלות בכל אמצעי שתחפצו.

טיפים והמלצות על טירת סנטאנג'לו ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו במקום

  • "מקום מקסים ומרתק ומומלץ מאוד גם לילדים. היינו שם עם ילדים קטנים ובוגרים וכולם מאוד נהינו".
  • "מומלץ לחבר את הביקור במצודה עם טיול בוותיקן. זה די יסגור לכם את הפינה ביום אחד".
  • "לא לפספס טיול קצר בגשר סנטאנג'לו ועבור בדוכנים הרבים שם".
  • "חובה לעלות למעלה ולצפות בתצפית המדהימה של העיר! שווה כל שקל!"
  • "להגיע רק עם כרטיסים מראש באינטרנט. התורים בקופות ארוכים ומייגעים".
  • "אם אתם עם קטנטנים, שימו לב: אין כניסה לעגלות ילדים. יש להשאיר את זה בכניסה בחדש שמירת חפצים".
  • "מומלץ מאוד לשבת שם בבית הקפה. אווירה נפלאה ונוף מדהים!".
  • "כדאי להגיע בשעות הבוקר המוקדמות כשהמקום עדיין לא מאוכלס לגמרי בתיירים".
  • בשעות הערב המקום מואר ומציע אווירה מקסימה".

מידע נוסף על רומא באתר "מטיילים בעולם"

  • מטיילים עם ילדים ברומא? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על רומא עם ילדים ב-2024.
  • הכנו לכם את המדריך המושלם למציאת מלונות מומלצים ברומא שזכו בביקורות הגולשים הטובות ביותר ברשת בכל הפרמטרים. מדריך חובה.
  • בואו להכיר אטרקציות מומלצות ברומא שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • כדי להצליח באמת ליהנות מאינספור האפשרויות שמציעה רומא, כדאי מאוד להירשם לסיורים מאורגנים ברחבי העיר. הנה כמה סיורים מומלצים ברומא שיציעו לכם את להכיר את העיר מכיוונים שונים ומשונים.
  • לא רק בתוך רומא: אספנו לכם מבחר איכותי של טיולים יומיים מחוץ לרומא שיוסיפו הרבה ערך מוסף לחופשה שלכם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק