חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול לגרנד קניון ארה"ב – המדריך למטייל 2024: המדריך השלם!

טיול לגרנד קניון ארה"ב - המדריך למטייל: המדריך השלם!

אם אתם כבר נמצאים במערב ארצות הברית, את הגרנד קניון פשוט אסור לכם להחמיץ. אבל האם כדאי ללון באחד המלונות המומלצים באיזור הפארק? או שאולי עדיף להגיע לביקור קצר בנסיעה ישירה מלאס וגאס? קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת לביקור בגרנד קניון.

הגרנד קניון (Grand Canyon) שבמדינת אריזונה שבארצות הברית, הוא פנינה תיירותית מדהימה לכל מי שמחפש לגוון בקצת את החופשה שלו בחו"ל. מדובר בקניון עצום בגודלו באורך של כ-450 ק"מ וכחלק מתוך פארק לאומי ענק הנחשב לפלא עולם ולאתר מורשת עולמית.

זהו אחד הפארקים הלאומיים המתויירים ביותר בארצות הברית, כשמבקרים בו מדי שנה קרוב ל-6 מיליון מטיילים. הטיול בפארק המרהיב הזה, חושף את המבקרים בו למראה של טבע פראי הכולל יערות ענק, נקיקי נחל גבוהים ומרשימים, נוף מדברי והרבה מאוד שלווה.

המקום הקרוב ביותר לפארק, הוא העיר לאס וגאס הידועה ונהוג לשלב טיול בגרנד קניון יחד עם ביקור בעיר ההימורים המפורסמת. ישנם מטיילים שבוחרים ללון באחד המלונות הרבים שבאיזור הפארק ולבלות בו כמה ימים, אחרים בוחרים להסתפק בטיול יומי היוצא מלאס וגאס בבוקר, וחוזר חזרה בסוף היום. הכל בסוף שאלה של תקציב וזמן.

מלונות מומלצים בגרנד קניון ארצות הברית

אם הדרך העדיפה עליכם היא לבלות כמה ימים בגרנד קניון, תוכלו למצוא בכל האיזור אינספור מלונות ומקומות אירוח שונים. כמה מהם, זכו להרבה מאוד המלצות גולשים ונחשבים למומלצים ביותר בקרב המטיילים הישראלים. הנה התוצאות:

מלון הולידיי אין אקספרס גרנד קניון – מלון זה הוא אחד הפופולריים והמבוקשים ביותר בגרנד קניון. הוא ממוקם כרבע שעה נסיעה מכניסה לפארק ומסביבו תוכלו למצוא מסעדות, חנויות וסופר. המלון מציע בריכה מקורה כל השנה וגם חדרי משפחה במידה ואתם מגיעים לגרנד קניון עם ילדים. זהו ללא ספק אחד המלונות המוזמנים ביותר בקרב המטיילים הישראלים.

מלון קווליטי אין ניר גראנד קניון – גם מלון זה נחשב לאחד הפופולריים והמוזמנים ביותר באיזור הגרנד קניון, גם בקרב המטיילים הישראלים. הביקורות המעולות שהמלון קיבל באתר בוקינג ובאתרים נוספים ברשת, דיווחו על מיקום מעולה גם מבחינת הקירבה לפארק הלאומי וגם מבחינת סביבת המלון בעיירה חביבה עם מסעדות וחנויות רבות מסביב כולל גם איימקס.

מלון קווינטה אין גרנד קניון
מלון לה קינטה אין גרנד קניון

מלון לה קינטה ביי ווינדהם קנאב – מלון חדש בעל דירוג 3 כוכבים אך מפנק מאוד ועטור שבחים והמלצות ברשת (זכה לציון הגולשים הממוצע 9.1 על בסיס כ-1100 ביקורות מאומתות). המלון ממוקם באיזור מצוין לטיולים בגרנד קניון וכולל גם בריכה ומתקנים חדישים. ביקורות הגולשים דיווחו על סדר וניקיון מופתי במלון, חדרי משפחה מצויינים ושירות אדיב.

טיול יומי מלאס וגאס לגרנד קניון

אם לעומת זאת, זמנכם קצר ואתם לא יכולים להרשות לעצמכם כמה ימים שלמים רק לאיזור הגרנד קניון, תוכלו לבחור, כמו מטיילים רבים אחרים, לקפוץ לגיחה קצרה מלאס וגאס הקרובה לקניון מרחק של בין שעה לכמה שעות נסיעה (תלוי במיקום שתבחרו להגיע לשם).

לא חייבים לעשות זאת עצמאית. מטיילים רבים בוחרים לבקר בגרנד קניון באמצעות טיולים וסיורים מודרכים הכוללים מגוון אפשרויות. הטיול הבא למשל שמציע אתר "Get Your Guide", הוא טיול פופולרי מאוד בקרב מטיילים מכל העולם שבוחרים להגיע רק לקפיצה בגרנד קניון. הטיול נמשך סה"כ כ-15 שעות וכולל נסיעה פרטית מלאס וגאס לגרנד קניון וחזור, כניסה וכרטיסים לשמורת הטבע הלאומית של הקניון, ארוחת בוקר וצהריים, ואפילו 2 בקבוקי מים לכל משתתף.

הטיול עובר בנקודות מרכזיות ותיירותיות של הגרנד קניון כמו סכר הובר המפורסם (Hoover Dam), נקודת התצפית המדהימה Mather Point, שביל ההליכה המקסים ברייט אנג'ל (Bright Angel), ומקומות נפלאים נוספים שנחשבים להיילייטס בגרנד קניון. מחיר הטיול הוא כ-72 יורו.

טיסה במסוק מעל הגרנד קניון

אם בא לכם להשקיע יותר ואין לכם בעיה של תקציב, תוכלו לבחור בטיול מהיר יותר של כ-5 שעות בלבד הכולל טיסה במסוק מעל הגרנד קניון ונהר קולורדו עם נחיתה ועצירה של כחצי שעה לטיול רגלי באיזור. הטיול, שעלותו היא באיזור ה-495 יורו לאדם, תעניק הצצה די מדהימה על הגרנד קניון מגובה של מעל ק"מ ומראות בלתי נשכחים של נהר הקולורדו. הטיול כולל גם הסעות מהמלון וחזרה, חטיפים, מיסים וכל שאר ההוצאות הכרוכות.

תוכלו למצוא עוד עשרות רבות של טיולים וסיורים שונים ומשונים מלאס וגאס לגרנד קניון בעמוד הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק