חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול יומי לאיותאיה מבנגקוק – המלצה לטיול יומי נהדר בתאילנד

טיול יומי לאיותאיה מבנגקוק - המלצה לטיול יומי נהדר בתאילנד

מגיעים לטיול בתאילנד? פנו לכם יום אחד וצאו לטיול יומי מבנגקוק לעיר הקדומה והמרתקת איותאיה (Ayutthaya). איך בדיוק עושים זאת? מהו הטיול הפופולרי ביותר? וכמה זה עולה? הנה כל הפרטים.

העיר הקדומה איותאיה או איוטאיה (Ayutthaya), הממוקמת לא רחוק מהעיר בנגקוק, הייתה אחת הערים הגדולות והחזקות בממלכת סיאם במאות ה-14 ועד ה-17 והייתה אף בירתה. לאחר מלחמות רבות, העיר נחרבה וכיום שרידי המרכז ההיסטורי שלה הפכו לאתר תיירותי פופולרי ומרתק ביותר עם מקדשים עתיקים, ארמונות מרהיבים, פסלים ועוד.

מטיילים רבים בתאילנד בוחרים להגיע לטייל באיוטאיה, רובם עושים זאת באמצעות טיול יומי מסודר מבנגקוק הנמשך כ-8 עד 10 שעות וחוזר באותו היום לבנגקוק. ישנם חברות רבות המציעות טיולי יום לאיותאיה, כשהם כוללים הסעה מסודרת, מדריך צמוד וכרטיסי כניסה לכל האטרקציות שמבקרים בהן במהלך הטיול.

טיול לאיותיאה - הטיול הפופולרי ביותר בקרב המטיילים

אתר הטיולים המצוין "Getyourguide", מציע בעמוד הבא מגוון הצעות של חברות טיולים לאיותאיה, הפופולרי ביותר מביניהם, הוא הטיול הבא שזכה למעל 1600 ביקורות טובות וחיוביות ממטיילים מכל רחבי העולם.

זהו טיול מצוין הכולל המון אלמנטים בתוכו. הטיול יתחיל בשייט בנהר הראשי של בנגקוק, שיעבור ליד מונומנטים מרכזיים וידועים בעיר כמו ארמון המלך ומקדש ואט ארון (Tempel of Down). השייט יכלול גם ארוחת צהריים מלאה בסגנון תאילנדי מקומי.

לאחר השייט, ימשיך הטיול ויעבור לאוטובוס שייקח אתכם לאיותאיה ויערוך סיורים מודרכים עם מדריך צמוד בכל המקדשים והאטרקציות שבאיזור. מחיר הטיול עומד על כ-60 יורו לאדם והוא כולל את השייט, הארוחה, ההסעה באוטובוס, מדריך צמוד ואת הכניסה לכל האטרקציות.

טיול פופולרי נוסף שמציעים Getyourguide וזכה למעל 1000 ביקורות, הוא הטיול היומי הבא שמציע בנוסף לסיורים ולביקור במקדשים, גם סיור בשוק הצף של איותאיה. מחיר הטיול הוא כ-38 יורו לאדם והוא כולל הסעה הלוך חזור מבנגקוק, מדריך תמיד וכניסה לכל המקדשים.

תוכלו למצוא ולהזמין בעמוד הבא את כל הטיולים המומלצים של האתר.

עוד מידע על תאילנד באתר "מטיילים בעולם"

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק