חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השוק הצף בבנגקוק – המלצה לטיול מושלם בשוק המדובר של בנגקוק!

השוק הצף בבנגקוק - המלצה לטיול מושלם בשוק המדובר של בנגקוק!

אחד האיזורים התיירותיים והפופולריים ביותר בבנגקוק הוא השוק הצף שנקרא בשפת המקום "דמנואן סדואקה" (Damnoen Saduak). הטיול הבא ייקח אתכם לסיור מודרך ואותנטי בשוק ויכלול גם טעימות של אוכל תאילנדי מסורתי מקומי ושייט בסירה. כל הפרטים, בפנים.

השוק הצף בבנגקוק הנקרא "דמנואן סדואקה" הוא אחד האיזורים היותר מגניבים בבנגקוק ונחשב ללא ספק לאחת האטרקציות המרכזיות של העיר. מרבית המטיילים הישראלים שמבלים בבנגקוק, מגיעים לשוק כדי לקנות ולקחת חלק מאחד השווקים הייחודיים בעולם.

השוק ממוקם למעשה מחוץ לבנגקוק במחוז ראטצ'אבורי (כשעה נסיעה מבנגקוק) ולכן, הדרך הפופולרית ביותר בקרב המטיילים להגיע ולטייל בו, היא באמצעות סיור מודרך ומסודר עם הסעה מסודרת ומדריך מקצועי שמוביל את המטיילים באיזורים הכי שווים ונחשבים בשוק ומעניק הסברים ופרטים מעניינים על ההיסטוריה וההתפחות של השוק.

השוק הצף בבנגקוק - המלצה לטיול מושלם בשוק המדובר של בנגקוק!

אז מה אפשר לראות ולעשות בשוק הצף בבנגקוק?

אמנם השוק הצף של בנגקוק אינו השוק הצף היחידי בעולם, אך לדעת רבים זהו השוק הצף הפופולרי והתיירותי ביותר כשהוא משמש הן את התיירים התאילנדים המקומיים והן תיירים רבים שמגיעים במיוחד לשם מכל רחבי העולם כדי לקחת חלק מהחוויה שהוא מציע.

השוק מורכב מנחלים קטנים בהם שטות בעיקר רוכלות מקומיות על סירות מיוחדות, לבושות בדרך כלל בתלבושת מקומית מסורתית כולל כובעי כש מיוחדים ומציעות למכירה בעיקר פירות וירקות ומוצרי אוכל שונים. עיקר התיירות בשוק היא פשוט להסתובב בין הנחלים הצרים, לעשות קצת שופינג ולשבת ולאכול באחת המזללות הרבות הפזורות בו.

מכיוון שזהו מקום סופר תיירותי, המחירים בו אינם זולים במיוחד אך אפשר ואף נהוג להתווכח עם הרוכלות והרוכלים ולשאת ולתת על המחירים.

סיור מודרך בשוק הצף כולל נסיעה הלוך חזור מבנגקוק, שייט בסירה בשוק וגם ביקור במפעל ביתי להכנת סוכר

כאמור, מטיילים רבים בוחרים להגיע לשוק באמצעות סיורים מאורגנים ומסודרים. הטיול הבא הוא אחד הטיולים הפופולריים ביותר ברשת שמציע אתר "Get your Guide". הטיול, שזכה לאלפי ביקורות גולשים חיוביות, מציע למטיילים את כל מה שצריך לטייל בשוק בצורה קלה ומסודרת.

הטיול יוצא בשעות הבוקר מנקודת מפגש מרכזית בבנגקוק ויוצא אל מחוז ראטצ'אבורי שם שוכן השוק הצף. לפני ההגעה לשוק, הטיול יעצור בבית תאילנדי מקומי שבו מכינים בייצור ביתי סוכר חום. לאחר הביקור, יגיע הטיול אל השוק שם תוכלו לשוט באחת הסירות, לשמוע הסברים על השוק ממדריך מקצועי וגם לקבל זמן חופשי לטיול ושיטוט עצמאי ולטעימות של אוכל תאילנדי מסורתי.

מחיר הטיול הוא כ-21 יורו לאדם והוא כולל את הנסיעה הלוך חזור מבנגקוק, הדרכה של מדריך מקצועי, שייט בסירה ובקבוק מים. ניתן להזמין את הטיול אונליין באמצעות העמוד הבא.

המלצה: ניתן למצוא גם טיולים משולבים המשלבים סיור מודרך בשוק יחד עם אטרקציות נוספות באיזור. כמו הטיול הזה למשל המציע טיול מודרך לשוק הצף וטיול מודרך לשוק הרכבת המפורסם של בנגקוק. טיול נוסף שאפשר להזמין כאן, משלב יחד עם שני אלו גם סיור מודרך בארמון הגדול בבנגקוק.

עוד מידע על תאילנד באתר "מטיילים בעולם"

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק