חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הגולשים שאלו: מוזיאון סטיידלק אמסטרדם - מה רואים שם? וכמה עולים כרטיסים?

מוזיאון סטיידלק אמסטרדם

תשובה: מוזיאון סטיידלק (Stedelijk Museum) הוא מוזיאון לאמנות מודרנית באמסטרדם הנחשב לאחד הטובים בעולם בתחומו. המוזיאון ממוקם בלב העיר ומהווה יחד עם מוזיאון ואן גוך ומוזיאון רייקסמוזיאום את רובע המוזיאונים של אמסטרדם.

זהו גן עדן אמיתי לאוהבי אמנות בכלל ואמנות מודרנית בפרט כשהוא מציע אוסף גדול ומרשים של יצירות אמנות של אמנים כמו מונה, פיקאסו, שאגאל וגם אמני פופ ארט כמו רוי ליכטנשטיין ואנדי וורהל. סה"כ, מציע המוזיאון קרוב ל-90,000 יצירות.

בנוסף, מציע המוזיאון לצד התערוכות הקבועות, גם תערוכות מתחלפות שונות במגוון נושאים. המוזיאון זכה לתגובות וביקורות מעולות בקרב המטיילים הרבים באתרי הביקורות ברשת.

הכניסה למוזיאון כרוכה בכרטיס כניסה שעלותו היא כ-22 יורו לאדם. כדאי לקחת בחשבון שזהו מוזיאון מבוקש ופופולרי והתורים בקופות הכרטיסים בכניסה יכולות להיארך זמן רב, לכן מומלץ מאוד להגיע מראש עם כרטיסים עוקפי תור.

ניתן לרכוש כרטיסים שעוקפים את התור בקופות (Skip the Line) באמצעות אתר משרד הכרטיסים "Tiqets" שמציע בעמוד הבא כרטיסים דיגיטליים למוזיאון סטיידלק ללא הצורך בהדפסתם.

שריינו תאריכים למוזיאון סטיידלק

שאלות נפוצות נוספות על אמסטרדם

עוד מידע על אמסטרדם באתר "מטיילים בעולם"

  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים באמסטרדם לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • אספנו לכם אטרקציות באמסטרדם שנחשבות לטובות ולמומלצות ביותר בעיר. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • מטיילים עם ילדים באמסטרדם? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על אמסטרדם עם ילדים.
  • לא רק אמסטרדם: אספנו לכם טיולים מחוץ לאמסטרדם מומלצים ופופולריים של חברות הטיולים הטובות ביותר. הכינו את המצלמות!
  • קראו את המדריך המושלם שהכנו על תחבורה באמסטרדם. כל המידע על כל סוגי התחבורה הציבורית – אוטובוסים, רכבות, אופניים ועוד.
  • הכנו לכם מדריך להתמצאות בשדה התעופה של אמסטרדם "סכיפהול". דרכי הגעה, הסעות, מחירים, מלונות מומלצים ועוד. שווה קריאה.
  • ריכזנו לכם רשימה מובחרת של סיורים וטיולים באמסטרדם מומלצים שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם. שווה בדיקה!

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות ברחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק