חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתם שאלתם - אנחנו עונים

מוזיאון בית רמברנדט אמסטרדם – כמה עולים כרטיסים ומה רואים שם?

הבית של רמברנדט אמסטרדם כרטיסים
הבית של רמברנדט

אמסטרדם ידועה רבות בזכות האמנים הידועים שגדלו והתפתחו בה. אחד מהם הוא כמובן האמן רמברנדט ואן ריין (Rembrandt) שנחשב לאחד האמנים הגדולים בכל הזמנים ולסמל גאווה הולנדי.

לכן אין זה פלא שאחת האטרקציות התיירותיות הידועות והחשובות ביותר באמסטרדם, היא הבית של רמברנדט שמשמש למעשה כמוזיאון חשוב ומרתק אודות האמן המבריק והמפורסם, ומושך אליו תיירים רבים, ביניהם גם מטיילים ישראלים רבים.

הבית, הנקרא כיום "מוזיאון בית רמברנדט", נמצא ברחוב שנקרא "רחוב היהודים", מה שגורם לתיירים הישראלים למצוא את המקום אטרקטיבי אף יותר. בתוך הבית, ניתן לצפות בשחזור הבית וחדר העבודה של האמן ההולנדי לרבות הרהיטים והאביזרים, וכן בציורים רבים שצייר. זהו מוזיאון קטן כך שסיור בו יכול לקחת חצי שעה ועדיין לספק את המבקרים.

ומה לגבי כרטיסים? ובכן, מחיר הכרטיסים לבית רמברנדט עומד על כ-19 יורו לאדם ומומלץ מאוד לרכוש אותם באינטנרט כדי לחסוך זמן המתנה בקופות. ניתן לרכוש את הכרטיסים באמצעות העמוד הבא אתר הכרטיסים ההולנדי המצוין "Tiqets" שנחשב לאתר ידוע ופופולרי בקרב המטיילים הישראלים.

ניתן גם לרכוש כרטיסים משולבים למוזיאון בית רמברנדט יחד עם אטרקציות נוספות באמסטרדם כמו למשל כרטיסים למוזיאון בית רמברנדט + סיור ברובע היהודי באמסטרדם (בעמוד הבא), כרטיסים למוזיאון בית רמברנדט + הארמון המלכותי באמסטרדם (בעמוד הבא) או כרטיסים למוזיאון בית רמברנדט + שייט באמסטרדם (בעמוד הבא).

שריינו כרטיסים למוזיאון רמברנדט

שאלות נפוצות נוספות על אמסטרדם

עוד מידע על אמסטרדם באתר "מטיילים בעולם"

  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים באמסטרדם לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'.
  • אספנו לכם אטרקציות באמסטרדם שנחשבות לטובות ולמומלצות ביותר בעיר. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • מטיילים עם ילדים באמסטרדם? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על אמסטרדם עם ילדים ב-2024.
  • קראו את המדריך המושלם שהכנו על תחבורה באמסטרדם. כל המידע על כל סוגי התחבורה הציבורית – אוטובוסים, רכבות, אופניים ועוד.
  • לא רק אמסטרדם: אספנו לכם טיולים מחוץ לאמסטרדם מומלצים ופופולריים של חברות הטיולים הטובות ביותר. הכינו את המצלמות!
  • ריכזנו לכם רשימה מובחרת של סיורים באמסטרדם מומלצים שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם. שווה בדיקה!
  • הכנו לכם מדריך להתמצאות בשדה התעופה של אמסטרדם "סכיפהול". דרכי הגעה, הסעות, מחירים, מלונות מומלצים ועוד. שווה קריאה.

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות ברחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק