חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתם שאלתם - אנחנו עונים

האקווריום של מונקו - כמה עולים כרטיסים? והאם כדאי?

האקווריום של מונקו
האקווריום של מונקו

תשובה: אחת האטרקציות הבולטות במונקו היא האקווריום המרשים שנקרא "Musée océanographique de Monaco" ומטיילים רבים מהעולם ומישראל, מגיעים לשם כחלק מטיול במונקו ובריביירה הצרפתית.

מדובר באקווריום גדול ורחב השוכן בתוך ארמון מרשים. האקווריום כולל מאות מינים של דגים ויצורי ים שונים ומעוצב בצורה מוקפדת המשלבת בין הישן לחדש. המוזיאון מציג גם תערוכות שונות הקשורות לים התיכון ולקשר של מונקו עם הים.

לפי ביקורות הגולשים הרבות שניתן למצוא ברשת, מדובר במקום פופולרי ואהוד מאוד. קרוב ל-18,000 ביקורות גולשים בגוגל העניקו למוזיאון האקווריום של מונקו את הציון 4.5 מתוך 5.

כרטיסים לאקווריום של מונקו

את הכרטיסים לאקווריום, מומלץ לרכוש מראש באינטרנט כדי לשריין לכם כרטיס בתאריך ובשעה שמתאימים לכם וכדי להיכנס במהירות ובקלות יותר. מחיר הכרטיסים לאקווריום עומד על כ-19 יורו לאדם וניתן לרכוש אותם באתר הבא.

שריינו תאריכים לאקווריום מונקו

שאלות נפוצות נוספות על צרפת

הרובע הלטיני בפריז - מלונות, אטרקציות וחנויות מומלצות!
פריז

הרובע הלטיני בפריז – מלונות, אטרקציות וחנויות מומלצות!

מגיעים בקרוב לטיול בפריז? מומלץ להקדיש כמה שעות לטיול וסיור רגלי ברובע הלטיני הנחשב לאחד האיזורים התיירותיים והשווים ביותר בפריז. אז מה תוכלו למצוא שם? אילו חנויות שוות נמצאות באיזור? האם כדאי ללון במלונות ליד הרובע הלטיני? ועוד כמה המלצות, במדריך הבא.

הרובע השלישי של פריז - מלונות, מסעדות, אטרקציות, קניות ועוד
פריז

הרובע השלישי של פריז – מלונות, מסעדות, אטרקציות, קניות ועוד

הרובע השלישי בפריז הוא רובע נוסף בפריז הנחשב לרובע תוסס, תיירותי ופופולרי במיוחד עם אינספור אפשרויות של דברים לראות ולעשות. ברוכים הבאים לסדרת מדריכי הרובעים של פריז באתר "מטיילים בעולם" והיום – כל מה שרציתם לדעת על הרובע השלישי של פריז!

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות ברחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק