חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בית הכנסת הגדול רומא 2024 – מה אפשר לראות ולעשות שם?

בית הכנסת הגדול רומא - מה אפשר לראות ולעשות שם?

מה אפשר לראות בבית הכנסת הגדול של רומא? כמה עולים כרטיסים למקום ואיך קונים? ומה חשבו על המקום המטיילים הישראלים הרבים שכבר ביקרו בו? קבלו מדריך קצר ואינפורמטיבי לביקור בבית הכנסת המרשים ברומא.

בלב המרכז ההיסטורי של רומא, שוכן לו בגאווה בית הכנסת הגדול של העיר, המחביא בתוכו היסטוריה ארוכה ומרתקת של היהודים ברומא לאורך השנים, ומציג במקביל גם את חייהם של היהודים הדתיים המעטים שעדיין חיים כיום בעיר.

בית הכנסת הגדול הרומא הוא ללא ספק אחת האטרקציות הבולטות והפופולריות בקרב המטיילים הישראלים שמגיעים לעיר, ורבים מביניהם, בוחרים לבקר במקום ואף לקחת סיור שלם ברובע היהודי המרתק והיסטורי. מדובר במבנה מרתק ומרשים המזכיר במעט את הכנסייות המפוארות ומציע הסתכלות אחרת לבתי כנסת שאנו מכירים כאן בישראל.

מלבד היותו בית כנסת פעיל, תמצאו במבנה גם מוזיאון מעניין בו ניתן לערוך סיורים וללמוד עוד על המקום. הסיור בתוך המקום והביקור במוזיאון הוא בתשלום של כ-11 יורו וניתן לרכוש את הכרטיסים בתוך המבנה. במוזיאון ניתן למצוא מוצגים רבים המלווים את העולם היהודי ברומא לכל אורך השנים. הסיור כולל גם אוזניות עם הדרכה בעברית.

בית הכנסת עצמו, ממוקם בתוך הרובע היהודי ברומא שגם הוא מציע היסטוריה ארוכת שנים של היהודים שחיו פעם וגם היום ברומא. מטיילים רבים בוחרים לערוך סיור מקיף יותר הכולל סיור בכל הרובע היהודי עם אופציה (בתשלום נוסף) לביקור בתוך בית הכנסת ובמוזיאון. עלות סיור כזה הוא כ-45 יורו לאדם וניתן למצוא אותו באתרים רבים כמו למשל באתר "Tiqets" המצוין בעמוד הבא או באתר "Getyourguide" בעמוד הזה.

איך מגיעים?

כתובתו המדוייקת של בית הכנסת היא Lungotevere de' Cenci, 00186 Roma RM, איטליה. מדובר במיקום מרכזי בעיר ותוכלו לשלב את הביקור עם אטרקציות ידועות נוספות המרוחקות מרחק הליכה מבית הכנסת, כמו למשל הקולוסיאום, כיכר ונציה ועוד. באיזור בית הכנסת, תוכלו למצוא מסעדות כשרות רבות.

טיפים והמלצות על בית הכנסת הגדול של רומא ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "בית כנסת מפואר ומקסים. לא רואים כאלו בישראל וזהו בהחלט מקום שכדאי לעבור בו בטיול לרומא. אמנם קצת מעצבן לגבות 11 יורו כדי לבקר במוזיאון של בית הכנסת, אך לאחר ביקור בו, בהחלט שווה את הכסף".
  • "אם אתם אוכלים כשר בלבד, אפשר לקפוץ לאכול במסעדת יטבתה הכשרה והמצויינת הממוקמת לא רחוק מבית הכנסת".
  • "מומלץ להגיע מוקדם בשעות הבוקר ולשריין כרטיסים למוזיאון של בית הכנסת".

מידע נוסף על רומא באתר "מטיילים בעולם"

  • מטיילים עם ילדים ברומא? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על רומא עם ילדים ב-2024.
  • הכנו לכם את המדריך המושלם למציאת מלונות מומלצים ברומא שזכו בביקורות הגולשים הטובות ביותר ברשת בכל הפרמטרים. מדריך חובה.
  • בואו להכיר אטרקציות מומלצות ברומא שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • כדי להצליח באמת ליהנות מאינספור האפשרויות שמציעה רומא, כדאי מאוד להירשם לסיורים מאורגנים ברחבי העיר. הנה כמה סיורים ברומא שיעזרו לכם את להכיר את העיר מכיוונים שונים ומשונים.
  • לא רק בתוך רומא: אספנו לכם מבחר איכותי של טיולים יומיים מחוץ לרומא שיוסיפו הרבה ערך מוסף לחופשה שלכם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק