חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארמון בלוודר וינה 2024 – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים החשובים

ארמון בלוודר וינה - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים החשובים

מהם מחירי הכרטיסים לארמון בלוודר בוינה ב-2024? מהם סוגי הכרטיסים ואיפה מומלץ לקנות? מה אפשר לראות ולעשות בארמון? ואילו טיפים והמלצות תוכלו לקחת מהמטיילים הישראלים שכבר ביקרו שם? קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת לאטרקציה מספר אחת בוינה.

ארמון בלוודר בוינה (Belvedere Palace) הוא אחד המונומנטים הבולטים ביותר בוינה ואחד האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בעיר. כך למשל, באתר טריפ אדווייזר, דורג הארמון ע"י גולשי האתר במקום ה-4 מבין כל הדברים שאפשר לעשות בוינה.

הארמון מורכב למעשה משני מבנים שונים – ארמון בלוודר התחתון (Lower Belvedere) וארמון בלוודר העליון (Upper Belvedere), כשהם מופרדים ע"י גנים מטופחים ומרשימים. שני המבנים פתוחים למבקרים אך לכל אחד מהם נדרש כרטיס כניסה נפרד (פרטים בהמשך). בנוסף, ישנו מוזיאון נוסף הנקרא מוזיאון הבית ה-21 וגם הוא דורש כניסה בנפרד.

הארמון נבנה בתחילת המאה ה-18 ושימש כארמון הקיץ של הנסיך אויגן מסבויה מבית הבסבורג שהיה אחראי על הניצחון הגדול של האוסטרים על העות'מאנים. כיום משמש הארמון כמוזיאון נחשב ואטרקציה תיירותית פופולרית בוינה.

מה אפשר לראות ולעשות בארמון בלוודר?

כאמור, מבני הארמון משמשים כיום כמוזיאונים וכאתרים תיירותיים. הארמון העליון הוא המוזיאון ובו ניתן למצוא יצירות אמנות נחשבות של אמנים ידועים ומוכרים כמו ואן גוך, קלימט, אגון שילה, רנואר, מונה קוקשקה ועוד. בין הפריטים הרבים במוזיאון, נמצאים גם כמה יצירות מופת מפורסמות כמו "הנשיקה" או "יהודית" של קלימט, התמונה המפורסמת של נפוליאון על הסוס של הצייר הצרפתי ז'אק לואי דויד ועוד.

הארמון התחתון, שימש כמקום מגורים של הנסיך וכיום ניתן להיכנס אליו ולהתרשם מהחדרים והריהוט המפואר והמעניין. אחד החדרים המעניינים והמדוברים ביותר בקומפלקס, הוא החדר הזהוב המוקף במראות מכל כיוון. בנוסף, תוכלו להתרשם שם גם מפריטי אומנות שונים, פסלים מרשימים וכד'.

החדר הזהוב בתוך ארמון בלוודרה התחתון
החדר הזהוב בתוך ארמון בלוודרה התחתון

גם גני ארמון בלוודר הם מקום נפלא לבקר ולטייל בהם. בדומה לגני ארמונות ידועים אחרים באירופה כמו גני ורסאי בצרפת או גני ארמון סנסוסי בגרמניה, גם גנים אלו מטופחים ברמה גבוהה ומציעים אסתטיקה נפלאה העשויה כולה מפרחים וצמחים.

מקום נוסף שמציע המתחם הוא בלוודר 21 (מוזיאון הבית ה-21) שמשמש כמוזיאון לאמנות מודרנית של אמנים וינאיים ואמנים מכל העולם. מוזיאון זה זכה לציוני גולשים וביקורות מעולות ברשת.

כרטיסים לארמון בלוודר – מה סוגי הכרטיסים ומהם המחירים ב-2024?

מחירי הכרטיסים לארמון בלוודר בוינה עומדים נכון ל-2024, על כ-16 יורו לאדם, הכרטיסים כוללים כניסה לארמון העליון (Upper Belvedere) וכניסה לגלריית "Klimt Art" המציגה יצירות אמנות נחשבות. ניתן גם לרכוש כרטיסים לארמון התחתון (Lower Belvedere) ב-14 יורו בעמוד הבא.

איפה קונים את הכרטיסים?

ניתן לרכוש את הכרטיסים לארמון בלוודר בקופות המקום אך כדאי לקחת בחשבון המתנה ארוכה בקופות שכן מדובר באחת האטרקציות הפופולריות ביותר בוינה. לכן, הדרך המומלצת והפופולרית ביותר כיום היא להזמין את הכרטיסים מראש באמצעות האינטרנט וכך לדלג על התורים בקופות.

ישנם אתרים רבים באינטרנט שמוכרים כרטיסים לארמון בלוודר ומציעים הזמנה מראש לפי תאריך ושעה. אתר "Tiqets" למשל, הנחשב לאחד הפופולריים ביותר כיום בקרב המטיילים הישראלים, מציע בעמוד הבא את כל סוגי הכרטיסים לארמון בלוודר ומציע כרטיסים דיגיטליים לטלפון הנייד שלא דורשים אפילו את הדפסת הכרטיסים. פשוט מגיעים לדלפק בכניסה, מציגים את הסמארטפון, ממירים את הכרטיסים הדיגיטליים לכרטיסים רגילים, ונכנסים.

כמו כן, ב-Tiqets מציעים גם שילובים של כרטיסים מוזלים לארמון יחד עם אטרקציות נוספות בוינה כגון כרטיסים לארמון בלוודר + מוזיאון אלברטינה (בעמוד הבא), כרטיסים לארמון בלוודר + המוזיאון לתולדות האומנות (בעמוד הבא) או כרטיסים לארמון בלוודר + מוזיאון לאופולד (בעמוד הבא).

לחילופין, תוכלו לרכוש את הכרטיס "וינה סיטי פאס" (Vienna City Pass) שמקנה כניסה חופשית ללמעלה מ-60 אטרקציות במחיר אחד והוא כולל בתוכו גם כניסה חופשית לארמון בלוודר. מחיר הכרטיס הוא 87 יורו.

עוד אתר מומלץ ופופולרי לרכישת כרטיסים לארמון בלוודר הוא אתר "Getyourguide", שמציע בעמוד הבא כרטיסים דיגיטליים לארמון בצורה קלה ומהירה.

שריינו כרטיסים לארמון בלוודר

שעות פעילות ודרכי הגעה

לפי האתר הרשמי של הארמון נכון לזמן כתיבת שורות אלו, ארמון בלוודר פתוח בכל יום בשבוע החל משעות הבוקר ועד לשעה 18:00 בערב (21:00 בערב בימי שישי). הארמון העליון נפתח בשעה 09:00 בבוקר והתחתון החל השעה 10:00 בבוקר. מוזיאון בלוודר 21 נפתח רק בשעה 11:00 בבוקר.

הארמון ממוקם במרכז וינה, סמוך לאטרקציות ומוקדי עניין רבים בעיר ורבים מהתיירים משלבים ביקור בו כחלק מטיול רגלי במרכז וינה. ניתן להגיע אל הארמון בקלות רבה באמצעות התחבורה הציבורית של וינה. הדרך הפופולרית והקלה ביותר להגיע לארמון באמצעות החשמלית (רכבת קלה) של וינה. הקווים D,18 ו-O, מגיעים לארמון ויש לרדת בתחנה "Quartier Belvedere". מומלץ להיעזר באפליקציית המפות של גוגל.

טיפים והמלצות על ארמון בלוודר בוינה ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "מקום מרהיב ביופיו הן מבפנים והן מבחוץ. מומלץ במיוחד לאוהבי האמנות והמוזיאונים".
  • "אפשר לטייל רק מסביב לארמון ובגנים הנפלאים, למרות שמומלץ להיכנס גם לבפנים. לא יקר במיוחד".
  • "המוזיאון העליון הוא הפופולרי ביותר. אפשר להסתפק בביקור בו בלבד".
  • "אוסף יצירות מדהים של קלימט ועוד אמנים ידועים. מבנה מרהיב וגנים מקסימים. בקיצור, להיות בוינה מבלי לבקר בארמון, פספוס".
  • "מומלץ להזמין כרטיסים מראש באינטרנט כי יש שם תורים גדולים וארוכים בקופות".

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק