חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אטרקציות בלוס אנג'לס - כל מה שאתם חייבים לעשות בלוס אנג'לס ב-2024!

לוס אנג'לס (Los Angeles) היא אחת הערים התוססות והמרתקות ביותר בארצות הברית ונחשבת לעיר היחידה שבאמת שמשתווה לאקשן ולאטרקטיביות שאפשר למצוא בניו יורק.

בניגוד לניו יורק שבה רוב המקומות והאטרקציות מתרכזים באיזור קטן ומצומצם במנהטן, בלוס אנג'לס לעומת זאת, הכל נראה ומתנהג אחרת. האתרים המעניינים והאטרקציות הרבות מפוזרות על פני שטח עצום ולכן מרבית התיירים בוחרים לטייל בה באמצעות רכב.

האטרקציות בלוס אנג'לס רבות ומגוונות ויכולות להתאים לטיול של צעירים או לטיולי משפחות עם ילדים. תוכלו למצוא בה פארקי שעשועים מהמובילים בעולם כמו דיסני או יוניברסל לצד אטרקציות ייחודיות שתוכלו למצוא רק שם.

אז מבלי לבזבז עוד רגע מזמנכם, פנו לכם כמה דקות, ובואו נצא לטיול סביב האטרקציות השוות והמומלצות ביותר בלוס אנג'לס:

אטרקציות מומלצות בלוס אנג'לס ב-2024

הנחות וכרטיסים זולים לאטרקציות בלוס אנג'לס

המלצה: אם אתם מתכוונים לבקר ביותר מאטרקציה אחת או שתיים בלוס אנג'לס, ומחפשים להוזיל קצת את מחירי הכרטיסים לאטרקציות, שווה לשקול לרכוש את הכרטיס "Go City Los Angeles" שמציע כניסה למעל 35 אטרקציות בלוס אנג'לס (כולל גם את הפארקים הגדולים כמו פארק יוניברסל הוליווד, לגולנד ואחרים) בכרטיס אחד מבלי להסתבך יותר מדי, ובהנחה של עד 45 אחוז. תוכלו לבחור במעמד הרכישה בכמות האטרקציות שתרצו להיכנס. המחיר מתחיל ב-99 דולר למבוגר. תוכלו למצוא פרטים נוספים ולרכוש את הכרטיס אונליין, באתר הבא.

מידע חשוב לתכנון טיול מוצלח בלוס אנג'לס

זמן טיסה מישראל ללוס אנג'לס וחזור

זמן הטיסה מתל אביב ללוס אנג'לס אורך כ-15 שעות טיסה (טיסה ארוכה מאוד ולכן רבים בוחרים לקחת טיסות ביניים).

שדה התעופה של לוס אנג'לס

שדה התעופה של לוס אנג'לס נקרא LAX ובשמו המלא Los Angeles International Airport. זהו שדה תעופה עצום בגודלו ועמוס מאוד (השלישי בעולם מבחינת כמות הנוסעים) עם טיסות של כל חברות התעופה בעולם. אם אתם ממריאים או נוחתים בשעת לילה מאוחרת, אפשר גם למצוא לא מעט מלונות מעולים בקרבת שדה התעופה. לחצו כאן לרשימת המלונות המומלצים.

תחבורה ציבורית בלוס אנג'לס

לוס אנג'לס היא בפירוש לא עיר של תחבורה ציבורית. אפשר כמובן להשתמש באוטובוסים או במוניות אבל מכיוון שהאטרקציות התיירותיות בה מפוזרות על פני שטח רב, ההמלצה הגורפת היא לשכור רכב.

לוס אנג'לס בחורף או בקיץ? – מזג אוויר בלוס אנג'לס

מזג האוויר בלוס אנג'לס מזכיר מאוד את מזג האוויר של תל אביב. בתקופת החורף, לוס אנג'לס קיררה ובימים מסויימים קרה מאוד ובימי הקיץ חם מאוד ובאיזורים הקרובים לים גם לח מאוד. אבל בגדול, מזג האוויר למטיילים בלוס אנג'לס נחשב לנוח בכל עונות השנה.

קניות ושופינג בלוס אנג'לס

אפשר למצוא מגוון עצום אפשרויות של קניות ושופינג בלוס אנג'לס. תוכלו למצוא חנויות בגדים יד שנייה מהממות וייחודיות, שווקים ומרכזי מסחר עצומים. המקומות שאתם רוצים להסתובב בהם, הוא רחוב רודיאו דרייב ושדרות מלרוז פלייס שם נמצאות חנויות הבגדים השוות ביותר של לוס אנג'לס.

כדאי גם להגיע למרכזי הקניות והאאוטלט סנטה מוניקה פלייס ו-Citdal Outlets שבהם תוכלו למצוא מאות חנויות בגדים של כל המותגים הידועים במחירים מעולים.

אז מה היה לנו במדריך?