חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רובע המוזיאונים באמסטרדם 2024 – המדריך השלם!

רובע המוזיאונים באמסטרדם 2023 - המדריך השלם!

מהו רובע המוזיאונים באמסטרדם? מה ניתן לראות בו? היכן מומלץ לטייל שם? מהם המסעדות ובתי הקפה הטובים ביותר באיזור? ואילו מלונות ברובע המוזיאונים, נחשבים למומלצים ולפופולריים ביותר? כל מה שצריך לדעת על הרובע המפורסם של אמסטרדם.

רובע המוזיאונים של אמסטרדם (Museumkwartier) הוא אחד מהאיזורים המרכזיים באמסטרדם ונחשב לנקודת עצירה "חובה" בכל טיול כלשהוא בעיר. שמו של הרובע נובע משלושת מהמוזיאונים החשובים ביותר באמסטרדם – מוזיאון ואן גוך, מוזיאון הרייקסמוזיאום ומוזיאון סטיידלק, הממוקמים בו.

במרכז הרובע, נמצאת כיכר המוזיאונים שמסביבה שוכנים שלושת המוזיאונים הגדולים של אמסטרדם. כמו כן, ברובע נמצאות גם אטרקציות ידועות נוספות כמו בית הקונצרטים (קונצרטחבאו) או וונדלפארק – הנחשב לריאה הירוקה של העיר, אליו אפשר להגיע כדי לנוח ולהירגע בין הביקורים במוזיאונים השונים והאטרקציות שבאיזור. במיוחד אם אתם מגיעים לאמסטרדם עם ילדים.

וונדלפארק
פארק וונדלפארק ברובע המוזיאונים. פסטורליה ורוגע באמצע העיר

מסעדות ומקומות מומלצים לאכול באיזור רובע המוזיאונים

מסעדת פלוריאן היא לפי גולשי אתר טריפ אדווייזר הרבים, המסעדה הטובה ביותר באיזור. ממוקמת כ-400 מטר ממוזיאון ואן גוך, מציעה המסעדה אוכל הולנדי מקומי לצד מאכלים מהמטבח האירופאי הכללי. המסעדה זכתה לביקורות מעולות מהגולשים.

אם אתם מעדיפים לבלות באווירה קלילה יותר תוכלו לשבת בבית הקפה "Cafe Binnen Buiten" הממוקם גם הוא בסמוך לרובע המוזיאונים וזכה בציוני גולשים מעולים ברשת ומדורג באתר טריפ אדווייזר בין הראשונים באיזור זה.

בילוי וקניות

איזור רובע המוזיאונים באמסטרדם הוא גם איזור מעולה לשופינג ולבילוי בשעות הערב. אם אתם מחפשים חנויות אופנה נחשקות ומותגים ידועים, מומלץ להגיע לרחוב PC Hooftstraat הסמוך לרובע המוזיאונים, שם תוכלו למצוא את כל המותגים המפורסמים כמו גוצ'י, הוגו בוס, שאנל, ראלף לורן, לואי ויטון ועוד מותגים רבים.

רחוב P.C.Hooftstraat. צילום: Massimo Catarinella ויקיפדיה CC

בערב, תוכלו לבלות בבתי הקפה הרבים הפזורים מסביב לרובע המוזיאונים שמציעים אווירה צעירה ותוססת ואולי אפילו לתפוס איזו הופעה טובה או קונצרט בבית הקונצרטים הידוע – הקונצרטחבאו, הממוקם במרכז הרובע.

המלצה: אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות באמסטרדם בפרט ובהולנד בכלל, כדאי לשקול לרכוש את הכרטיס "I amsterdam" שעולה 60 יורו, וכולל כניסה חופשית לאינספור אטרקציות ברחבי אמסטרדם והולנד, כולל הידועות ביותר (מוזיאון ואן גוך, רייקסמוזיאום, מאדאם טוסו ועוד אטרקציות רבות). אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות, הכרטיס בהחלט משתלם. פרטים נוספים, תוכלו למצוא באתר הבא.

מלונות ליד רובע המוזיאונים באמסטרדם

רובע המוזיאונים נחשב גם לאחד האיזורים המומלצים והפופולריים ביותר ללינה באמסטרדם ובאיזור ניתן למצוא מלונות רבים מכל סוגי רמות האירוח. אחד המלונות הפופולריים ביותר באיזור, שזכה לציוני גולשים מעולים, הוא מלון אקס או (XO Hotel Inner) הממוקם במרכז הרובע וקיבל שבחים ברשת על מיקום, ארוחת בוקר ותמורה מעולה למחיר. זהו אחד המלונות הפופולריים ביותר על התיירים הישראלים המחפשים לישון באיזור הרובע.

עוד מלון מומלץ ששווה בדיקה הוא מלון פיטה (Hotel Fita) הממוקם בין כיכר המוזיאונים לפארק וונדל. זהו מלון משפחתי קטן ונחמד שגרף מחמאות רבות גם ממטיילים ישראלים רבים שבחרו ללון בו. המלון זכה לציון 9.1 באתר בוקינג.

עוד מידע על אמסטרדם באתר "מטיילים בעולם"

  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים באמסטרדם לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • אספנו לכם אטרקציות באמסטרדם שנחשבות לטובות ולמומלצות ביותר בעיר. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • מטיילים עם ילדים באמסטרדם? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על אמסטרדם עם ילדים.
  • לא רק אמסטרדם: אספנו לכם טיולים מחוץ לאמסטרדם מומלצים ופופולריים של חברות הטיולים הטובות ביותר. הכינו את המצלמות!
  • קראו את המדריך המושלם שהכנו על תחבורה באמסטרדם. כל המידע על כל סוגי התחבורה הציבורית – אוטובוסים, רכבות, אופניים ועוד.
  • הכנו לכם מדריך להתמצאות בשדה התעופה של אמסטרדם "סכיפהול". דרכי הגעה, הסעות, מחירים, מלונות מומלצים ועוד. שווה קריאה.
  • ריכזנו לכם רשימה מובחרת של סיורים וטיולים באמסטרדם מומלצים שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם. שווה בדיקה!

בתמונה הראשית: צילום על כיכר המוזיאונים ממבט מתוך מוזיאון רייסמוזיאום. צילום: irene. פליקר CC

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק