חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רובע המארה פריז 2024 – אטרקציות, מלונות, מסעדות ועוד

רובע המארה פריז - אטרקציות, מלונות, מסעדות ועוד

מתכננים חופשה בפריז? אל תחמיצו טיול ברובע המארה המקסים והשוקק חיים שנחשב כיום לרובע הפריזאי הטוב מכולם. אז אילו מוזיאונים אטרקציות תמצאו שם? אילו מסעדות מומלצות? ואילו מלונות ברובע המארה זכו לביקורות הטובות ביותר ברשת? הנה כל הפרטים.

רובע המארה בפריז (The Marais) הוא אחד האיזורים השוקקים ביותר בפריז והפך לאחד התיירותיים ביותר בשנים האחרונות. יותר ויותר מטיילים, בוחרים ללון דווקא באחד המלונות שברובע המארה כדי להרגיש הכי קרוב לרובע הפורח והצבעוני ביותר בפריז. מכיוון שהרובע היה בעברו הרובע היהודי, המטיילים הישראלים ימצאו בו גם קשר מיוחד לאיזור.

איפה מטיילים? – אטרקציות מומלצות ברובע המארה

אם בחרתם ללון ולטייל ברובע המארה, יהיה לכם לא מעט אפשרויות לטייל ולבקר שם. האיזור עמוס במוזיאונים שונים ומגוונים וכמה מהם אף בין המומלצים בפריז. תוכלו למצוא את מוזיאון מרכז פומפידו המפורסם, מוזיאון פיקאסו הידוע נמצא ברובע זה וכך גם בית ויקטור הוגו, מוזיאון קרוולה או מוזיאון האורנז'רי.

מרכז פומפידו ברובע המארה פריז
מרכז פומפידו ברובע המארה פריז

גם אתרים הקשורים ליהדות בפריז נמצאים ברובע זה, כמו למשל בית הכנסת אגודת הקהילות או המוזיאון לאומנות והיסטוריה יהודית. כמו כן, אחד האתרים התיירותיים ביותר ברובע זה היא כיכר פלאס דה ווז' שאין תייר באיזור שיחמיץ ביקור בה. בעמוד הבא תוכלו גם למצוא מסלול טיול ברובע המארה מצוין שייתן לכם כיוון איך ואיפה בדיוק כדאי לטייל.


איפה אוכלים? – מסעדות מומלצות ברובע מארה

ישנן אינסוף של אפשרויות אכילה באיזור רובע המארה והמגוון יבלבל אתכם לגמרי. ניסינו למצוא בכל זאת אילו מסעדות באיזור הן המומלצות ביותר כשנעזרנו בעיקר בקריאה מעמיקה באתר הביקורות המוביל בעולם טריפ אדווייזר.

ובכן המסעדה Chez Ajia היא ללא ספק אחת המובילות בביקורות הגולשים. זוהי מסעדה אסייתית קטנה המגישה אוכל טייוואני והיא די כבשה את הגולשים הרבים. המסעדה דורגה באתר במקום ה-3 מבין כל המסעדות האסייתיות בפריז. אם אתם מחפשים משהו "Fancy" וקלאסי יותר, כדאי לבדוק את המסעדה האיטלקית Comptoir Gourmet שמציעה אוכל ברמה גבוהה מאוד ונחשבת לאחת המסעדות האירופאיות הטובות ביותר בעיר.

כיכר פלאס דה ווז' - רובע המארה פריז
כיכר פלאס דה ווז' הממוקמת ברובע המארה – זוהי הכיכר העתיקה ביותר בפריז

אם אתם יותר בקטע של אוכל רחוב, פשוט שוטטו לכם בסימטאות ותוכלו למצוא הרבה מאוד חנויות פלאפל קטנות ומעולות, פיצריות ובתי קפה ומאפה קטנים.


איפה ישנים? – מלונות מומלצים ברובע המארה

על פי אתר בוקינג, ישנם לא פחות מ-280 מלונות ברובע המארה בפריז. כדי לאתר את הטובים והמומלצים ביותר מביניהם, סיננו את הפופולריים ביותר לפי ביקורות הגולשים הרבות באתר בוקינג, עם דגש על ביקורות ישראליות טובות.

ובכן, מלון ליטל פאלאס נחשב ללא ספק לאחד הטובים ברובע המארה. זהו מלון 4 כוכבים שזכה בשבחים רבים על ארוחת בוקר צרפתית נפלאה, מיקום חלומי ושירות סופר אדיב של צוות המלון. הישראלים שכבר הספיקו לשהות שם, עפו על המלון והעניקו לו ציונים מעולים בכל הפרמטרים. המחיר הממוצע ללילה במלון זה הוא כ-500 ש"ח. שווה לבדוק.

מלון ליטל פאלאס ברובע המארה
מלון ליטל פאלאס ברובע המארה – אחד המומלצים ביותר

מלון נוסף שמככב באתר בוקינג, הוא מלון דו פלאט ד'אטן שנחשב על פי רבים למלון נותן התמורה למחיר הטוב ביותר ברובע המארה בפריז. מדובר במלון 3 כוכבים הממוקם כמה דקות הליכה ממרכז פומפידו וגרף שבחים רבים מהמטיילים הישראלים באתר בוקינג.


עוד מידע על פריז באתר "מטיילים בעולם"

  • כבר התחלתם לתכנן את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז ב-2024 שנחשבות ל-Must See ושאסור להחמיץ!
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים ב-2024.
  • מתכננים ביקור ביורודיסני? הכנו לכם מדריך מושקע על דיסנילנד פריז המפורסם עם כל המידע שצריך לדעת על המתקנים, המלונות, מחירים, כרטיסים, הסעות ודרכי הגעה ועוד ועוד. המדריך הטוב ביותר ברשת. בדוק!
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.
  • חושבים על ביקור בגני ורסאי? תוכלו למצוא בכתבה המעמיקה שכתבנו על ארמון ורסאי את כל המידע שצריך לדעת על הארמון והגנים המקסימים ביותר בעולם.
  • בואו לקרוא טיפים, המלצות ושאלות נפוצות על פריז שגולשים רבים שאלו ברשת.
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מחוץ לפריז לאיזורים הכי שווים בצרפת שיוצאים וחוזרים באותו היום – רשימה שאסור להחמיץ!
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה אמיתית. לכן, כתבנו עבורכם את המדריך המושלם להזמנת שייט על הסיין בפריז. כדאי לקרוא!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק