חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קתדרלת סנט פול לונדון 2024 – כרטיסים, מחירים וטיפים

קתדרלת סנט פול לונדון - כרטיסים, מחירים וטיפים

כמה עולים כרטיסים לקתדרלת סנט פול בלונדון ואיפה כדאי לרכוש? מה אפשר לראות בקתדרלה והאם כדאי להיכנס לבפנים? ואילו טיפים והמלצות תוכלו לקחת מהמטיילים הישראלים שכבר ביקרו שם? אתר "מטיילים בעולם" עם מדריך מעולה לביקור בקתדרלה המפורסמת ביותר בלונדון ב-2024.

קתדרלת סנט פול (St Paul's Cathedral) היא אחד האתרים החשובים והפופולריים ביותר בלונדון. על פי מאות אלפי גולשי האתר "טריפ אדווייזר", דורגה הקתדרלה במקום ה-14 מבין כ-2000 דברים לעשות בעיר והיא נחשבת גם לאתר פופולרי ביותר בקרב המטיילים הישראלים בלונדון.

הקתדרלה הנוכחית קיימת מהמאה ה-17 כשהיא בנויה על יסודות מבנה עתיק בהרבה, עוד מהתקופה הרומית שהיה אז מקדש לאלה דיאנה. כיום מדובר מבנה מרשים ביותר וגבוה מאוד. למעשה, זהו אחד המבנים הגבוהים ביותר בלונדון וניתן לראותו מהרבה מאוד לוקיישנים שונים ברחבי העיר.

כיפתה של קתדרלת סנט פול היא השנייה הגדולה בעולם, קודמת לה רק בזיליקת פטרוס הקדוש שבותיקן ברומא שרבים מהמטיילים מדווחים, כי היא אף מזכירה אותה באלמנטים רבים. ניתן כמובן להגיע למקום ולהתבונן במבנה המרהיב, אך מרבית המטיילים בוחרים להיכנס לבפנים ולחוות מקרוב את הקתדרלה.

מה אפשר לראות בקתדרלת סנט פול בלונדון?

בדומה לכנסיות בותיקן, אם תבחרו להיכנס לתוך הקתדרלה, תוכלו למצוא פסלים יפים, ציורי קיר מרשימים ועוד פריטים היסטוריים מרתקים. כמו כן, בכניסה תוכלו לקחת אוזניות ולשמוע הסברים מעמיקים על כל פינה בקתדרלה. אך גולת הכותרת במקום היא ללא ספק הטיפוס במדרגות אל כיפת הקתדרלה והנוף המקסים הנגלה משם אל פנים הקתדרלה ואל העיר.

אם תבחרו לעלות למעלה, כדאי שתדעו שמדובר בכמות לא מבוטלת של עלייה במדרגות (כ-300 מדרגות), אך המחיר משתלם כשמגיעים לכיפה ואז מתגלה המראה המרהיב של הכנסייה למטה באמצעות חלון קטן וכן הנוף המרהיב של לונדון שרואים מקצה הכיפה. בנוסף, מומלץ גם לרדת לקומת המרתף של קתדרלת סנט פול בה תוכלו לראות קברים עתיקים של אישיים חשובים בהיסטוריה של אנגליה.

כניסה לקתדרלת סנט פול – מה מחיר הכרטיסים?

מחיר הכרטיסים לקתדרלת סנט פול עומד על כ-29 יורו למבוגר מעל גיל 18. ילדים בין הגילאים 6 עד 17 ישלמו כ-10 יורו ואילו ילדים עד גיל 6 פטורים מכרטיס ויכולים להיכנס בחינם לקתדרלה (שימו לב: למרות שהכניסה חינם, יש צורך להצטייד בכרטיס ללא תשלום עבורם). כמו כן, ישנה גם אפשרות לרכוש כרטיס משפחתי החל מ-33 יורו.

איפה כדאי לרכוש כרטיסים לקתדרלת סנט פול?

ניתן לרכוש את הכרטיסים לקתדרלה בקופות המקום אך כדאי לקחת בחשבון שמדובר באטרקציה תיירותית מדרגה ראשונה והתורים במקום עמוסים ביותר. לכן, הדרך הטובה והמומלצת ביותר היא לרכוש כרטיסים מראש באמצעות האינטנרט ולחסוך את התורים הארוכים בקופות הכרטיסים.

באתר "Tiqets" המצוין והפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים, מציעים בעמוד הבא כרטיסים לקתדרלת סנט פול ב-29 יורו אותם ניתן להוריד ישירות לטלפון הנייד מבלי הצורך להדפיס את הכרטיסים. לאחר שעוברים את הבידוק הביטחוני, ניגשים לקופה מיוחדת לבעלי כרטיסים אלקטרוניים, מציגים את הסמארטפון, ומקבלים מיד כרטיס כניסה לקתדרלה.

שריינו תאריכים לקתדרלת סנט פול

המלצה: אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות בלונדון, כדאי לשקול לרכוש את הכרטיס "The London Pass" (לונדון פס) שעולה 124 יורו, וכולל כניסה חופשית למעל 80 אטרקציות ברחבי לונדון, כולל הידועות ביותר (מוזיאונים, אטרקציות וכד'). אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות, הכרטיס הזה בהחלט משתלם.

בנוסף, הכרטיס כולל גם כניסה חופשית לאוטובוס התיירים "Hop-On Hop-Off" שייקח אתכם לכל האיזורים המרכזיים ולארטקציות הידועות בלונדון. את רשימת כל האטרקציות הכלולות בכרטיס ומידע נוסף, תוכלו למצוא באתר הבא.

קתדרלת סנט פול לונדון 1

קתדרלת סנט פול – שעות פעילות ודרכי הגעה

קתדרלת סנט פול פתוחה בימים שני עד שבת בין השעות 08:30 בבוקר ועד 16:30 אחרי הצהריים. הגלריות בפנים, נפתחות לקהל הרחב החל מהשעה 09:30 בבוקר. בימי שבת וראשון המקום סגור לפעילות תיירותית. הזמן הממוצע לביקור בקתדרלה לפי האתר הרשמי של המקום, הוא כשעתיים.

הקתדרלה ממוקמת במרכז העיר, לא רחוק מהקובנט גארדן וגשר לונדון. קל מאוד להגיע לשם באמצעות התחבורה הציבורית. אם אתם מגיעים עם האנדרגראונד (הרכבת התחתית), תוכלו להגיע לקתדרלה כ-2 דקות הליכה מתחנת סנט פול, 5 דקות הליכה מתחנת מנשן האוס (Mansion House) או בלקפריירס (Blackfriars) או 7 דקות הליכה מתחנת בנק (Bank Station).

אם אתם מגיעים עם אוטובוס, תוכלו להגיע עם הקווים הבאים: 4, 8, 11, 15, 17, 23, 25, 26, 56, 76, 100, 172, 242, או 521. מומלץ להיעזר באפליקציית המפות של גוגל שתיקח אתכם בקלות עד לפתח המקום.

הכתובת המדוייקת של הקתדרלה היא: St Paul's Churchyard, EC4M 8AD, London

טיפים והמלצות על קתדרלת סנט פול בלונדון ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "כנסייה נפלאה. סוג של מוזיאון היסטורי ואומנותי גדול ויפה. מי שכבר היה בוותיקן, יראה מראות מוכרים".
  • "עלינו למעלה עד לקצה. המון מדרגות. לא מומלץ למי שיש אסתמה. אבל מי שמצליח לשרוד ולהגיע למעלה, מקבל בהחלט תמורה להשקעה".
  • "לא חייבים לעלות עד הסוף. אפשר גם לעלות רק שלב אחד (כ-150 מדרגות) אך אני ממליץ לעלות עד למעלה כדי לראות מהחלון הרצפה הקטן את הקתדרלה למטה. פשוט מראה קסום".
  • "מומלץ לקחת את האוזניות בכניסה. ההסברים מפורטים מאוד ועוזרים מאוד להבין מה רואים בכל מקום".
  • "לא לפספס את הקומה התת קרקעית של קתדרלת סנט ג'ון עם הקברים של כריסטופר רן, אדמירל נלסון ועוד".
  • "מבנה מרהיב ומרשים. ההלוויה של צ'רצ'יל הייתה שם וכך גם חתונתם של הנסיך צ'רלס והנסיכה דיאנה".

עוד מידע על לונדון באתר "מטיילים בעולם"

 
  • פנו לכם אחה"צ או ערב אחד וקפצו לאחד מהמיוזיקלס השווים בווסטאנד של לונדון. הנה מדריך ובו כל המידע העדכני על מחזות זמר בלונדון ב-2024. אילו מופעים רצים השנה? איפה קונים כרטיסים? ועוד מידע רב.
  • אל תחשבו על הזמנת מלון בעיר לפני שקראתם את המדריך השלם שלנו למציאת מלונות מומלצים בלונדון ב-2024. המידע המקיף והטוב ביותר שתמצאו ברשת.
  • מטיילים עם ילדים בלונדון? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על לונדון עם ילדים ב-2024.
  • בואו להכיר אטרקציות בלונדון שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • הסטודיו של הארי פוטר, טיול לסטונהנג', אחוזת דאונטון או טירת וינדזור. אפשר גם לצאת מלונדון ליום אחד ולהכיר אטרקציות מרתקות לכל המשפחה. בואו למצוא טיולים מחוץ ללונדון שנחשבים למומלצים ביותר!
  • אספנו לכם את הסיורים המומלצים ביותר בלונדון ב-2024. את המדריך הזה לא כדאי לפספס!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק