חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קתדרלת סטפנוס הקדוש וינה 2024 – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים

קתדרלת סטפנוס הקדוש וינה - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים

מה אפשר לראות ולעשות בקתדרלה סנט סטפן בוינה? כמה יעלה לכם להיכנס לשם ב-2024? אילו סוגי כרטיסים ניתן לרכוש ואיפה הכי כדאי לקנות? ומה חשבו על המקום המטיילים הישראלים הרבים שכבר ביקרו שם? קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת לכנסיית סטפנוס הקדוש הנחשבת לאטרקציה מס' 1 בוינה.

קתדרלת סטפנוס הקדוש (St. Stephen's Cathedral) בוינה היא אחד מסמלי העיר ואחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בקרב התיירים הרבים המבקרים בוינה. באתר טריפ אדווייזר הידוע למשל, דורגה הקתדרלה במקום החמישי מבין למעלה מ-700 אטרקציות תיירותיות שונות בוינה.

קתדרלת סנט סטפן וינה

הקתדרלה ממוקמת בלב ליבה התיירותי של וינה וידועה בעיקר בזכות גג הרעפים המרשים והמיוחד המכיל כ-230,000 רעפים, ובזכות הצריחים ומגדלי התצפית המהווים חלק מהמבנה. מיקום הקתדרלה הוא מרכזי מאוד וקרוב לוודאי שתעברו דרכה כחלק מהטיול בעיר, אפילו אם לא תכננתם בכלל להגיע לשם. ארמון בלוודר הידוע, שבוודאי תבקרו גם בו, מרוחק כחצי שעה הליכה מהקתדרלה.

ניתן כמובן להתרשם מהקתדרלה ומהמבנה המרהיב גם מבלי להיכנס לבפנים, אך רובם המכריע של המטיילים (ביניהם גם המטיילים הישראלים) בוחרים להיכנס לסיור בפנים ואף לעלות אל מגדלי התצפית כדי לצפות בנוף הפנורמי המרשים שמתגלה.

הכניסה לתוך קתדרלת סטפנוס הקדוש היא בתשלום ובמדריך זה, נסביר ונציג את הדרך הטובה והקלה ביותר לרכוש כרטיסים לקתדרלה ולהיכנס לבפנים. כל הפרטים, בהמשך מדריך זה.

מה אפשר לראות ולעשות בקתדרלת סטפנוס הקדוש בוינה?

קתדרלת סטפנוס הקדוש היא מתחם שלם המרכז בתוכו היסטוריה, אדריכלות, ארכיאולוגיה ועולם מרתק שלם שאפשר לחקור ולגלות שעות ארוכות. כניסה אל פנים הקתדרלה, תחשוף בפניכם אולמות מזבח מרתקים, ביניהם המזבח הראשי ומזבח וינר נוישטאט שהם המוכרים ביותר, פסלים קדושים מעניינים כגון האיקונין של מריה הקדושה עם ישו הילד או הפסל של דוכן המטיף, אולם האוצרות, ועוד.

קתדרלת סטפנוס הקדוש - מבט מבפנים
קתדרלת סטפנוס הקדוש – מבט מבפנים. צילום: Awara Diaries פליקר CC

אטרקציה מעניינת נוספת בקתדרלה, היא הקברים הנמצאים בקומת הקרקע וביניהם ניתן למצוא את קברו של המלך פרידריך השלישי קיסר האימפריה הרומית או את קברו של הנסיך אויגן מסבויה, וגם את הקטקומבות (מערות קבורה) הנמצאות מתחת לכנסייה וגם הן פתוחות לתיירים שבוחרים להיכנס לבפנים וכלולים בכרטיס הכניסה לכנסייה ולקתדרלה.

וכמובן, האטרקציה העיקרית והפופולרית ביותר בביקור בקתדרלה, הן מגדלי התצפית הגבוהים (המגדל הצפוני והמגדל הדרומי) אליהם בוחרים רוב התיירים לטפס למעלה וליהנות מנוף משכר של וינה העתיקה. שימו לב: הטיפוס למגדל הדרומי הוא באמצעות 343 מדרגות מעגליות. אמנם זהו לא מעט מדרגות לטיפוס, אך את הסיפוק מקבלים מיד שמגיעים למעלה ומגלים את הנוף המרהיב.

מגדל התצפית הדרומי בקתרדלת סטפנוס הקדוש וינה
מבט מבט ממגדל התצפית הדרומי בקתרדלת סטפנוס הקדוש וינה

כמה עולים כרטיסים לקתדרלת סטפנוס הקדוש בוינה ב-2024? ואיפה כדאי לקנות את הכרטיסים?

הכניסה לקתדרלת סטפנוס הקדוש היא בתשלום וכרטיסי הכניסה נחלקים לפי המתחמים השונים. תוכלו לרכוש כרטיס לקתדרלה בלבד, לקטקומבות, למגדל הצפוני או למגדל הדרומי. מחיר הכרטיסים לכל מתחם נע בין 5- 6 יורו למבוגר ו-2.5 יורו לילד (גיל 6 עד 14). לחילופין, ניתן לרכוש כרטיס משולב בכ-25 יורו המציע כניסה חופשית לכל המתחמים בכרטיס אחד.

הכניסה לקתדרלה ולאולם האוצרות כוללת גם אוזניות (כלול במחיר הכרטיס) עם הדרכה קולית, והכניסה לקטקומבות מתבצעת באמצעות סיור מודרך (הכלול בכרטיס) של מדריך אנושי. העלייה למגדל הצפוני היא באמצעות מעלית והעלייה למגדל הדרומי היא באמצעות טיפוס ב-343 מדרגות ספירליות.

את הכרטיסים ניתן לרכוש בקופות המקום או באמצעות האינטרנט. מכיוון שבדרך כלל ישנם תורים ארוכים בקופות, הדרך המומלצת והפופולרית ביותר היא לרכוש את הכרטיסים מראש באינטרנט לפי תאריך ושעה שבחרתם, וכך לדלג על התור בקופות הכרטיסים.

ישנם אתרי משרדי כרטיסים רבים באינטרנט המציעים רכישת כרטיסים אונליין לקתדרלה (כולל האתר הרשמי של הקתדרלה). אחד הפופולריים ביניהם הוא אתר "Tiqets" שנחשב לאחד הפופולריים בקרב המטיילים הישראלים והוא מציע בעמוד הבא כרטיסי משולב לכל המתחמים בקתדרלה ב-25 יורו.

היתרון ברכישה באתר זה היא ההורדה של הכרטיסים הדיגיטליים ישירות לטלפון הנייד באמצעות סמס או מייל, ללא הצורך בהדפסת הכרטיסים. פשוט מציגים את הסמארטפון בכניסה, ונכנסים. כמו כן, הכרטיסים באתר זה ניתנים לביטול חינם עד ל-24 שעות לפני תאריך ההגעה.

דרכי הגעה ושעות פעילות

הקתדרלה ממוקמת באיזור העתיק וההיסטורי של וינה בסמוך למדרחובים הראשיים והמרכזיים ביותר בעיר. הכתובת המדוייקת של הקתדרלה היא Stephansplatz 3, 1010 Wien. תוכלו לחבר את הביקור בקתדרלה יחד עם ביקורים באטרקציות רבות בוינה הממוקמות כולן בסמוך כגון המוזיאון היהודי בוינה, הבית של מוצרט ועוד מגוון של מוזיאונים ואטרקציות הסמוכות לשם במרחק הליכה קצר.

שעות הפעילות של הקתדרלה הן בימי שני עד שבת החל מהשעה 09:00 בבוקר ובימי ראשון וחגים החל מהשעה 13:00 בצהריים. השעות לעיתים משתנות לכם מומלץ להתעדכן באמצעות אתר הקתדרלה או באמצעות אתר משרד הכרטיסים.

טיפים והמלצות על קתדרלת סטפנוס הקדוש בוינה ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "בניין מרהבי הן מבפנים והן במחוץ. אין תייר שלא מגיע לשם. אטרקציית חובה בוינה וחלק מכל מסלול רגלי שתתכננו לטיול בעיר העתיקה".
  • "לא להחמיץ את הטיפוס לשני המגדלים. הנוף המקסים שווה בהחלט את הטיפוס במדרגות".
  • "מומלץ מאוד לרדת לקומת המרתף ולבקר במערות הקבורה עם הסיור המודרך. מרתק ומקסים".
  • "נמצאת ליד המדרחוב הראשי של הקניות והחנויות בוינה".
  • "מומלץ מאוד לבקר בה גם בשעות הערב עם התאורה המרשימה".
  • "כדאי לרכוש את הכרטיס המשולב שמציע כניסה גם למרתף וגם למגדלי התצפית".

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק