חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קפריסין עם ילדים 2024 – המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת!

קפריסין עם ילדים - המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת!

כמה תעלה לכם טיסה לכל המשפחה לקפריסין ב-2024? באיזה איזור כדאי ללון שם עם ילדים? מהם המלונות שזכו בביקורות הטובות ביותר ברשת ממשפחות ישראליות ומהם המחירים הממוצעים לקיץ הקרוב? איפה מטיילים בכלל עם ילדים בקפריסין? ומהם הפארקים והאטרקציות המומלצות ביותר שם? קבלו את המדריך הטוב ביותר לקפריסין עם ילדים ב-2024!

זה כבר כמה שנים טובות שקפריסין (Cyprus) מככבת בצמרת יעדי התיירות המובילים למשפחות עם ילדים ומושכת אליה מדי קיץ משפחות רבות מישראל שבוחרות לבלות את חופשת הקיץ שלהם באחד המלונות המפוארים והזולים שם, ומעדיפות אותם על פני מלונות אילת היקרים.

  • כנסו לעמוד טיולי משפחות של אתר "מטיילים בעולם" ותמצאו את כל המידע שצריך לדעת לחופשה משפחתית ביעדים הפופולריים בעולם.

המלונות הגדולים והמפוארים של קפריסין עם מגלשות המים ואירוח הכל כלול שהם מציעים, האטרקציות המתאימות למשפחות וילדים שמסביב, הטיסות הקצרות והמהירות וכמובן המחירים הזולים והאטרקטיביים, הופכים את קפריסין ליעד פשוט מושלם ואידיאלי לכל משפחה שמחפשת חופשת בטן גב רגועה, מפנקת וזולה.

קפריסין עם ילדים 1

אז מה תמצאו במדריך זה?

אז אם גם אתם מתכננים חופשה עם ילדים בקפריסין, הגעתם למקום הנכון. במדריך הבא נציג לכם מידע מפורט ומעודכן לקיץ 2024 הכולל מחירים ממוצעים של טיסות וחברות תעופה, רשימה של המלונות הכי מומלצים ברשת למשפחות עם ילדים, אטרקציות מומלצות בקפריסין לבילוי וטיול מחוץ למלון, ועוד טיפים והמלצות שונות. אז פנו לכם כמה דקות ובואו נתחיל.

החל מ-600 דולר למשפחה – כמה תעלה לכם טיסה לקפריסין למשפחה עם 2 ילדים בקיץ 2024?

לאחר בדיקה מקיפה שערכנו באתרי סוכנויות מובילות כמו איסתא, אשת טורס, גוליבר, הדקה ה-90 וגם באתר סקייסקנר המעולה עבור תאריכים רנדומליים שונים בקיץ 2024, הצלחנו לחזור עם תשובות ותובנות לגבי מחירי הטיסות לקפריסין למשפחה בקיץ הקרוב.

ראשית, כדאי לדעת כי אל קפריסין ניתן להגיע באמצעות כמה שדות תעופה כמו שדה התעופה בפאפוס או בלימסול, אמנם כמות הטיסות הגדולה ביותר היא לשדה התעופה בלרנקה שהוא שדה התעופה הראשי של קפריסין, אבל היות ופאפוס, הולכת ותופסת תאוצה בקרב הישראלים, ניתן למצוא גם טיסות ישירות רבות לפאפוס.

קפריסין עם ילדים 2

אז מהם מחירי הטיסות לקפריסין בקיץ 2024? ובכן, לפי הבדיקה שערכנו, מחירי הטיסות הזולות ביותר לקפריסין מתחילים ב-600 דולר למשפחה של זוג ושני ילדים. חברות התעופה שמציעות את המחירים הזולים ביותר הן חברות הלואו קוסט ריינאייר, אייגי'אן, אלעל וטיסות רבות של חברת התעופה הקפריסאית Cyprus Airways.

בעיקר פאפוס ולרנקה – קצת על לינה עם ילדים בקפריסין ועל מחירים ב-2024

קפריסין מציעה איזורי תיירות רבים בערים הגדולות שלה אך לפחות בכל הקשור לחופשה משפחתית, אין ספק שפאפוס ולרנקה הם יעדי התיירות הפופולריים ביותר ולשם מגיעות רוב המשפחות הישראליות.

לרנקה עם ילדים
העיר לרנקה המקסימה בקפריסין

העיר פאפוס ידועה בעיקר בזכות המלונות הגדולים והמפוארים שם שחלקם מציעים פארק מים עם מגלשות מים בתוך המלון ואירוח הכל כלול מפנק אך גם לרנקה מציעה לא מעט ריזורטים משפחתיים גדולים ושקטים המתאימים מאוד לילדים ולמשפחות ומציעים חדרי משפחה גדולים ומרווחים ובריכות ומתקנים המותאמים גם לילדים בכל הגילאים.

כפי שתוכלו מיד לראות, טווח המחירים הממוצע במלונות המומלצים של קפריסין לילדים ב-2024 הוא יחסית רחב ומתחיל ב-400 ש"ח למשפחה ללילה במלונות 2 כוכבים ומטפס עד ל-4500 ש"ח למשפחה ללילה במלונות היוקרתיים או במלונות הכוללים מגלשות מים וכד'.

מלון עם מגלשות מים בקפריסין

המחיר כמובן, אינו קובע תמיד את איכות המלון ותוכלו לראות בצמרת הדירוגים באתרים כמו טריפ אדווייזר או בוקינג, מלונות 2 או 3 כוכבים המככבים במקומות הראשונים.

מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים בקפריסין ב-2024

אז לאחר בדיקה מעמיקה ועדכנית שערכנו באתרי הזמנת המלונות המובילים בעולם כמו בוקינג, הוטלס קומביינד, טריפ אדווייזר ואחרים, ליקטנו עבורכם את רשימת המלונות המומלצים והפופולריים ביותר ללינה עם ילדים בקפריסין. מלונות אלו זכו בציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת ממשפחות עם ילדים והם מציעים חדרי משפחה גדולים ומרווחים ומתקנים המתאימים לילדים.

השתדלנו להכניס לרשימה מלונות מכל סוגי דרגות האירוח ותוכלו למצוא כאן גם מלונות פשוטים וזולים וגם מלונות מפוארים ויוקרתיים. להלן התוצאות:

מלון אליסיום, פאפוס קפריסין (Elysium)

מלון איליסיום קפריסין

מלון איליסיום שממוקם בעיר פאפוס, הוא ללא ספק אחד המלונות המומלצים והפופולריים ביותר למשפחות בקפריסין כשהוא זוכה באופן קבוע בביקורות וציוני גולשים מעולים ברשת. כך למשל, באתר בוקינג, זכה המלון לציון 9.3 על סמך מעל 1000 חוות דעת מאומתות ובאתר טריפ אדווייזר דורג המלון במקום ה-3 מתוך 76 מלונות בפאפוס הרשומים באתר.

זהו מלון 5 כוכבים מפואר ועצום בגודלו היושב על חוף הים ומציע מתחם שלם של בריכות שונות ומגוונות, ספא מפואר עם מגוון טיפולים ומתקנים, מסעדות, מגרשי טניס ועוד. מדובר באחד המלונות היוקרתיים ביותר שתמצאו בקפריסין.

המלון ממוקם כאמור על חוף הים עם טיילת נחמדה וקרוב מרחק נגיעה מקברי המלכים קניון המלכים. המלון מותאם לגמרי למשפחות ומציע חדרי משפחה גדולים המתאימים לזוג עם שני ילדים. מטיילים ישראלים רבים בחרו ללון במלון זה והעניקו לו ציונים מעולים ברשת. כאמור, זהו מלון יוקרתי והמחיר הממוצע למשפחה ללילה במלון זה בקיץ, עומד על כ-2000 ש"ח ללילה.

מלון לס פאלמיירס ביץ', לרנקה קפריסין (Les Palmiers Beach Boutique Hotel)

מלון לס פלמירס קפריסין

אם אתם מחפשים מלון מומלץ למשפחות בלרנקה, כדאי מאוד לבדוק את המלון המצוין לס פאלמיירס הממוקם גם הוא על החוף ונחשב לאחד הטובים ביותר למשפחות עם ילדים בקפריסין.

מדובר במלון בוטיק איכותי ונחמד בניהול משפחתי, הממוקם על הטיילת בלרנקה ובלב מרכז העיר כאשר מסביבו תוכלו למצוא במרחק הליכה מגוון מסעדות, בתי קפה וחנויות שונות. אמנם אין במלון זה בריכה, אך חוף הים מרוחק מהמלון כ-30 מטרים בלבד מהמלון ותוכלו להגיע לשם בקלות.

כפי שניתן לראות בדף המלון באתר בוקינג, משפחות רבות בחרו ללון במלון זה (כולל לא מעט מטיילים מישראל) ודיווחו שם על מיקום מושלם הקרוב לכל מה שצריך, על שירות אדיב ויוצא מגדר הרגיל (רבים דיווחו על שדרוגים שהם קיבלו ללא תוספת תשלום) ועל תמורה מעולה למחיר.

המלון מציע מגוון סוגים של חדרים כולל חדרי משפחה מרווחים הכוללים מרפסת פרטית עם נוף לים ויכולים להכיל 4 נפשות בחדר אחד. החדרים כוללים בין היתר טלוויזיה, ריהוט איכותי ואינטרנט אלחוטי חינם. המחיר הממוצע לחדר משפחתי ללילה עומד על כ-500 ש"ח בלבד למשפחה וזהו בהחלט מחיר זול ביחס לתמורה שהוא מציע.

מלון אקסיותיאה, פאפוס קפריסין (Axiothea Hotel)

מלון אקסיותאיה קפריסין

עוד מלון שנחשב ללא ספק לאחד הפופולריים והמומלצים ביותר לקפריסין עם ילדים הוא מלון אקסיותיאה המצוין שממוקם בעיר פאפוס התיירותית ומציע אירוח מעולה לילדים במחיר סביר ונותן תמורה טובה מאוד בעבור המחיר.

המלון דורג באתר בוקינג במיקום גבוה מאוד עם הציון 9.2 שמבוסס על ממוצע של מעל 1000 ביקורות מאומתות של גולשים מכל רחבי העולם שכבר הספיקו ללון במלון. גם באתר טריפ אדווייזר דורג המלון במיקום טוב מאוד כשהוא ממוקם שם במקום ה-12 מתוך כל המלונות בפאפוס.

גם מטיילים רבים מישראל בחרו ללון במלון זה וציינו לטובה בעיקר את המיקום המעולה של המלון שנמצא בלב העניינים, ליד מסעדות, טברנות, בתי קפה וחנויות וגם החדרים המצוינים לילדים, השירות והאירוח הנעים ואת ארוחת הבוקר הטובה והמגוונת. רבים מהגולשים ציינו גם כי למרות שזהו מלון 2 כוכבים בפאפוס, התמורה שמקבלים קרובה יותר ל-4 כוכבים.

החדרים במלון כוללים בין היתר טלוויזיה, מקרר קטן, מיזוג אוויר וחדר רחצה פרטי. החדרים כוללים חלונות מהרצפה והתקרה ובמקרים בהם החדר פונה לים, ניתן לצפות בנוף המרשים של הים במלואו. המחיר למשפחה של 4 נפשות במלון זה בקיץ, עומד בממוצע על כ-400 ש"ח בלבד.

ועוד כמה מלונות מומלצים מאוד ששווה לבדוק:

  • מלון פרנג'ורג'יו לרנקה קפריסין (Frangiorgio Hotel) – מלון 3 כוכבים בלרנקה שעבר שיפוץ כולל לא מזמן ומציע חדרים משפחתיים מודרניים המתאימים בקלות לזוג עם 2 ילדים. המלון שוכן במבנה גדול ומודרני בסמוך לטיילת של החוף הידוע פיניקודס ולכנסיית סנט לאזארוס. המלון זכה לציון 9 באתר בוקינג ולהרבה מאוד ביקורות ישראליות מעולות מהמטיילים הישראלים שכבר הספיקו לבקר במלון. המחיר: כ-500 ש"ח לחדר משפחתי ללילה בקיץ.
  • מלון לביי ביץ' לרנקה קפריסין (Lebay Beach Hotel) – עוד מלון 3 כוכבים בלרנקה שקצת יקר אבל מאוד מומלץ וזכה לביקורות מעולות ממשפחות רבות עם ילדים. המלון יושב ממש על ספת הים עם בריכת שחייה שכמעט ונושקת לחוף. מרכז העיר מרוחק מהמלון כ-10 דקות נסיעה משם. המלון זכה לשבחים רבים על השירות האדיב, על רמת החדרים הגבוהה וגם על ארוחת הבוקר. המחיר הממוצע לחדר למשפחה בקיץ הוא כ-1300 ש"ח ללילה.
מלון לביי ביץ קפריסין
מלון לביי ביץ קפריסין – אחד המומלצים ביותר למשפחות עם ילדים בקפריסין
  • מלון קראון פלאזה לימסול קפריסין (Crowne Plaza Limassol) – ואם אתם מחפשים דווקא ללון בעיר הקפריסאית המקסימה לימסול, כדאי בהחלט לבדוק את מלון קראון פלאזה שנחשב לאחד המובילים בעיר למשפחות עם ילדים. מלון זה, המחזיק בדירוג של 4 כוכבים, הוא מלון מפואר ומפנק שזכה בשבחים רבים ברשת ודורג בין עשרת המלונות הטובים ביותר בלימסול. מרוחק מרחק קצר מהעיר העתיקה של לימסול ומציע בין היתר בריכת שחייה, שולחן פינג פונג וביליארד, חדר כושר ועוד. חדר משפחתי לזוג עם 2 ילדים יעלה בממוצע בקיץ הקרוב כ-800 ש"ח ללילה.

מלונות עם מגלשות מים בקפריסין

בדומה ליעדי תיירות באיזור כמו רודוס, כרתים או אנטליה, גם קפריסין מציעה כמה מלונות עם פארק מים ומגלשות מים ממש בתוך מתחם המלון. משפחות עם ילדים רבות בוחרות ללון במלונות אלו ומרוויחות תעסוקה נוספת לילדים במהלך החופשה. ברוב המקרים מלונות אלו ממוקמים בעיר פאפוס מציעים גם בדרך כלל אירוח הכל כלול להשלמת החוויה.

להלן שלושה מלונות גדולים וידועים בקפריסין המציעים מגלשות מים בתוך המלון:

  • מלון לאונרדו לאורה בי-ץ' אנד ספלאש פאפוס סיטי קפריסין (Leonardo Laura Beach & Splash Resort) – מלון 4 כוכבים בפאפוס הממוקם סמוך לקברי המלכים המציע מגוון של בריכות, מסעדות וגם פארק מים לא קטן עם מגלשות מים גדולות ורציניות ביותר. ליד המלון, במרחק נסיעה קצר, תוכלו למצוא קניון מסחרי גדול ואטרקציות תיירותיות נוספות.
מלון קינג אבלתון ביץ' קפריסין
מלון קינג אבלתון ביץ' קפריסין – מציע מגלשות מים בתוך המלון
  • מלון אקווה סול ווטר פארק ריסורט קורל ביי פאפוס (Aqua Sol Water Park Resort) – מלון גדול ומפואר המציע 6 מגלשות מים גדולות ומקצועיות בתוך מתחם המלון. אופציה מעולה למשפחה עם ילדים בקפריסין. המלון ממוקם גם בפאפוס וקיבל את הציון 7.8 באתר בוקינג. המחיר הממוצע לחדר משפחתי במלון זה עומד על כ-1200 ש"ח ללילה.
  • מלון קינג אבלתון ביץ' פאפוס קפריסין (King Evelthon Beach Hotel & Resort) – אתר נופש גדול מאוד בדרגת 5 כוכבים המציע גם הוא בין יתר המתקנים גם כמה סוגים שונים של מגלשות מים גדולות שיעבירו בכיף את הזמן לילדים. המחיר הממוצע: זהו לא מלון זול בכלל וחדר משפחתי בקיץ הקרוב, יעלה לא פחות מ-3000 ש"ח ללילה.

פארקי מים, פארקי שעשועים ופארק גמלים אחד – אילו אטרקציות מומלצות לילדים בקפריסין

בקפריסין הבינו כבר מזמן את הביקוש הרב לתיירות משפחות באי ובשנים האחרונות ניתן למצוא לא מעט פארקי מים ופארקי שעשועים מעולים לכל סוגי הילדים. הנה כמה מהפארקים והאטרקציות הבולטות ביותר בקפריסין:

פארק עולם המים באיה נאפה קפריסין

פארק עולם המים (WaterWorld Themed Waterpark) באיה נאפה, הוא ללא ספק אחד הידועים והפופולריים ביותר בקרב כמעט כל משפחה המגיעה לחופשה עם ילדים בקפריסין. הפארק ממוקם בכניסה לעיר איה נאפה התיירותית ומציע את כל מה שתרצו למצוא בפארק מים, כגון מבריכות גלים, מגלשות ענק ועוד מגוון של מתקנים המתאימים לכל הגילאים.

המחיר לפארק הוא כ-40 יורו לאדם (מעל גיל 12) וכ-25 יורו לילד מתחת גיל 12. כרטיסיפ ופרטים נוס]ים תוכלו למצוא באתר הרשמי של הפארק בעמוד הבא.

פארק עולם המים באיה נאפה. צילום:  CaptainGG ויקיפדיה CC

פארק לאקי סטאר לרנקה קפריסין

פארק שעשועים גדול ומושקע הממוקם ליד העיר לרנקה ומציע סוגים רבים ומגוונים של מתקנים שעשועים כמו רכבות הרים, קארטינג, מכוניות מירוץ ועוד. הפארק מתאים לכל גילאי הילדים ומציע מתקנים עדינים המתאימים לקטנטנים לצד מתקני אקסטרים לבוגרים.

פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר הרשמי של הפארק כאן.

פארק אפרודיטה פאפוס קפריסין

פארק המים אפרודיטה הממוקם בעיר פאפוס, הוא אחד הפארקים המוכרים והעמוסים ביותר בקפריסין ורבים מהמשפחות הישראליות שמגיעים לנופש באי, מקדישים יום לביקור בפארק. הפארק קיבל ביקורות טובות מאוד באתר טריפ אדווייזר ומציע מגוון רחב של מתקנים שונים ומשונים.

תוכלו למצוא את אתר הרשמי של הפארק בעמוד הבא.

חוות הגמלים ליד לרנקה

כ-20 דקות נסיעה מלרנקה בעיירה הנקראת מאסוטוס, נמצא לו פארק גמלים חביב שמושך אליו משפחות רבות עם ילדים בקפריסין. האטרקציה העיקרית בפארק זה היא כמובן הגמלים, אך לא רק. תוכלו למצוא שם גם חיות נוספות, בריכת שכשוך לילדים, רכיבה על סוסי פוני וגם מתקני שעשועים שונים.

פרטים נוספים באתר הרשמי של הפארק בעמוד הבא.

טיול בקפריסין עם ילדים – רעיונות למסלולים מומלצים

הזמן הפופולרי ביותר לחופשה עם ילדים בקפריסין, היא כשבוע כאשר חלק גדול מה"טיול" מוקדש למעשה לבטן גב ורביצה מול הבריכה או חוף הים. אם בכל זאת אתם רוצים לתור ולחרוש את קפריסין עם ילדיכם, מומלץ להקדיש לפחות יום לביקור בעיר ניקוסיה וכפר ארגוס הסמוך, בו ניתן לא מעט אטרקציות לילדים כגון מפעל הריבות של ניקי או מפעל מי הורדים.

קפריסין עם ילדים 3

כדאי גם להקדיש יומיים לעיר פאפוס על שלל הפארקים שהיא מציעה וכך גם לעיר לרנקה והאיזור. עוד איזורים בהם כדאי לבקר בהם עם ילדים הם מרחצאות אדוניס הממוקמים מרחק נסיעה קצר מפאפוס ומציעים מרחצאות טבעיים עם מפלים חביבים וגם טיול בהרי הטרודוס הנהדרים שבמדריך הבא באתר "למטייל" תוכלו לקרוא את כל מה שצריך לדעת עליהם.

קפריסין עם ילדים לשבוע – מסלול טיול

כמו בכל מדריכי התיירות שלנו, כדי לקבל השראה ורעיונות לטיול לחופשה שלכם עם הילדים, אנו אוספים לכם מקורות מעניינים מהרשת שייתנו לכם רעיונות והשראה לטיול משלכם. וכך, הכתבה הבאה למשל מאתר נחמד בשם "סיפור דרך" המאפשר לפרסם יומני מסע אישיים, מציגה מסלול טיול מומלץ לשבוע בקפריסין כולל תמונות ויכולה בהחלט לעזור לקבל כיוון.

המסלול הנ"ל כולל ביקורים בפארק הגמלים, סלע אפרודיטה ועתיקות קוריון, מפעל רחת לוקום, גן חיות, הרי הטרודוס וביקורים בערים פאפוס, לרנקה ועוד.

קפריסין עם ילדים 4

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק