חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קאזה באליו ברצלונה המדריך השלם 2024 – כרטיסים, שעות פתיחה וטיפים חשובים!

קאזה באליו ברצלונה המדריך השלם - כרטיסים, שעות פתיחה וטיפים חשובים!

המדריך השלם לביקור בקאזה באליו – המבנה המרהיב שבנה גאודי ונחשב לאחת האטרקציות הידועות והפופולריות ביותר בברצלונה. איך מגיעים? כמה עולים כרטיסים ועוד טיפים חשובים.

קאזה באטיו או קאסה באליו (Casa Batllo‬) הוא אחד מהמבנים הידועים ביותר בברצלונה שנבנו (שופצו במקרה הזה) ע"י אדריכל העל הקטלוני אנטוני גאודי ונחשב לאחד המבנים המפורסמים ביותר שלו ולאתר "חובה" לביקור בקרב התיירים הרבים המטיילים בעיר.

זהו מבנה מיוחד במינו המעוצב בצורה יוצאת דופן המאפיינת את עיצוביו של גאודי. המבנה תוכנן בקפידה רבה והותאם לרצונותיו הספיציפיים של גאודי. המבנה ממוקם ברובע אישמפלה המתוייר והוא למעשה חלק מתוך קומפלקס של בניינים מיוחדים המכונים "תפוח המריבה".

במידה ובוחרים להיכנס למבנה (הכניסה בתשלום), תוכלו לקרוא ולשמוע הסברים והדרכה על הבנייה וההיסטוריה של המקום. בערבים, ישנם מופעים מוסיקליים חיים במקום להם נדרש כרטיס בנפרד. כמו כן, ישנם גם "אקסטרות" נוספות שאפשר להזמין בנפרד כמו צילום במרפסת הבניין, כניסה מוקדמת לפני כניסת הקהל, כרטיס חופשי ללא תאריך או שעה ספציפיים ועוד.

כרטיסים לקאזה באליו – מהם המחירים ב-2024?

הכניסה לתוך קאזה באליו היא בתשלום בלבד. מחיר הכרטיסים נכון ל-2024 עומד על 35 יורו. מומלץ מאוד לרכוש כרטיסים אונליין כדי לשריין לעצמכם תאריך ושעה נוחים.

באתר Tiqets המעולה והפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים, מציעים בעמוד הבא כרטיסים לקאזה באליו כולל הדרכת וידאו כאשר הכרטיסים מגיעים ישירות לטלפון הנייד שלכם באמצעות מייל, סמס או באפליקציה, ללא צורך בהדפסת כרטיסים. פשוט מציגים את הסמארטפון בכניסה, ונכנסים.

בנוסף, ב-Tiqets מציעים אופציה לשדרוג הכרטיסים ב-10 יורו לכרטיסי גולד (ניתן לבחור זאת במעמד הרכישה באתר לפני התשלום) שמציעים כניסה מיוחדת ללא תורים, אפשרות לתאריכים ושעות גמישים, אופציה לביטול חינם, וגם כניסה לגג המבנה.

כמו כן, ניתן גם לרכוש כרטיסים משולבים בהנחה לקאזה באליו יחד עם אטרקציות נוספות בברצלונה. למשל כרטיסים לקאזה באליו + קאזה מילה (בעמוד הבא), כרטיסים לקאזה באליו + כרטיסים לפארק גואל (בעמוד הבא) או כרטיסים לקאזה באליו + כרטיסים לסגדרה פמיליה (בעמוד הבא).
 
אתר נוסף ומומלץ לרכישת כרטיסים לקאזה באליו, הוא אתר "Getyourguide" שמציע בעמוד הבא מגוון של כרטיסים דיגיטליים.

שריינו כרטיסים לקאזה באליו

שעות פעילות

שעות הפתיחה של קאזה באליו הם כל יום בשנה החל מהשעה 09:00 בבוקר ועד 21:00 בערב (ניתן להיכנס עד ל-20:00 בערב).

טיפים והמלצות על קאזה באליו ממטיילים ישראלים ברשת

  • "מקום פשוט מדהים! גאודי במיטבו. אסור לפספס!".
  • "להזמין רק כרטיסים מהאינטרנט. ואם לא הצלחתם, להגיע מוקדם או לקראת שעות הסגירה. אחרת, מצפה לכם תור ארוך במיוחד".
  • "מתאים גם לילדים ומשפחות".

עוד מידע על ברצלונה באתר "מטיילים בעולם"

  • בואו להכיר אטרקציות בברצלונה שנחשבות למומלצות ביותר. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • אל תתחילו לתכנן את הטיול שלכם לפני שאתם קוראים את המדריך שלנו על מלונות מומלצים בברצלונה – המדריך שיציג את כל מה שאתם צריכים לדעת – איזורים מומלצים, מחירים, המלצות וטיפים חשובים!
  • מטיילים עם ילדים בברצלונה? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על ברצלונה עם ילדים ב-2024.
  • הכירו את הסיורים השווים ביותר בברצלונה שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק