חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קאזה ויסנס ברצלונה – כרטיסים, טיפים וכל מה שצריך לדעת!

קאסה ויסנס ברצלונה

הכירו את קאסה ויסנס בברצלונה – המבנה הראשון שתכנן גאודי ושנפתח רק לאחרונה לתיירים. כמה עולים כרטיסים? איפה קונים? ואיך עוקפים את התורים בכניסה? כל מה שצריך לדעת על קאסה ויסנס במדריך המעולה הבא.

קאזה ויסנס (Casa Vicens) הוא אחד המבנים הידועים בברצלונה שתכנן האדריכל הידוע גאודי והוכרז החל משנת 2005 לאתר מורשת עולמי. המבנה נפתח למבקרים רק לפני כשנה ונחשב כיום לפופולרי מאוד בקרב התיירים.

מבנה זה הוא למעשה המבנה הראשון שתכנן גאודי ומציג במלוא הדרו את יצירותיו המוקדמות של האדריכל הגאון. מכיוון שאינו ממוקם במרכז העיר ומדובר באטרקציה תיירותית חדשה יחסית, שמו פחות ידוע מהמבנים האחרים של גאודי כגון קאסה באליו או קאסה מילה אך מבחינה תיירותית ואדריכלית, אינו נופל מהם בכלל.

קאסה ויסנס ממוקם ברובע גרסייה המרוחק יחסית מהמרכז אך במרחק הליכה לא גדול במיוחד מפארק גואל המפורסם ותיירים רבים בוחרים לשלב ביקור בו, יחד עם ביקור בפארק.

כרטיסים לקאזה ויסנס – כמה זה עולה ב-2024?

ניתן כמובן להגיע למבנה ולהתרשם ממנו רק מבחוץ אך רוב התיירים בוחרים לרכוש כרטיסים ולהיכנס לתוך המבנה. כמות המבקרים היכולים להיכנס למבנה היא מוגבלת ובתקופה האחרונה המבנה הופך לפופולרי במיוחד ועמוס במבקרים.

לכן, הדרך הפופולרית ביותר לרכישת כרטיסים לקאזה ויסנס, היא רכישת כרטיסים מראש ללא תור באמצעות האינטרנט. המחיר עומד על כמה עשרות שקלים לאדם כאשר באתר Tiqets הבינלאומי והמעולה, מציעים כרטיסים לכניסה ישירה ב-18 יורו ללא תור וללא צורך בהדפסת כרטיסים (מקבלים את הכרטיסים למייל או לאפליקציה ופשוט מציגים את הסמארטפון בכניסה).

קאזה ויסנס – שעות פעילות

המקום פתוח בעיקרון בכל יום בין השעות 10:00 בבוקר ועד 20:00 בערב. ישנם ימים ספיציפיים שהמקום נסגר מוקדם יותר וכדאי לברר מראש (סיבה נוספת לרכוש כרטיסים מראש באינטנרט).

טיפים והמלצות על קאזה ויסנס ברצלונה ממטיילים ברשת

  • "מקום מקסים ומיוחד ביותר של גאודי שאפדר ללמוד כיצד הכל התחיל. אסור לפספס!".
  • "לקחת בחשבון כשעה וחצי עד שעתיים של ביקור במקום".
  • " זוהי אטרקציה יחסית חדשה. בקרו בה עכשיו לפני שתתחיל להיות המונית ומאוסה".

עוד מידע על ברצלונה באתר "מטיילים בעולם"

  • בואו להכיר את כל האטרקציות המומלצות של ברצלונה במדריך הטוב ביותר ברשת. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • אל תתחילו לתכנן את הטיול שלכם לפני שאתם קוראים את המדריך שלנו על מלונות מומלצים בברצלונה – המדריך שיציג את כל מה שאתם צריכים לדעת – איזורים מומלצים, מחירים, המלצות וטיפים חשובים!
  • מטיילים עם ילדים בברצלונה? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על ברצלונה עם ילדים ב-2024.
  • הכירו את הסיורים השווים ביותר בברצלונה שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק