חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פריז עם ילדים ב-2024 – אטרקציות, מסלולים ומלונות מומלצים למשפחות בפריז

מתכננים את החופשה הבאה שלכם עם ילדים בפריז ב-2024? את המדריך הבא, לא תרצו לפספס! בדקנו וחקרנו כמה יעלה לכם לטוס לפריז עם ילדים בשנה הקרובה ומהן הטיסות הזולות ביותר? אילו מלונות הם המומלצים ביותר למשפחות בפריז וכמה הם יעלו? אספנו לכם מסלולי טיול מומלצים ובדקנו כמובן מהן האטרקציות המומלצות ביותר למשפחות עם ילדים בפריז. בקיצור, כנסו ותבינו לבד..

פריז היא אחת הערים הכיפיות והמגניבות ביותר שאפשר לטייל בהן ברחבי העולם ולא רק עבור זוגות בחופשה רומנטית. זהו אחד היעדים הפופולריים ביותר בעולם לחופשות משפחתיות וגם משפחות רבות מישראל בוחרות לקחת את הילדים, לארוז את המזוודות ולבלות בעיר המקסימה הזאת לפחות שלושה, ארבעה ימים (בדרך כלל עם שילוב של יום או יומיים בדיסנילנד פריז).

  • כנסו לעמוד טיולי משפחות של אתר "מטיילים בעולם" ותמצאו את כל המידע שצריך לדעת לחופשה משפחתית ביעדים הפופולריים בעולם.

מכיוון שפריז היא אחת הערים המפורסמות והמתויירות ביותר בכדור הארץ, תכנון חופשה משפחתית היא משימה לא פשוטה ודורשת הבנה טובה ותכנון נכון כבר בשלבים המוקדמים. לכן, אתם נמצאים בדיוק במקום הנכון, כי לראשונה, תוכלו למצוא את כל הדברים הבאמת חשובים שצריכים לדעת לקראת חופשה משפחתית עם ילדים בפריז בעמוד אחד מרוכז ומאורגן בצורה נכונה, שייתן לכם את ההסברים הפרקטיים והחשובים, מחירים עדכניים והמלצות חשובות כבר בשלבי התכנון הבסיסיים.

אז מה בעצם תמצאו במדריך שלנו? ובכן, במדריך הבא, תוכלו למצוא מהם מחירי הטיסות לפריז למשפחה עם ילדים ב-2024 ואילו חברות תעופה מציעות את הטיסות הזולות ביותר? באיזה אזורים כדאי לישון בפריז עם ילדים? אילו מלונות הם המתאימים והמומלצים ביותר למשפחות עם ילדים? ומה חשוב לדעת לגבי מלונות אלו? אילו מלונות שם זכו בציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת ממשפחות שכבר שהו שם ומה חשבו המטיילים הישראלים? תוכלו להתעניין במסלולי טיול מומלצים מבלוגרים מפורסמים ברשת שיעניקו לכם השראה לטיול שלכם וכמובן, תוכלו לקרוא בפירוט על כל האטרקציות השוות ביותר למשפחות בפריז ב-2024. אז חבל על כל רגע, בואו פשוט נתחיל.

כמה תעלה לכם טיסה לפריז למשפחה ב-2024? ומה חשוב לדעת?

כדי למצוא מידע מדוייק ומקיף על טיסות למשפחות עם ילדים לפריז, נעזרנו באתר השוואת מחירי הטיסות הפופולרי ביותר בעולם אתר סקייסקאנר (Skyscanner) שמטיילים מכל העולם משתמשים בו (וגם מטיילים ישראלים רבים) כדי למצוא את הטיסות הזולות ביותר ואת אפשרויות השילוב הרבות בין חברות התעופה השונות. הנה המידע המעודכן ביותר שהצלחנו למצוא נכון לזמן כתיבת שורות אלו:

  • מחיר טיסה ישירה לפריז (טיסה שאורכת כ-5 שעות לכל כיוון) יעלה בממוצע ב-2024 בין 1300 ל-1600 דולר למשפחה עם 2 ילדים (כ-350 דולר לאדם בממוצע).
  • חברות התעופה הבולטות שמציעות טיסות ישירות לפריז למשפחות הן אל-על, טראנסאוויה (חברת תעופה הולנדית) ואייר פראנס. ישנם חברות תעופה נוספות כמובן, אך בדרך כלל 3 אלו מציעות את המחירים הטובים ביותר לטיסות ישירות לפריז.
  • טיסות לא ישירות לפריז יעלו לכם כ-100 דולר פחות לאדם בממוצע אך יאריכו את זמן הטיסה בלא מעט שעות. חברות תעופה בולטות שמציעות עצירות ביניים הן פגסוס, ITI (חברת איטלקית), או טורקיש איירליינס.
  • הטיסות שתראו ברוב חברות התעופה הם ברוב המקרים טיסות בסיסיות ביותר שאינם כוללות מזוודות, שמירת מקום וכו'. כל תוספת שכזאת, תעלה כמובן את המחיר בהתאם.
  • שדה התעופה הראשי של פריז הוא נמל התעופה שארל דה גול ומרבית הטיסות נוחות וממריאות משם. המרחק משארל דה גול מרכז פריז הוא כ-30 דקות נסיעה בממוצע.
  • מכיוון שאתם מגיעים כמשפחה, ישנו יתרון גדול בלהגיע עם מונית או הסעה פרטית למרכז פריז משדה התעופה, וזאת מכיוון שהמחיר מתחלק על יותר נפשות. המחיר הסטנדרטי למונית כזו הוא 50 יורו והוא עדיין יקר יותר מנסיעה ברכבת ה-RER הבינעירונית, אך ההגעה תהיה קלה ונוחה יותר. תוכלו למצוא משפחות רבות שבוחרות לנסוע באמצעות הרכבת ומאידך רבים שיבחרו במונית פרטית.
  • אם אתם מגיעים בלילה באמצעות טיסות הלואו קוסט שלעיתים נוחתות בשעות המאוחרת של הלילה, רוב הסיכויים שתבחרו להגיע עם הסעה פרטית או מונית ספיישל או לחילופין, תוכלו לבחור ללון את הלילה באחד מאלפי המלונות ויחידות הדיור באיזור שדה התעופה.
פריז עם ילדים
השאנז אליזה ברקע שער הניצחון המפורסם בפריז

קצת על לינה עם ילדים בפריז ב-2024 – מחירים, איזורים מומלצים וטיפים חשובים!

שלושה תנאים חשובים, צריכים להתקיים כשמחפשים מלון באמת טוב למשפחות עם ילדים בפריז – מיקום נוח ומרכז ליד האטרקציות המרכזיות, חדרי משפחה גדולים ומרווחים שיכולים לאכלס משפחה עם ילדים בחדר אחד, ומחיר סביר ללילה.

כשתתחילו את החיפושים שלכם באתר בוקינג ובשאר האתרים, תגלו מהר מאוד שלא פשוט בכלל למצוא מלון שמקיים את שלושת התנאים באלו, וברוב המקרים, כפי שמיד תוכלו לראות, מספיק ששניים מהתנאים בלבד יתקיימו, כדי להפוך את המלון למומלץ למשפחות.

מהבדיקה המעמיקה שאנחנו ביצענו (ומיד תוכלו לגלות את תוצאותיה) לעונת התיירות הקרובה, מצאנו כמה כאלו שמציעים ממש את שלושת התנאים במלואם וגם כמה שמציעים שניים מתוכם אבל עדיין אטרקטיביים מאוד ופופולריים ביותר בקרב משפחות רבות. בהרבה מאוד מקרים, היו אלו מלונות מרשת נובוטל הפופולרית, שמציעה אינספור בתי מלון מפוזרים באיזורים שונים של העיר כשרובם מתאימים ומומלצים לילדים.

כמה דברים חשובים שכדאי לקחת בחשבון לפני שבוחרים מלון למשפחות בפריז:

  1. החדרים במלונות בפריז הם קטנים באופן כללי. זהו הסטנדרט שם, ואם לא בא לכם לבזבז 5000 ש"ח ללילה במלון פאר, כדאי להפנים זאת. אתם לא ברודוס או בקפריסין. המלונות כאן קטנים, צפופים, עם מעליות קטנות (בהנחה שיש) וחדרים בגודל מינימלי.
  2. ארוחות הבוקר בפריז טעימות נורא (בכל זאת מדובר בפריז…) אבל לא מגוונות ועשירות במיוחד.
  3. פריז היא עיר ענקית ומורכבת מאינספור איזורים ורובעים שונים. חלקם מעולים למשפחות עם ילדים וחלקם נוראיים. האיזור המומלץ ביותר לחפש בו מלון הוא איזור הקרוב לאטרקציות מרכזיות וידועות כמו מגדל אייפל, שאנז אליזה, לובר, פומפידו וכד'. כל מלון שתבחרו במרחק הליכה מאטרקציות אלו ואחרות, ייחשב למיקום מצוין.
  4. בגדול, רשת המלונות נובוטל נחשבת לפופולרית מאוד בקרב משפחות עם ילדים בפריז וגם מטיילים רבים מישראל, בחרו ללון באחד ממלונות הרבים של הרשת.
  5. אם אתם רוצים ללכת על בטוח ולבחור במלון טוב ומומלץ, כדאי לקחת כאלו שקיבלו הרבה מאוד ביקורות מעולות מהמטיילים הישראלים (תוכלו למצוא כמה כאלו מיד בהמשך) הידועים בדקדקנותם על הפרטים הקטנים. מלון שקיבל הרבה ביקורות מעולות מהישראלים, יהיה בהחלט מלון טוב ומומלץ.
  6. אם אתם רוצים מלון טוב ומומלץ בפריז למשפחות, הכינו את עצמכם למחיר של לפחות 1000 ש"ח ללילה לחדר למשפחה בתקופת הקיץ והחגים ולפחות 700 ש"ח ללילה בתקופת החורף. פחות מזה, אלו יהיו מלונות רחוקים מאוד מהמרכז או כאלו שקיבלו ביקורות לא מחמיאות במיוחד. אם יש לכם תקציב גדול יותר, הרווחתם. אם לא, תקציב של 1000 ש"ח ללילה יהיה עדיין מצוין.

מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים בפריז – הרשימה הנבחרת!

אז אחרי שהבנו מהם הכללים והתנאים החשובים לקביעת הפרמטרים למלון טוב ומומלץ למשפחות עם ילדים בפריז, הנה כמה כאלו שהצלחנו לאסוף לאחר בדיקה ארוכה ומעמיקה במאות מלונות שונים. מלונות אלו זכו לציוני גולשים טובים מאוד, ממוקמים באיזור טוב ומרכזי, מציעים מחירים סבירים והגיוניים עם תמורה למחיר, וקיבלו המלצות מעולות מהמטיילים הישראלים. במקביל, תוכלו גם לקרוא גם לקרוא את המדריך המורחב שלנו על המלונות המומלצים ביותר בפריז ל-2024. להלן התוצאות:

מלון נובוטל פריז לה האל

אחד המלונות שהצליח לכבוש משפחות רבות בפריז הוא מלון נובטל פריז לה האל שבניגוד לרוב המלונות המומלצים למשפחות בפריז, מציע שילוב מנצח של מיקום מעולה ומרכזי, חדרים גדולים ומרווחים המתאימים לילדים ומחיר סביר ביותר. לא תמצאו הרבה מלונות כאלו. בזה אתם יכולים להיות בטוחים.

מלון זה ממוקם ממש בלב פריז במרחק הליכה ממוזיאון הלובר, מרכז פומפידו, כנסיית נוטרדאם, רובע מארה ועוד מוקדי עניין רבים ומרכזיים. הביקורות הישראליות על המלון מעולות וציינו לשבח את גודל החדרים, המיקום המרכזי וארוחת הבוקר הטובה. אין ספק שזהו אחד המלונות המומלצים ביותר למשפחות בפריז. המחיר: החל מ-1000 ש"ח למשפחה ללילה.

מלון אליזה סראמיק

מלון נוסף בפריז הנחשב לאחד המומלצים ביותר למשפחות הוא מלון אליזה סראמיק המחזיק בדירוג של 3 כוכבים וממוקם גם הוא באיזור סופר מרכזי ליד שדרת השאנז אליזה המפורסמת וכ-400 מטר משער הניצחון. החדרים בו אמנם יחסית קטנים (לא יותר מהסטנדרט במלונות פריז), אך זהו מלון נותן תמורה מעולה למחיר שעומד בממוצע על החל מ-700 ש"ח למשפחה ללילה.

משפחות עם ילדים באתר בוקינג למשל, דירגו את המלון בציון המעולה 9.6 מתוכם גם מטיילים ישראלים רבים שהרעיפו בסופרלטיבים על המיקום המעולה והנוח (וציינו כי נעים מאוד להסתובב באיזור גם בשעות הערב והלילה), על השירות היעיל והאדיב של הצוות ועל רמת וסדר החדרים.

מלון נובוטל פריז גאר דה ליון

מלון נובוטל פריז גאר דה ליון (Novotel Paris Gare De Lyon)

עוד מלון של רשת המלונות הפופולרית בפריז "נובוטל" שנחשב למומלץ מאוד למשפחות, הוא מלון נובוטל גאר דה ליון. מלון זה לא ממקום אמנם במרכז העיר, אך הוא נמצא במעגל הראשון, וסמוך אליו תמצאו תחנת המטרו ממנה תוכלו להגיע בקלות אל לב פריז ולכל האטרקציות החשובות שתרצו לבקר בהן.

בנוסף, מציע המלון גם בריכת שחייה מקורה שפועלת 24 שעות ביממה וחדר כושר, פעילויות ומופעים לילדים, וחשוב מאוד – חדרי משפחה חדישים ומעוצבים המתאימים היטב למשפחות וקיבלו על כך גם ציונים מעולים מהמשפחות הישראליות שכבר הספיקו לשהות במלון. זהו מלון 4 כוכבים ונחשב בהחלט לאחד הפופולריים למשפחות בפריז. המחיר: החל מ-750 ש"ח לחדר משפחתי ללילה.

ועוד כמה מלונות מומלצים מאוד ששווה לבדוק:

  • מלון נובוטל פריז סנטר ברסי ( Novotel Paris Centre Bercy) – מלון 4 כוכבים פופולרי מאוד הנחשב לנותן תמורה מעולה למחיר שמתחיל בממוצע ב-650 ש"ח לחדר משפחה ללילה. ממוקם ליד הארנה וזכה לציונים מעולים ממשפחות מישראל שכבר ביקרו בו. זכה בציון 8.6 באתר בוקינג המבוסס על חוות דעת מאומתות של כ-3000 גולשים מרחבי העולם.
  • מלון נובוטל סוויטס פריז אקספו (Novotel Suites Paris Expo Porte de Versailles) – מלון 4 כוכבים מעולה ופופולרי מאוד למשפחות עם ילדים בפריז כשהוא מציע גם מתקני שעשועים לילדים וסוויטות גדולות הכוללות בין היתר גם מכונת קפה ומיקרוגל. המלון מרוחק כ-20 דקות מהמרכז (ישנה תחנת מטרו צמודה), אך המרחק מתבטא במחיר הנוח שהוא מציע המתחיל ב-630 ש"ח בממוצע לחדר משפחה ל-4 נפשות.
  • מלון רזידנס דו רוי פריז (Residence Du Roy) – אחד המלונות הנמכרים ביותר באתר בוקינג למשפחות בפריז. מציע סוויטות גדולות ומרווחות – הרבה מעל הסטנדרט המקובל בפריז, וממוקם במרחק הליכה לא ארוך ממגדל אייפל, שאנז אליזה ועוד. המחיר הממוצע לסוויטה משפחתית במלון מתחיל ב-1050 ש"ח ללילה.

אז איפה מטיילים? קבלו את האטרקציות המומלצות ביותר למשפחות עם ילדים בפריז

או קיי, הבנתם כעת מהם הסטנדרטים במלונות פריז למשפחות, מה חשוב לבדוק, ואילו מלונות שם הם הפופולריים והמומלצים ביותר לפי ביקורות הגולשים ברשת. עתה הגיע הזמן לבדוק מה בכלל כדאי ומומלץ לעשות עם הילדים בפריז? מהם האטרקציות הידועות והמומלצות? וכמה זה יעלה לכם ב-2024?

ובכן, פריז מלאה באטרקציות שוות ביותר לילדים וגם מחוצה לה, במרחק נסיעה קצר, תמצאו עוד שלל אטרקציות מעולות. אז הנה לפניכם רשימה מובחרת של אטרקציות ואתרים שאסור לפספס בכל חופשה עם ילדים בפריז ומחוצה לה:

אטרקציות לילדים מחוץ לפריז

נתחיל דווקא עם האטרקציות שנמצאות מסביב לפריז שם מחכות לכם כמה מהאטרקציות המומלצות והפופולריות ביותר למשפחות עם ילדים:

טוב, זאת כמובן האטרקציה בה' הידיעה למשפחות בפריז וכמעט ולא תמצאו משפחה עם ילדים ישראלית שמגיעה לפריז ולא מקדישה לפחות יום אחד לביקור בפארק השעשועים הגדול והפופולרי ביותר באירופה. בכתבה הבאה הרחבנו על הפארק במדריך גדול ומסודר ואתם מוזמנים לקרוא וללמוד.

בינתיים, קחו טיפ אחד וחשוב. שלא תעיזו להגיע בלי כרטיסים מוכנים מראש, אחרת מחכים לכם תורים אכזריים בקופות. אתר "Tiqets" המעולה, מציע כרטיסים כאלו (Skip the Line) בעמוד הבא, ולעיתים גם עם הנחות ובמחירים זולים יותר מבקופות עצמן.

אם כבר הייתם ביורודיסני או שזה נראה לכם המוני מדי, ישנו פארק שעשועים ענק נוסף בצרפת שהוא השני בגודלו במדינה וגם הוא מציע מגוון מתקנים, מתחמים ופעילויות שונות לכל המשפחה ולילדים בכל הגילאים. 

זהו פארק אסטריקס והוא ממוקם בסך הכל חצי שעה נסיעה מפריז וניתן להגיע לשם בקלות באמצעות התחבורה הציבורית או באמצעות כרטיס משולב הכולל כניסה לפארק והסעה באוטובוס פרטי מאורגן ממרכז פריז וחזור. פרטים נוספים תמצאו כאן.

עוד יעד הנחשב ל"חובה" בכל ביקור בפריז, הוא ארמון ורסאי המרשים והגנים הנפלאים המקיפים אותו. זהו אחד הארמונות המרשימים והמתויירים ביותר בעולם והוא נחשב גם לאטרקציה פופולרית מאוד למשפחות עם ילדים.ישנם סוגים שונים של כרטיסים ומומלץ גם במקרה הזה, לרכוש אותם מבעוד מועד באינטרנט. כמו באתר הזה למשל.

פארק שעשועים נוסף בצרפת הוא פארק פוטורסקופ (Futuroscope). זהו פארק שעשועים גדול הממוקם קצת רחוק מפריז (כשלוש שעות נסיעה) אך הוא מציע חוויה קצת ייחודית יותר המשלבת בין מתקני שעשועים לבין עולם הקולנוע והתלת מימד. הפארק קיבל ביקורות מעולות מגולשים רבים. הכניסה לפארק עולה כ-40 למבוגר וכ-36 יורו לילד.

אטרקציות לילדים בתוך פריז

והנה הרשימה של כל האטרקציות המומלצות ביותר לילדים ומשפחות בתוך פריז שאסור לכם להחמיץ!

ההתחלה הטובה ביותר לכל טיול משפחתי בפריז היא לקחת שייט על הסיין בשעות הבוקר וכך להכיר את פריז בצורה מהנה ושלווה. ישנם לא מעט סוגים של שייט שניתן להזמין (יש את השייט הבסיסי שאורך כשעה ויש גם שייט הכולל ארוחה לרציניים יותר).

החברה הפופולרית ביותר שמפעילה את השייט על נהר הסיין היא חברת "Bateaux Mouches". תוכלו למצוא את כל סוגי השייט ולהזמינם מראש (מומלץ) מהאתר הבא.

טוב, אי אפשר להיות בפריז מבלי כמובן להגיע למגדל אייפל המפורסם עם עדיפות גבוהה לעלות לאחת התצפיות שלו, במיוחד עם אתם עם ילדים. זאת בכל זאת תהיה חוויה שהם יזכרו לעוד הרבה שנים.

ישנם כמה סוגים של תצפיות מהמגדל עם כרטיסים בתמחור שונה, אך מה שחשוב עוד יותר, הוא לרכוש כרטיסים מראש באינטנרט דרך אתרי משרדים כמו זה למשל, כדי לחסוך המתנה של שעות (כן, אשכרה שעות) בתור.

אמנם זוהי לא אטרקציה "קלאסית" לילדים אך מוזיאון הלובר הוא אחד המוזיאונים החשובים והמרתקים ביותר בעולם וגם משפחות עם ילדים רבות בוחרות להקדיש לו כחצי יום או לפחות כמה שעות טובות של ביקור.

הילדים יוכלו למצוא לא מעט פריטים מעניינים ברחבי המוזיאון. גם הלובר הוא מקום הידוע בזכות התורים האכזריים והארוכים שם וכדאי מאוד לרכוש כרטיסים עוקפי תור ולחסוך זמן יקר.

כמו האקווריום בברצלונה, בליסבון או בניו יורק, גם לפריז יש את האקווריום שלה, הממוקם לא רחוק ממגדל אייפל ונחשב לאטרקציה פופולרית ביותר למשפחות עם ילדים בפריז. תוכלו לטייל במנהרות השקופות ולהביט באלפי יצוריים ימיים שונים ומשונים. מחיר הכרטיסים: כ-21 יורו לאדם באמצע השבוע וכ-26 יורו לאדם בסופי שבוע.

זהו לא מאדאם טוסו אלא מוזיאון שעווה עצמאי הנקרא "מוזיאון גרווין" ולפי גולשים רבים באתר טריפ אדווייזר, אף יותר טוב. גם מוזיאון זה מציג בובות שעווה של סלבריטאים וידוענים שונים עם דגש על אחמ"ים צרפתיים. המוזיאון ממוקם במרכז וקל מאוד להגיע אליו. המחיר: כ-25 יורו למבוגר וכ-19 יורו לילד עד גיל 18. ניתן לרכוש כרטיסים כאן.

גן החיות של פריז הוא גן חיות גדול ומושקע מאוד הממוקם ביער ונסן בפריז (כ-20 דקות נסיעה מהמרכז) ונחשב למקום מעולה ומומלץ מאוד למשפחות עם ילדים. אם יש לכם זמן פנוי לבלות בעיר, אל תהססו. מחיר הכרטיסים: 20 יורו למבוגר ו-15 יורו לילד.

אחת מהאטרקציות החדשות שהפכה לפופולרית במיוחד בקרב משפחות עם ילדים, היא תצפית מכדור פורח בפריז. מדובר בכדור פורח גדול שעף לגובה של 150 מטרים ומציע נוף פנורומי משכר של כל פריז. שימו לב, לא מדובר בטיסה של ממש עם הכדור אלא רק העפלה לגובה. לא מדובר באטרקציה מפחידה או אקסטרימית. המחיר: כ-18 יורו בלבד. פרטים נוספים והזמנת כרטיסים תמצאו באתר הבא.

אוטובוס התיירים של פריז Hop-on Hop-off הוא דרך מעולה ומהנה במיוחד ליהנות מפריז עם ילדים. האוטובוס נוסע ברחבי העיר במקומות המרכזיים ביותר ועוצר בתחנות קבועות כך שניתן לרדת ולעלות בצורה חופשית וללא הגבלה.

כך גם תוכלו לחסוך נסיעות והסתבכויות בנסיעה בתחבורה הציבורית ולהגיע בקלות לכל האיזורים הפופולריים של פריז. המחיר: החל מ-30 יורו לאדם.

אטרקציה נחמדה ופופולרית מאוד למשפחות עם ילדים בפריז, היא מוזיאון השוקולד הממוקם במרכז העיר ומציע חוויה שלמה שמסבירה על ההיסטוריה של השוקולד, צורת ההכנה וגם מתנות לילדים בסוף הביקור. ניתן למצוא מידע נוסף כאן.

אחד החסרונות בתצפית ממגדל אייפל היא – שלא ניתן לראות את מגדל אייפל… כדי להתגבר על מכשול זה, רבים בוחרים להגיע אל מגדל מונפרנאס הגבוה והמפורסם של פריז כדי לקבל תצפית פנורמית מדהימה של 360 מעלות לרחבי פריז כולל תצפית משגעת על אייפל. הכינו את הסמארטפונים. זהו המקום לצלם את הסלפים הטובים ביותר. מחיר הכרטיסים לתצפית עומדים על כ-21 יורו לאדם.

פארק המים אקווה בולווארד (Aquaboulevard) בפריז הוא פארק המים הגדול ביותר בפריז ואחת האטרקציות הפופולריות ביותר בקרב משפחות עם ילדים בפריז. מדובר בפארק מים מקורה בחלקו הגדול (ישנם גם מתקנים ובריכות חיצוניות הפתוחות בקיץ בלבד) הממוקם ממש בלב פריז, לא רחוק מפארק סיטרואן הידוע, כך שקל מאוד להגיע לשם ואין צורך בהסעות מיוחדות.

ממש לאחרונה, נפתח מוזיאון חדש ומצוין למשפחות ולילדים. זהו מוזיאון פרדוקס המזכיר בסגנון את מוזיאון האשליות מציע מיצגים מיוחדים ומתעתעים. המוזיאון זכה עד עכשיו לביקורות טובות ברשת ונחשב לפופולרי מאוד. רצוי להזמין כרטיסים מראש (Priority Entrance) כדי לשריין תאריכים ולחסוך תורים בקופות. ניתן להזמין מכאן. המחיר: כ-27 יורו.

עוד חוויה שיכולה לעניין מאוד את הילדים, היא הסיור הווירטואלי FlyView Paris שמציע "טיסה" בשמי פריז באמצעות טכנולוגיית מציאות מדומה ובה תוכלו לעבור ולצפות בהיילייטס של פריז ובכל המונומנטים המפורסמים של העיר. הסיור ממוקם במרכז פריז, לא רחוק מבניין האופרה גרנייה והוא נמשך כ-15 דקות וכ-35 דקות סה"כ לכל חווית הביקור. מחיר כרטיס: כ-20 יורו לאדם. ניתן להזמין כרטיסים כאן.

כשאתם מגיעים לטייל בשאנז אליזה (ברור שתגיעו לשם), תוכלו לשקול כמו עוד הרבה משפחות אחרות, לעלות לתצפית החביבה בגג שער הניצחון (Arc de Triomphe) המפורסם של פריז שנחשב לאחד המונומנטים המזוהים ביותר עם העיר. גם כאן צפוי לכם תורים ארוכים מאוד בקופות הכרטיסים אך תוכלו לרכוש כרטיסים עוקפי תור באמצעות האינטרנט ולהיכנס ללא המתנה בתור לקופות הכרטיסים.

אצטדיון סטאד דה פרנס (Stade de France) הוא האצטדיון הרשמי של נבחרת צרפת בכדורגל ומעבר להיותו בית למשחקי ענק והופעות מוזיקה בינלאומיות, מהווה גם אטרקציה תיירותית פופולרית בפריז ומציע סיור מושקע למבקרים אל מאחורי הקלעים של האצטדיון ואל מוזיאון המבקרים. זהו סיור קלאסי ופופולרי מאוד לילדים שאוהבים כדרוגל!

מסלולי טיול מומלצים בפריז עם ילדים ב-2024

  • מחפשים סיור מודרך בפריז למשפחות עם ילדים? כנסו למדריך הבא שהכנו ובו רשימה של סיורים מומלצים בפריז שיכירו לכם את פריז בצורה הטובה ביותר!

כדי לעזור לכם לתכנן את המסלול המומלץ ביותר לפריז עם ילדים, אספנו לכם כמה מסלולים מומלצים בפריז למטייל מבלוגרים ידועים ברחבי הרשת. הנה התוצאות:

מסלול מומלץ לשבוע בפריז

אחת מגולשות אתר "למטייל", סיכמה יפה מאוד שבוע שלם של טיול בפריז עם ילדים וריכזה את כל המסלול בכמה עמודים מפורטים עם תכנוני זמנים ופירוט על האטרקציות ויעדי הטיול. שווה בהחלט לבדוק. המסלול כולל בין היתר ביקורים באטרקציות ובאיזורים הבאים: מגדל אייפל, האקווריום של פריז, גני טרוקדרו, הלובר, שער הניצחון, גני לוקסמבורג, הרובע הלטיני, קטרדלת נוטרדאם, רובע המארה, מרכז פופמידו, מוזיאון הצבא של פריז, גלארי לאפייט, רובע האמנים, מונמנטר וכמובן ביקור ביורודיסני.

כדי לצפות במסלול המלא, יש להיכנס לעמוד הבא וללחוץ על הקישור שיפתח לכם את המסלול בקובץ Doc.

מסלול טיול יורודיסני + פריז

אם אצלכם הדגש הוא יותר על יורודיסני מאשר פריז, אנו ממליצים לכם לקרוא את הבלוג הבא של משפחה חביבה שיצאה לטיול בן חמישה ימים, שכללו הרבה יורודיסני וקצת פריז. הבלוג מפורט בהסברים, טיפים והמלצות. אם גם אתם בכיוון של הרבה יורודיסני ומעט פריז, כדאי מאוד לקרוא.

עוד מידע על פריז באתר "מטיילים בעולם"

  • כבר התחלתם לתכנן את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות מומלצות בפריז ב-2024 שנחשבות ל-Must See ושאסור להחמיץ!
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה אמיתית. לכן, כתבנו את המדריך המושלם להזמנת שייט על הסיין בפריז. כדאי לקרוא!
  • מתכננים ביקור ביורודיסני? הכנו לכם מדריך מושקע על דיסנילנד פריז המפורסם עם כל המידע שצריך לדעת על המתקנים, המלונות, מחירים, כרטיסים, הסעות ודרכי הגעה ועוד ועוד. המדריך הטוב ביותר ברשת. בדוק!
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.
  • חושבים על ביקור בגני ורסאי? תוכלו למצוא בכתבה המעמיקה שכתבנו על ארמון ורסאי את כל המידע שצריך לדעת על הארמון והגנים המקסימים ביותר בעולם.
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מסביב לפריז לאיזורים הכי שווים בצרפת שיוצאים וחוזרים באותו היום – רשימה שאסור להחמיץ!
  • בואו לקרוא טיפים, המלצות ושאלות נפוצות על פריז שגולשים רבים שאלו ברשת.

לסיכום, מה היה לנו במדריך?