חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פסטיבל האורות באמסטרדם 2024 – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

פסטיבל האורות באמסטרדם 2024 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

מתכננים חופשה באמסטרדם בחורף הקרוב? אל תחמיצו הזדמנות לשייט בפסטיבל האורות המפורסם של אמסטרדם שמשתלב עם אווירת חג המולד והופך את הביקור בעיר לחוויה ייחודית. אז איפה קונים כרטיסים לשייט? כמה זה עולה? ואיך תמצאו כרטיסים בהנחה? הכנו לכם מדריך מפורט לקראת ביקור בפסטיבל האורות באמסטרדם 2024.

פסטיבל האורות באמסטרדם (Amsterdam Light Festival) שיתקיים השנה כבר בפעם ה-12 בחורף 2024 הקרוב, הוא אחד הפסטיבלים היותר מגניבים המתקיימים באירופה כשהוא משלב בתוכו את התעלות המקסימות של אמסטרדם, יחד עם תאורה מיוחדת שמעוצבת ע"י טובי מעצבי התאורה ההולנדים, וכל זה בתוך אווירת חג המולד הנפלאה שמיוחדת גם ללא הפסטיבל.

השנה, נושא הפסטיבל יהיה "חולמים מעבר" (Imagine Beyond) והמבקרים בפסטיבל המיוחד הזה, יוכלו לבקר מדי יום (בין השעות 17:00 בערב ועד 23:00 בלילה) ולהתרשם מעיצובי התאורה האמנותיים והמיוחדים האלו באמצעות הליכה, רכיבה על אופניים, או בדרך הפופולרית ביותר – שייט בתעלות של העיר. רחובות העיר המרכזיים מתקשטים כולם במציגי התאורה האלו ולצידם גם הסבר בשפה האנגלית המציג ומסביר על המיצג ועל האמן שעיצב אותו.

איפה קונים כרטיסים לפסטיבל האורות באמסטרדם 2024 וכמה זה יעלה?

פסטיבל האורות של אמסטרדם יתקיים השנה בין התאריכים 30 בנובמבר 2023 ועד ה-21 בינואר 2024, כך שאם אתם מתכננים חופשה באמסטרדם או באיזור בתקופה זו, מומלץ מאוד לשריין כרטיסים לשייט כבר מעכשיו וליהנות ממחירים מוזלים של כרטיסים בהנחת מכירה מוקדמת.

את הכרטיסים ניתן להזמין באינטנרט באתרי הכרטיסים המובילים, ובאתר "Tiqets" ההולנדי הפופולרי והאהוב מאוד על התיירים הישראלים, כבר פתחו מכירה מוקדמת ומציעים בעמוד הבא כרטיסים לשייט מיוחד בפסטיבל הכוללים גם הדרכה מקצועית של מדריך מקומי לאורך כל השייט. מחירי הכרטיסים עומדים נכון לעכשיו על 25.5 יורו לאדם.

האתר מציע סוגי שייט נוספים ומשודרגים לפסטיבל כמו שייט הכולל חטיפים ושתייה ואפשרויות נוספות. תוכלו למצוא את כולן, בעמוד הבא.

פסטיבל האורות באמסטרדם 2024 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

איפה מתקיים הפסטיבל?

הפסטיבל עצמו מתקיים לכל אורך הרחובות המרכזיים והתעלות שמרכז אמסטרדם כשהסיורים והשייט עוברים בצירים ואיזורים ראשיים בעיר. נקודת היציאה של השייט היא מהכתובת הבאה: Oosterdokskade 8, 1011 AE Amsterdam, הולנד.

עוד מידע על אמסטרדם באתר "מטיילים בעולם"

  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים באמסטרדם לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • אספנו לכם אטרקציות באמסטרדם שנחשבות לטובות ולמומלצות ביותר בעיר. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • מטיילים עם ילדים באמסטרדם? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על אמסטרדם עם ילדים.
  • קראו את המדריך המושלם שהכנו על תחבורה באמסטרדם. כל המידע על כל סוגי התחבורה הציבורית – אוטובוסים, רכבות, אופניים ועוד.
  • הכנו לכם מדריך להתמצאות בשדה התעופה של אמסטרדם "סכיפהול". דרכי הגעה, הסעות, מחירים, מלונות מומלצים ועוד. שווה קריאה.
  • ריכזנו לכם רשימה מובחרת של טיולים באמסטרדם מומלצים שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם. שווה בדיקה!
  • לא רק אמסטרדם: אספנו לכם טיולים מחוץ לאמסטרדם ליום אחד שלא תשכחו. הכינו את המצלמות.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
2 comments
Inline Feedbacks
View all comments
יעל ר
4 years ago

האם זה יהיה באותה מתכונת כמו בשנה שעברה?

אהרון
1 year ago

הי מנסה לרכוש כרטיסים לפסטיבל האורות אבל משום מה לא מצליח לי

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק