חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניו יורק עם ילדים ב-2024 – המדריך השלם והמקיף ביותר למשפחות בניו יורק

ניו יורק עם ילדים - המדריך השלם והמקיף ביותר למשפחות בניו יורק

ברוכים הבאים למדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת לניו יורק עם ילדים! כאן תוכלו לגלות מהם מחירי הטיסות למשפחות ב-2024? מהם המלונות המומלצים? אילו אטרקציות בניו יורק הן המומלצות והטובות ביותר למשפחות? מסלולים מומלצים ועוד שלל טיפים והמלצות. אז פנו לכם כמה דקות, ובואו נתחיל.

העיר ניו יורק (New York) היא יעד נפלא ופופולרי מאוד בקרב משפחות ישראליות שמגיעות לשם בדרך כלל כחלק מטיול מקיף במזרח ארה"ב. ישנן לא מעט אטרקציות ומקומות מעניינים ומרתקים לבקר ולטייל בהם בניו יורק למשפחות ולילדים, ותכנון מוקדם ונכון, יעזור לכם להצליח לבקר בכמה שיותר אטרקציות במינימום מהזמן.

  • כנסו לעמוד טיולי משפחות של אתר "מטיילים בעולם" ותמצאו את כל המידע שצריך לדעת לחופשה משפחתית ביעדים הפופולריים בעולם.

לכן, במדריך הבא, נציג לכם את כל מה שצריך לדעת לתכנון החופשה עם הילדים בניו יורק ב-2024. נתחיל בלבדוק מהם מחירי הטיסות למשפחות בעונת התיירות הקרובה ואילו חברות תעופה מציעות את המחירים הזולים ביותר, נלמד מהי הדרך הטובה להגיע משדה התעופה למלון, מהם המלונות המומלצים למשפחות עם ילדים בניו יורק וגם מהן האטרקציות הפופולריות והמומלצות ביותר שם לילדים. בואו נתחיל.

צפו בסרטון מקסים על ניו יורק בדקה וחצי

החל מ-2500 דולר למשפחה עם 2 ילדים – כמה תעלה לכם טיסה לניו יורק למשפחה ב-2024?

ניו יורק היא אחד היעדים היותר יקרים ביחס ליעדים התיירותיים הפופולריים, אך מכיוון שישנו ביקוש עצום, אפשר למצוא לא מעט מבצעים וטיסות מוזלות למשפחות. למרות המבצעים, עדיין כפי שתוכלו מיד לראות, מדובר במחירים גבוהים בהרבה מטיסות ליעדים באירופה.

בבדיקה מעמיקה שערכנו בכמה מאתרי התיירות המובילים בישראל כמו איסתא, אשת טורס ואחרים, עבור תאריכים רנדומליים בכל עונת 2024 ומצאנו כי מחירי הטיסות הזולות ביותר לניו יורק למשפחות, מתחילים בכ-2500 דולר למשפחה ואת המחירים האלו, תוכלו למצוא בתקופת החורף בלבד.

אם אתם מתכננים נסיעה לניו יורק בפסח, חנוכה, קריסמס, סוכות וראש השנה או בחודשי קיץ 2024, המחירים כבר מטפסים מעלה ומתחילים באיזור ה-3000 ואפילו ל-4000 דולר למשפחה בעונות השיא. חברות התעופה הבולטות שמציעות טיסות לניו יורק במחירים זולים למשפחות, הן החברות אייר קנדה, לוט, אליטליה, יונייטד איירליינס או סוויס אייר. אם שאלתם את עצמכם, מה עם אל-על? בכל החיפושים שעשינו, המחירים באלעל היו גבוהים בפערים גדולים ומשמעותיים.

איך מוצאים את הטיסות הזולות ביותר לניו יורק? ובכן, יש הרבה אתרים שמציעים השוואת מחירי טיסות כדי לעזור לכם ולמצוא את הטיסות הזולות ביותר. הבולטים והטובים ביותר מביניהם, הם אתר סקיי סקנר ואתר קייאק. בניגוד לשאר האתרים ברשת, שני אתרים אלו מוצאים את המספר הגדול ביותר של טיסות עם השילובים הטובים ביותר להוזלה מקסימלית של המחיר ומציעים גם את הממשק הנוח והידידותי ביותר למשתמש. מומלץ תמיד לבדוק באתרים אלו לפני שמזמינים את כרטיסי הטיסה.

איך מומלץ להגיע משדה התעופה למרכז ניו יורק?

הנסיעה משדה התעופה של ניו יורק למרכז העיר במנהטן, היא כ-30 עד 40 דקות נסיעה תלוי בפקקים. מחיר של מונית משדה התעופה של ניו יורק למנהטן עומד על 52 דולר. זהו התעריף הרשמי של הרשויות בניו יורק. אם אתם מגיעים עם ילדים וכמות נורמלית של מזוודות, זאת כנראה האופציה הפשוטה והזולה ביותר עבורכם, וזאת מכיוון שאתם חולקים את מחיר המונית על כמות הנפשות.

ישנן אופציות נוספות כמובן להגיע למנהטן מנמל התעופה בניו יורק כמו למשל שימוש באחד משירותי השאטלים הרבים שגובים כ-20 דולר לכל נוסע או שימוש ברכבת ובסאבווי. אמנם הרכבת היא האופציה הזולה ביותר עבורכם, אך החיסרון הוא הסרבול בהיסחבות עם המזוודות והילדים מרכבת לרכבת ודרישת ההתמצאות וההסתגלות המיידית שאינה מגיעה בקלות עבור כל אחד.

שורה תחתונה: במקרה של משפחה עם ילדים בניו יורק, ההמלצה הרווחות בקרב רוב המומחים לתיירות בניו יורק, היא הגעה בעזרת מונית ישירות אל בית המלון שבחרתם.

קצת על לינה עם ילדים בניו יורק ב-2024 – מחירים, איזורים מומלצים וטיפים חשובים!

ובכן, ראשית, כדאי לדעת שכשמדברים על לינה בניו יורק, מתכוונים בדרך כלל ללינה במנהטן שהיא למעשה גולת הכותרת והרובע החשוב והמעניין ביותר בניו יורק. אמנם תוכלו למצוא לא מעט מלונות ברובעים הסמוכים כמו ברוקלין, הברונקס וכד', אך מכיוון שכל הדברים קורים בתוך מנהטן, שם זהו המקום שבו כולם רוצים לישון, לטייל ולבלות.

למרות שמנהטן חולשת על פני שטח קטן יחסית, בתוך האי הקטן הזה, תוכלו למצוא אינספור מלונות מכל הסוגים, החל מהוסטלים זולים ועד למלונות מפוארים שכמה מהם נחשבים לטובים ביותר בעולם. חלק גדול מאוד ממוקדי העניין ומהאטרקציות של מנהטן ממוקם במרכז ולכן, זהו האיזור המבוקש ביותר ללון בו, במיוחד בקרב משפחות עם ילדים. לינה במרכז מנהטן תבטיח לכם מינימום צורך בתחבורה הציבורית ותוכלו להגיע למקומות רבים בקלות ויחסית במהירות בהליכה.

איך יודעים מה נחשב לאיזור טוב ללינה במנהטן?

מומלץ לבדוק את מרחק ההליכה מהמלון למקומות הבאים: הטיימס סקוור, סנטרל פארק, מייסיס, בניין האמפייר סטייט, מרכז רוקפלר, המוזיאון לאמנות מודרנית או המדיסון סקוור גארדן. כל מלון שיציע מרחק הליכה סביר ממוקדי עניין אלו, ייחשב למלון במיקום טוב בניו יורק.

כפי שתוכלו מיד לראות בהמשך, מחירי המלונות למשפחות המציעים חדרים משפחתיים, לא זולים במיוחד ומלון טוב וסביר שקיבל המלצות טובות ברשת וממוקם במרכז מנהטן, יתחיל באיזור ה-1000 ש"ח ללילה ויטפס מעלה בעונות התיירות המבוקשות. מיקום המלון, הוא אחד הפקטורים המרכזיים וכפי שמיד תוכלו לראות, במקרים רבים, משפחות רבות יבחרו ללון במלון באיזור מרכזי, גם במחיר של חדרים קטנים ופחות נוחים.

אופציה נוספת ופופולרית למשפחות, היא ללון במלון דירות המציע יחידות גדולות ומרוהטות הכוללות גם מטבח ופינת אוכל. ישנם כמה מלונות דירות כאלו במרכז מנהטן כשחלקם נחשבים לסופר מבוקשים, ומיד תוכלו למצוא כמה כאלו ברשימה שלפניכם.

כדאי לדעת: לפי הבדיקה המעמיקה שאנו ערכנו במלונות הטובים והמומלצים ביותר בניו יורק למשפחות, המחיר עבור חדר לכל המשפחה ללילה מתחיל ב-1000 ש"ח בחודשי החורף ויעלה מעלה ככל שתתקרבו לחודשי הקיץ ולחגים או בגדול בין החודשים אפריל עד אוקטובר 2024.

ניתן כמובן למצוא מחירים זולים יותר, אך אלו יהיו במלונות מרוחקים מאוד מהמרכז ועם ציוני גולשים לא מחמיאים במיוחד.

מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים בניו יורק – הרשימה הנבחרת!

אז אחרי שהבנו מהם הכללים והתנאים החשובים לקביעת הפרמטרים למלון טוב ומומלץ למשפחות עם ילדים בניו יורק, הנה כמה כאלו שהצלחנו לאסוף לאחר בדיקה ארוכה ומעמיקה במאות מלונות שונים. מלונות אלו זכו לציוני גולשים טובים מאוד, ממוקמים באיזור טוב ומרכזי, מציעים מחירים סבירים והגיוניים עם תמורה למחיר, וקיבלו המלצות מעולות מהמטיילים הישראלים. להלן התוצאות:

מלון מוקסי NYC טיימס סקוור (MOXY NYC Times Square)

מלון מוקסי ניו יורק

מלון מוקסי הוא ללא ספק אחד הלהיטים בקרב המשפחות בניו יורק וגם אחד האהובים והפופולריים ביותר בקרב המשפחות הישראליות. המלון ממוקם כ-600 מטרים מהטיימס סקוור וקרוב מרחק הליכה לאמפייר סטייט, למייסיס ולעוד מגוון אתרים מרכזיים במנהטן.

מדובר במלון 4 כוכבים גדול ומודרני המציע חדרי משפחה הכוללים 2 מיטות זוגיות או מיטות קומותיים ומאובזרים בטלוויזיה, כספת ואינטרנט אלחוטי חופשי. לפי הביקורות הרבות ברשת, החדרים לא ענקיים, אך מחולקים ומאורגנים נכון ויחד עם המיקום המנצח והמחיר הסביר שעומד בממוצע על כ-1200 ש"ח לחדר משפחה בלילה, זהו אחד ממלונות נותני התמורה הטובים ביותר בניו יורק.

מלון מרטיניק ניו יורק און ברודווי (Martinique New York on Broadway by Hilton)

מלון מרטיניק ניו יורק

עוד מלון מעולה למשפחות בניו יורק שכבש גם את ביקורות המטיילים הישראלים באתר בוקינג, הוא מלון מרטיניק השייך לרשת "Curio" שהיא רשת בת של רשת הילטון היוקרתית והבינלאומית. זהו מלון מסוגנן המעוצב בהשראת העיצוב הצרפתי והוא כיום אחד המבוקשים ביותר בקרב משפחות בניו יורק.

המלון מחזיק בדירוג של 4 כוכבים ומציע חדרי משפחה המתאימים ל-4 נפשות וממוקם בלב מנהטן, במרחק הליכה לטיימס סקוור, לאמפייר סטייט, מדיסון סקוור גארדן, הראלד סקוור ועוד אתרים מרכזיים רבים בעיר. המחיר לחדר משפחה במלון זה מתחיל ב-800 ש"ח ללילה בחודשי החורף וב-1200 ש"ח ללילה בעונות התיירות.

מלון הדירות רדיו סיטי אפרטמנטס (Radio City Apartments)

מלון דירות רדיו סיטי ניו יורק

אם אתם מחפשים, כמו משפחות רבת אחרות, ללון בדירה בניו יורק, אין ספק שמלון הדירות רדיו סיטי, הממוקם סמוך לטיימס סקוור, הוא אחד האופציות הטובות ביותר שתמצאו. מעל 4000 חוות דעת מאומתות באתר בוקינג, מתוכן כ-70 ביקורות ישראליות, העניקו למלון את הציון 8.6 באתר בוקינג והרעיפו בשבחים בכל הפרמטרים החשובים. המלון דורג גם במיקום העשירי המעולה באתר טריפ אדווייזר מתוך למעלה מ-200 מלונות באותה קטגוריה.

מדובר במלון חביב ביותר המציע דירות גדולות ומאבזרות היכולות לאכלס בקלות 5 נפשות בכל יחידה. היחידות כוללות גם מטבחון עם מקרר, כיריים, ומיקרוגל ופינת אוכל בה אפשר לאכול ארוחה משפחתית נחמדה. מיקום המלון הוא סופר מרכזי ונמצא מרחק הליכה מהטיימס סקוור, מוזיאון לאמנות מודרנית או מרוקפלר סנטר. הסנטרל פארק, מרוחק בק"מ אחד בלבד מהמלון. המחיר: החל מ-1000 ש"ח למשפחה ללילה.

ועוד כמה מלונות מומלצים מאוד ששווה לבדוק:

  • מלון פנסילבניה ניו יורק (Hotel Pennsylvania) – אמנם ציון הגולשים הממוצע של מלון זה באתר בוקינג הוא 5.6 בלבד שנחשב לציון לא מחמיא במיוחד, אך רמת הפופולריות של מלון זה בקרב משפחות עם ילדים בניו יורק היא כה גבוהה, עד שהרגשנו חובה להוסיף את המלון הזה לרשימה שלנו. מדובר במלון שגרף למעלה מ-40,000 חוות דעת באתר בוקינג.קום – נתון מדהים ודי נדיר גם בקנה מידה של האתר. נשאיר לכם את ההחלטה האם מדובר במלון מומלץ או לא. רק נציין שהמלון ממוקם במרכז מנהטן ובמרחק הליכה מהטיימס סקוור.
  • מלון פור פוינטס טיימס סקוור (Four Points by Sheraton Midtown) – מלון 4 כוכבים הנחשב לאחד המבוקשים ביותר בקרב משפחות עם ילדים בניו יורק. המלון ממוקם במיקום סופר מרכזי, ע"י הטיימס סקוור, מאדאם טוסו ניו יורק, תיאטרון מג'יסיטק ועוד אתרים מרכזיים רבים. המחיר הממוצע לחדר במלון זה מתחיל ב-1000 ש"ח למשפחה ללילה.
מלון פור פוינטס טיימס סקוור
מלון פור פוינטס טיימס סקוור – אחד המומלצים למשפחות עם ילדים בניו יורק
  • מלון אקזקיוטיב לה סוליי ניו יורק (Executive Hotel Le Soleil New York) – מלון פופולרי ומבוקש מאוד בניו יורק בקרב משפחות רבות. זכה לציון 8.5 באתר בוקינג המבוסס על קרוב ל-3000 חוות דעת מאומתות וממציע חדרים החל מ-1000 ש"ח לחדר משפחה ללילה. המלון ממוקם במרחק הליכה מהטיימס סקוור, מדיסון סקוור גארדן ועוד מוקדי עניין רבים.

אז איפה מטיילים בניו יורק? קבלו את האטרקציות המומלצות ביותר למשפחות עם ילדים בניו יורק!

ישנן אינסוף אפשרויות ואטרקציות לבלות בהן בניו יורק יחד עם הילדים. הנה לפניכם הרשימה הנבחרת של האטרקציות והאתרים המומלצים והפופולריים ביותר בקרב משפחות בניו יורק:

המלצה: אם אתם מתכוונים לבלות ולטייל הרבה במנהטן ולבקר בכל האטרקציות הראשיות, מומלץ מאוד להשתמש באוטובוס התיירים "Hop-­on Hop­-off", בעלות של כ-47 דולר לנוסע (40 דולר לילד מתחת גיל 13). היתרון העצום של שירות זה, הוא החיסכון בשימוש בתחבורה הציבורית והקלות שבה תגיעו לכל האטרקציות החשובות מבלי לשבור את הראש בסאבווי או באוטובוסים.

הסיור יוצא ממוזיאון מאדאם טוסו שבטיימס סקוור, ויוצא באופן תדיר לכל רחבי מנהטן. אתם קובעים לעצמכם את משך השהייה בכל אתר ואתם יכולים לעלות לשאטלים בכל שעה שתחפצו. חלק מהכרטיסים כוללים גם שייט וניתן לבחור בכרטיס ליום אחד או ליומיים. את כל הפרטים, תוכלו למצוא באתר הבא.

אטרקציות מומלצות למשפחות ולילדים בניו יורק

פסל החירות – למרות שזה נשמע בנאלי ונדוש, ביקור בפסל החירות הוא חוויה נפלאה ומומלצת ביותר גם למשפחות עם ילדים. לא חייבים לטפס ממש למעלה הפסל (במיוחד שקשה מאוד למצוא כרטיסים) והדרך הפופולרית ביותר לעשות זאת היא להגיע עם המעבורת רק לרחבת הפסל. תוכלו למצוא את ההסבר המלא בכתבה שהכנו כאן.

אמפייר סטייט בילדינג – עוד חוויה משפחתית פופולרית מאוד שכמעט ואין משפחה ישראלית שמפספסת בניו יורק, היא התצפית המדהימה מקומת הגג של בניין האמפייר סטייט המפורסם. אמנם צמחו לו מסביבו מתחרים ראויים (תיכף תדעו במה מדובר), אך זוהי עדיין אטרקציה פופולרית ונחשבת ביותר. כדאי מאוד להגיע כבר עם כרטיסים שנקנו באינטנרט כדי לחסוך את ההמתנה בקופות הכרטיסים.

מגדל החירות – כאמור, מאז נפילת התאומים, קם לו מגדל החירות או בשמו הנוסף One World Observatory, וגם הוא מציע תצפית מדהימה ועוד שלל אטרקציות למבקרים בו. זהו בהחלט מתחרה ראוי לאמפייר וכדאי ומומלץ לבקר לפחות באחד מהם. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-35 דולר לאדם.

טופ אוף דה רוק – מתחרה נוסף, המציע גם הוא תצפית ונוף מדהים, כולל תצפית ישירה על האמפייר, הוא הבניין הגבוה הממוקם במרכז רוקפלר והמכונה "טופ אוף דה רוק". אמנם הכרטיסים לא זולים, אבל לפי ביקורות המטיילים הישראלים הרבות ברשת, הביקור בהחלט שווה את המחיר.

האקווריום של ניו יורק – בדומה לערים רבות ברחבי העולם, גם לעיר ניו יורק יש אקווריום משלה, והוא נחשב לאטרקציה פופולרית ומבוקשת מאוד בקרב המשפחות בניו יורק. מחיר הכרטיסים לאקווריום, עומד על כ-25 דולר לכרטיס ומומלץ מאוד להצטייד בכרטיסים מראש באינטנרט.

מאדאם טוסו ניו יורק – עוד אטרקציה משפחתית מומלצת ומבוקשת מאוד, היא הסניף הניו יורקי של מוזיאון מאדאם טוסו המפורסם שמציע כמובן את הפסלים ובובות השעווה של מיטב הסלבס העולמיים. באתר הבא, תוכלו למצוא כרטיסים ב-26 אחוז הנחה למוזיאון.

הגנים הבוטניים בניו יורק – במרחק של כ-25 דקות נסיעה ממרכז מנהטן, תוכלו למצוא ברובע ברונקס את הגנים הבוטניים המצוינים הנחשבים לבין הטובים בעולם (לצד גני קיו שבלונדון). המקום מציע רוגע ושלווה בין כל הירוק שמסביב עם צמחייה עשירה מכל רחבי העולם לצד תערוכות ופעילויות רבות שמתאימות גם לילדים. פרטים נוספים תוכלו למצוא כאן.

מוזיאון ריפליס ניו יורק – לרשת המוזיאונים המצליחה המציגה פריטים מוזרים וייחודיים "ריפליס", גם סניף מצליח בניו יורק ומשפחות ישראליות רבות בוחרות לקחת את הילדים לשם לביקור של כמה שעות מוצלחות. המקום זכה לביקורות טובות מאוד באתר טריפ אדווייזר ובאתרים נוספים, ומפאת עומס המבקרים בו, כדאי מאוד להגיע עם כרטיסים שקניתם מראש באינטנרט לפי תאריך ושעה מדוייקים ולדלג על התורים בקופות.

מוזיאון אינטרפיד – עוד אטרקציה משפחתית אהובה ופופולרית בניו יורק, היא מוזיאון אינטרפיד (Intrepid Sea, Air & Space Museum), הממוקם בצדו המערבי של מנהטן. במוזיאון תוכלו לראות את נושאת המטוסים "אינטרפיד" ששירתה במלמחת העולם השנייה, את החללית המפורסמת "אנטרפרייז" ועוד שלל מוצגים סופר מרתקים. עלות הכניסה למוזיאון היא כ-25 דולר וכדאי לרכוש כרטיסים עוקפי תור ולחסוך זמן יקר.

ספייסקייפ (Spyscape) – אטרקציה יחסית חדשה ומרתקת שנחשבת גם היא לפופולרית עבור משפחות היא מוזיאון הריגול ספיי-סקייפ שנפתח בפברואר 2018 וממוקם במרכז מנהטן, לא רחוק ממוזיאון מומה ומהסנטרל פארק. המקום מציע פעילויות כמו מנהרת לייזר, לחמוק ממצלמות ריגול ועוד מגוון שלם של פעילויות. ע"פ ביקורות הגולשים, מתאים בעיקר למשפחות עם נערים בוגרים. מידע נוסך ורכישת כרטיסים תמצאו באתר הבא.

המוזיאון התת ימי של נשיונאל גיאוגרפיק (National Geographic Encounter) – אטרקציה נהדרת שלא כדאי לפספס אם אתם מגיעים לניו יורק עם ילדים. האקווריום הזה עוצב ונבנה כך שהוא מדמה בצורה הטובה ביותר הליכה במעמקי האוקיינוס עם שלל אפקטים ואפשרויות טכנולוגיות. בהחלט מומלץ. ממוקם דקה הליכה מטיימס סקוור. מחיר הכרטיסים עומד על כ-43 דולר.

גן החיות ברונקס (Bronx Zoo) – גן החיות הנמצא ברובע ברונקס הוא אחד מגני החיות הגדולים בעולם ונחשב לחוויה פופולרית במיוחד בקרב משפחות רבות. הגן משתרע על פני שטח עצום ומכיל קרוב ל-6500 סוגים שונים של בעלי חיים. מיליוני תיירים מבקרים בגן מדי שנה ומתוכם גם מטיילים רבים מישראל. מידע נוסף תוכלו למצוא כאן.

המוזיאון המיניאטורי גוליבר'ס גייט (Gulliver's Gate) – בדומה למיני ישראל, או לפארק מדורודם בהולנד, גם לניו יורק יש מוזיאון של דגמים מיניאטורים הנקרא "Gulliver's Gate". מדובר במקום מושקע ביותר הממוקם סמוך לטיימס סקוור המושך לשם משפחות רבות מכל העולם. תוכלו למצוא במקום פריטים מוקטנים של מפלי הניאגרה, מגדל אייפל, קולוסיאום ועוד אתרים מכל העולם. האופציה מושלמת לביקור בחורף הקר של מנהטן. גם במקרה הזה, מפאת העומס הרב, כדאי ומומלץ מאוד להצטייד בכרטיסים מראש.

מסלולי טיול מומלצים בניו יורק עם ילדים ב-2024

כדי לעזור לכם לתכנן את המסלול המומלץ ביותר לרומא עם ילדים, אספנו לכם כמה מסלולים מומלצים בניו יורק למטייל מבלוגרים ידועים ברחבי הרשת. הנה התוצאות (שימו לב: חלק מהבלוגים המומלצים הן בשפה האנגלית אך שווה להשקיע ולקרוא):

3 ימים בניו יורק עם ילדים – מסלול מומלץ בניו יורק למשפחה עם ילדים

הפוסט הבא מתוך האתר "gocity" סידר בצורה פשוטה וברורה מסלול 3 ימים בניו יורק מצוין ומקיף שמצליח להכניס בצורה יעילה ביקורים באטקרציות כמו פסל החירות, אמפייר סטייט, שייט, רכיבה באופניים, טופ אוף דה רוק, מוזיאון מומה, מוזיאון 9 בספטמבר ואטרקציות נוספות. הפוסט מפרט ומוסיף ערך מוסף על כל אחת מהאטרקציות. כדאי ושווה לקרוא.

5 ימים בניו יורק עם ילדים – מסלול מומלץ

עוד פוסט מומלץ לקריאה הוא הפוסט הבא שמציע מסלול מומלץ ל-5 ימים בניו יורק עם ילדים ויכול להעניק לכם השראה רבה ליצירת מסלול משלכם. גם כאן תמצאו הסברים מעולים על כל אטרקציה וגם טיפים נוספים על התנהלות והתמצאות בעיר הגדולה. מומלץ.


עוד מידע על ניו יורק באתר "מטיילים בעולם"

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
3 comments
Inline Feedbacks
View all comments
סיוון
4 years ago

בלוג מקסים! תודה רבה

Dikla
2 years ago

תודה רבה על האינפורמציה. היכן ניתן להתעדכן על כללי קורונה למיניהם

נועם
2 years ago

ממש ממש יעיל, עדכני ומקיף. תודה רבה

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק