חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מקדש זאוס באתונה 2024 – כרטיסים, עקיפת תורים, דרכי הגעה וכל הפרטים

מקדש זאוס באתונה - כרטיסים, עקיפת תורים, דרכי הגעה וכל הפרטים

מקדש זאוס באתונה הוא אחד המקומות שאסור להחמיץ את אתם מגיעים לטיול באתונה. איך מגיעים לשם? מה רואים? כמה עולים כרטיסים? ואיך תעקפו את התורים? קבלו את המדריך השלם לביקור באחת האטרקציות המבוקשות ביותר באתונה ב-2024.

מקדש זאוס האולימפי באתונה (Temple of Olympian Zeus) – שימו לב לא להתבלבל עם מקדש זאוס שבעיר אולימפיה (Temple of Zeus, Olympia), הוא אתר היסטורי מהמרתקים והמעניינים ביותר באתונה ויחד עם האקרופוליס או האגורה העתיקה, נחשב לאחת האטרקציות התיירותיות המבוקשות והפופולריות ביותר בעיר.

הקירבה של מקדש זאוס לאקרופוליס הידוע ולשאר המונומנטים של אתונה, הופכת את הביקור בו לחלק אינטגרלי בכל סיור או טיול רגלי בעיר העתיקה והתיירותית של אתונה וגם מטיילים ישראלים רבים בוחרים לבקר ולטייל בו.

מדובר כאמור במקום מבוקש מאוד בקרב תיירים רבים מכל העולם וכדאי מאוד להגיע לשם עם כרטיסים עוקפי תור (Skip the Line) שנרכשו מראש באינטרנט. פרטים נוספים, בהמשך.


מה אפשר לראות ולעשות במקדש זאוס באתונה?

מקדש זאוס האולימפי באתונה נבנה לראשונה במאה החמישית לפני הספירה ועבר הרבה גלגולים מאז. כמה מאות שנים לאחר מכן, במאה השנייה לספירה, הפך המקדש לגדול ביותר באתונה (אף יותר מהפרתנון שבאקרופוליס).

בעקבות רעידת אדמה ואירועים נוספים עם השנים, רוב המקדש שהיה מורכב מ-104 עמודים, נהרס וכיום נשארו ממנו רק 16 עמודים שלמים. על אף ההריסות הרבות, המבקרים באתר יכולים להתרשם היטב מעוצמתו של המקום ולחוות מקרוב את האדריכלות המיוחדת של תקופת יוון העתיקה.


כרטיסים למקדש זאוס באתונה – כמה עולים כרטיסים ואיך עוקפים את התורים?

הכניסה למתחם המקדש היא בתשלום ומחיר הכרטיסים נכון ל-2024 עומד על כ-6 יורו לאדם (מעל גיל 6). ילדים מתחת גיל 6 פטורים מתשלום אך עדיין נדרשים באיסוף והצגת כרטיס חינם.

ניתן לרכוש את כרטיסים בקופות המקום אך מכיוון שבעונות התיירות המקום עמוס במבקרים, עדיף להגיע עם כרטיסים עוקפי תור אותם אפשר לרכוש מבעוד מועד באינטרנט, שיחסכו לכם זמן לא מעט בתורים בקופות הכרטיסים ובכניסה.

אפשר למצוא כמה אתרים ברשת שמוכרים כרטיסים ללא תור (Skip the Line) למקדש זאוס באתונה. אתר "Tiqets" למשל, הנחשב לפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים, מציע כרטיסים כאלו בעמוד הבא כשאין צורך להדפיס את הכרטיסים. פשוט מציגים וסורקים את הסמארטפון בכניסה ונכנסים.

שריינו כרטיסים למקדש זאוס

איך מגיעים למקדש זאוס האולימפי באתונה?

מתחם המקדש נמצא ממש בלב העיר העתיקה של אתונה וקרוב מאוד לאקרופוליס (כ-12 דקות הליכה) או לכיכר סינטגמה המרכזית (כ-10 דקות הליכה בלבד), כך שבדרך כלל רוב המטיילים מגיעים לשם בהליכה רגלית ממקומות אלו (כדאי להיעזר באפליקציית המפות של גוגל).

אם אתם מעוניינים להגיע ישירות למקדש, תחנת המטרו "Acropoli" ממוקמת כ-4 דקות הליכה משם.


שעות פעילות

המקדש פתוח למבקרים בכל ימות השבוע בין השעות 08:00 בבוקר ועד 18:30 בערב.


חוויות והמלצות על מקדש זאוס האולימפי ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "מקום אדיר ומרתק. גובהם של העמודים שנותרו עומדים הוא ממש מרשים וניתן ממש לחוש את האווירה במקדש המרשים הזה".
  • "מומלץ להתחיל את הסיור באתונה במקדש, ורק לאחר מכן להמשיך לאקרופוליס ולאגורה – זאת הדרך המומלצת ביותר".
  • "כדאי להגיע מצויידים בבקבוקי מים. בקיץ מאוד חם שם".
  • "ממליץ להגיע לשם בשעות אחר הצהריים. אלו השעות הכי נעימות באתונה מבחינת מזג האוויר וזה הזמן הטוב ביותר לטייל באתרים ארכיאולוגיים בעיר".
  • "כדאי לשלב עם טיול בשכונת הפלאקה הסמוכה ממש למתחם המקדש, ולאכול שם באחת המסעדות המעולות שנמצאות בכל פינה".

עוד מידע על אתונה ויוון באתר "מטיילים בעולם"

  • בואו להכיר אטרקציות באתונה ב-2024 שנחשבות ל-Must see כולל כל המידע שצריך לדעת כגון מחירי כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • מחפשים מה לעשות באתונה? מגוון סיורים מעולים של חצי יום בתוך העיר או טיולים ליום שלם מסביב לאתונה מחכים לכם בעמוד הבא.
  • לפני שאתם מזמינים מלון, אספנו לכם מלונות מומלצים באתונה שכבשו את ביקורות הגולשים ברשת.
  • ליקטנו עבורכם מקבץ מומלץ של טיולים באתונה והסביבה שייקחו אתכם ביום אחד אל המקומות הקסומים ביותר ביוון. מומלץ ביותר!
  • רעיון מצוין להכיר את אתונה, הוא באמצעות סיורים מודרכים של מדריכים ישראלים. בעמוד הבא אספנו לכם סיורים באתונה בעברית שנחשבים לפופולריים ביותר.
  • מתכננים חופשה בטן גב ביוון? כדאי לבדוק את סדרת הכתבות שלנו על איי יוון בה סקרנו וליקטנו בפינצטה את המלונות המומלצים ביותר ברודוס, כרתים, קוס, מיקונוס ועוד.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק