חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מצודת פראג 2024 – כמה עולים כרטיסים ואיפה כדאי לקנות?

מצודת פראג - כמה עולים כרטיסים ואיפה כדאי לקנות?

איך קונים כרטיסים למצודת פראג בצורה הקלה והמהירה ביותר? איך תעקפו את התורים הארוכים בקופות? ומה מציעים לכם לעשות שם המטיילים הישראלים? קבלו את המדריך המושלם לכניסה למצודת פראג.

יחד עם גשר קארל, מצודת פראג (‪Prague Castle‬) היא אחד המבנים הידועים והמפורסמים ביותר בפראג ונחשבת לאחת מאתרי "החובה" לכל תייר המגיע לבירת צ'כיה. המצודה שנבנתה לפני יותר מאלף שנים, שימשה את מלכי וקיסרי האימפריות השונות ועברה גלגולים רבים. על פי ספר השיאים של גינס, זאת המצודה העתיקה הגדולה ביותר בעולם.

אמנם מכנים אותה כמצודה אבל מבחינת תיירותית, מדובר במתחם שלם הכולל בתוכו גנים, מספר ארמונות, מגדלי מגן, בזיליקות, קתדרלות וגם כמה מוזיאונים שונים (כמו מוזיאון הצעצועים למשל המותאם לילדים) שיוצרים למעשה עניין לכל סוג של תיירים כולל משפחות עם ילדים.

אחת האטרקציות הפופולריות ביותר במצודה היא חילופי המשמרות הנערכות שם מדי יום בשעה 12:00 בצהריים הכולל את כל חיילי המשמר במדים הרשמיים לצלילי תזמורת מנגנת. הזמן הפופולרי שנהוג להקדיש למקום, הוא כ-3 עד 4 שעות.

מחיר כרטיסים למצודת פראג מעודכן ל-2024

מחיר הכרטיסים למצודת פראג עומד על כ-29 יורו למבוגר (מעל גיל 17). מחיר כרטיס לילד בין הגילאים 6 עד 17 הוא 8 יורו ולילד בין הגילאים 0 עד 5 עלות הכרטיס עומדת על 4 יורו. ניתן לרכוש כרטיסים בקופות המתחם, אך אופציה זו אינה פופולריות במיוחד, זאת מכיוון שזהו מקום רווי בתיירים מכל העולם והתורים בקופות עמוסים מאוד.

לכן, הדרך הפופולרית והמומלצת ביותר לרכישת כרטיסים למצודת פראג היא באמצעות האינטרנט, כאשר מזמינים מראש כניסה לפי תאריך ושעה מדוייקים וכך עוקפים את התור בקופות ונכנסים מיד למתחם. באתר "Tiqets" המעולה והפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים, מציעים בעמוד הבא כרטיסים למצודת פראג אותם ניתן להוריד ישירות לטלפון הנייד ללא הצורך בהדפסת הכרטיסים.

שימו לב: כדי לממש את הכרטיסים, יש למצוא את נציג החברה הממוקם סמוך, בקתדרלת ויטוס הקדוש ושם ממירים את הכרטיסים. הנציג אמור להחזיק במטרייה בצבע כחול לבן וימתין במקום עד 10 דקות, אז כדאי לא לאחר. המידע המלא על המרת הכרטיסים ומציאת נציג החברה, מופיע בצורה ברורה בעמוד המכירה באתר "Tiqets" (מתחת למפת המקום).

אם תרצו, תוכלו גם לרכוש בעמוד הבא כרטיסים למצודה במחיר דומה הכוללים סיור מודרך עם מדריך מקומי מקצועי. כמו כן, ב-Tiqets מציעים גם כרטיסים משולבים למצודת פראג יחד עם אטרקציות ידועות נוספות בעיר כמו למשל כרטיסים למצודה + השעון האסטרונומי (בעמוד הבא), כרטיסים למצודה + מוזיאון הקומוניזם (בעמוד הבא) ואפשרויות נוספות.

שריינו כרטיסים למצודת פראג

מצודת פראג – שעות פתיחה

שעות הפתיחה למצודה נחלקות לקיץ (אפריל עד אוקטובר) ולחורף (נובמבר עד מרץ). בקיץ, מתחם המצודה פתוח בין השעות 06:00 בבוקר ועד 22:00 בלילה ובתוך הבניינים ההיסטוריים בין השעות 09:00 עד 17:00. בחורף, הבניינים נסגרים בשעה 16:00. (שימו לב: השעות עשויות להשתנות מעת לעת).

טיפים והמלצות על מצודת פראג ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

    • "אם אתם מגיעים לפראג עם ילדים, לא לפספס את חילופי המשמר בארמון".
    • "מומלץ מאוד לטייל שם בסמטת הזהב ובמוזיאון הצעצועים".
    • "להקדיש לפחות חצי יום לטיול במתחם".
    • "יש מתחמים מסויימים במצודה שהתור לרכישת הכרטיסים ארוך מאוד. מומלץ להזמין מראש באינטרנט".

עוד מידע על פראג באתר "מטיילים בעולם"

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק