חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות מומלצים בפאפוס לקיץ 2024 – אלו הם 3 השווים ביותר!

מלונות מומלצים בפאפוס לקיץ - אלו הם 3 השווים ביותר!

מתכננים חופשה בקפריסין ב-2024? הכתבה הזאת בשבילכם. אספנו לכם את המלונות הכי שווים והכי מומלצים בפאפוס קפריסין שכבשו את הרשת. לגזור ולשמור.

העיר פאפוס (Paphos) בקפריסין היא ללא ספק אחד האיזורים התיירותיים ביותר באי ואם חשבתם פעם על מלון בקפריסין, סיכוי גבוה מאוד שתמצאו את עצמכם בעיר הקפריסאית המקסימה הזאת, שמציעה שילוב של מלונות מפוארים ויוקרתיים (במחירים זולים מאוד ביחס לישראל) לצד אטרקציות תיירותיות מעולות כולל אפילו כמה אתרים ארכאולוגיים חשובים.

מדוע דווקא המלונות של פאפוס?

המלונות של פאפוס ידועים בזכות הפאר והפינוק שהם מציעים והמחיר הזול שמנצח את כל המלונות המפוארים של אילת או ים המלח בישראל. האוכל מוגש כאן בשפע, הטעמים ים תיכוניים ומעולים, ארוחת הבוקר המוגשת דומה מאוד לארוחת הבוקר הישראלית וגם כאן תוכלו למצוא מלונות שמציעים אירוח הכל כלול מפנק כמו שאפשר למצוא בכרתים או רודוס שביוון, או אנטליה שבטורקיה.

כל סוגי התיירים הישראלים מגיעים לנפוש בפאפוס. החל ממשפחות עם ילדים שמחפשים מלונות עם מגלשות מים ופארקי שעשועים בתוך המלון ועד לזוגות רומנטיים שמחפשים מלונות עם בריכה פרטית בחדר. את כל אלו תוכלו למצוא בפאפוס. אז אם יש לכם חשק כבר עכשיו להיכנס ולהזמין מלון, בואו להכיר את המלונות הכי מדוברים ושווים של פאפוס. מתחילים.

מלונות מומלצים בפאפוס ב-2024

המלונות הבאים נחשבים למלונות הטובים, המבוקשים והפופולריים ביותר בפאפוס לפי מספר חוות דעת הגולשים ולפי הביקורות החיוביות הרבות שהם קיבלו ברשת מתיירים מישראל ומרחבי העולם:

מלון לואיס איבי הוא בלי כל צל של ספק אחד המבוקשים ביותר בפאפוס באתר בוקינג.קום הפופולרי. זהו מלון 5 כוכבים חדש ומושקע עם בריכות שחייה מעוצבות וגדולות, אירוח הכל כלול אולטרה, חדרים גדולים ומפנקים עם מרפסת פרטית ואמבט עיסוי ועוד.

הדבר שכבש בעיקר את רוב המטיילים הישראלים שכבר הספיקו לשהות בו, הוא היחס האישי והיוצא מגדר הרגיל ולכן קיבל המלון את ציון הגולשים המעולה 9.4 באתר בוקינג לפי המלצותיהם של כ-600 גולשים מאומתים, מתוכם ישראלים רבים. גם התמורה למחיר, ארוחת הבוקר, המיקום או איכות הווי-פיי זכו כולם לציונים מעולים באתר.

המלון מציע בריכת שחייה חיצונית, פנימית ומקורה, וגם בריכת ילדים, ומציע גם מסעדה יפנית או יוונית שפועלות במקביל לארוחות של המלון. המחירים במלון זה, עומדים על בין 1000 ש"ח ל-1700 ש"ח לזוג ללילה בהתאם לסוג החדר שתבחרו ולסוג האירוח (חצי פנסיון, הכל כלול וכד').

עבור רבים ממומחי התיירות בקפריסין, מלון אמאבי הוא המלון הטוב ביותר בפאפוס. שמו המלא של המלון הוא "Amavi – Made For Two Hotels" כשהכוונה בשם, היא – מלון מותאם לזוגות בלבד ולכן, זהו המלון האידיאלי ביותר לזוגות רומנטיים מעל גיל 18. אם אתם חוגגים ירח דבש, יום הולדת, או סתם בא לכם להתפנק בחופשה רומנטית, זהו בהחלט המלון בשבילכם.

מדובר במלון 5 כוכבים מפואר ומושקע ביותר השוכן על שפת הים ומציע חדרים מפוארים ויוקרתיים ברמה הגבוהה ביותר כשכולם מציעים נוף מדהים לים. אך גולת הכותרת במלון, נמצאת דווקא בחללים שמחוץ לחדרים. המלון כולו נבנה עם דגש על שלווה ושקט לזוגות ומציע בריכות מעוצבות ומרגיעות, צמחייה ירוקה מסביב ועיצוב מודרני ומינימליסטי שמשרה הרבה מאוד רוגע.

המלון מציע גם מרכז ספא מפואר ומאובזר, מסעדות איכותיות ומגוונות כשהכל מעוצב באסתטיות ובקפידה. הביקורות של המטיילים הישראלים שזכו ללון במלון, מרעיפות שבחים בכל הפרמטרים והציון הכללי שזכה המלון באתר בוקינג הוא ציון נדיר של 9.7 מתוך 10 לפי שקלול של מעל 500 ביקורות מאומתות.

המחיר לזוג לילה: כ-1300 ש"ח בממוצע, כולל ארוחות בוקר וערב ואופציה לביטול חינם שזוהי אפשרות חשובה בתקופת הקורונה הלא הכי יציבה בעולם.

ולסיום, את המלון המפואר אלכסנסר הגדול בפאפוס אתם לא רוצים לפספס. מדובר במלון 5 כוכבים שדורג בין המלונות הטובים ביותר בפאפוס באתר בוקינג עם ציון גולשים ממוצע של 9.2 בשקלול מעל 600 חוות דעת מאומתות.

גם רבים מהמטיילים הישראלים שכבר שהו במלון זה, הגדירו אותו כמלון הטוב ביותר בקפריסין, כשמתוכם זוגות צעירים, זוגות מבוגרים ואפילו משפחות עם ילדים. וכפי שאתם מבינים, זהו מלון שמתאים לכל סוגי התיירים.

מבחינת הפיצ'רים שהוא מציע, תוכלו למצוא במלון בריכות שחייה פנימיות וחיצוניות, מסעדה איטלקית או יפנית, מזנונים שונים, מועדון משחקים לילדים עם פעילויות רבות וסרטים ועוד ועוד. נמל פאפוס, נמצא כ-10 דקות הליכה בלבד מהמלון.

מחיר חדר בתקופת אוגוסט 2024 מתחיל בממוצע ב-1000 ש"ח ועולה בהתאם לסוג החדר שתחברו.

עוד כמה מלונות שווים בפאפוס ששווה לבדוק

כדאי גם לבדוק את המלונות הבאים שגם הם ללא ספק כבשו את ביקורות הגולשים ברשת ונחשבים למלונות הטובים והשווים ביותר בפאפוס:

לאונרדו פלאזה סייפריה מאריס ביץ‘
מלון לאונרדו פלאזה סייפריה מאריס ביץ‘

מתכננים חופשה עם הילדים לקפריסין?

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק