חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות ליד כיכר נבונה ברומא – אלו הם הטובים ביותר ב-2024!

מלונות ליד כיכר נבונה ברומא - אלו הם הטובים ביותר!

מחפשים איזור טוב ללון בו ברומא? איזור פיאצה נבונה הוא אחד מהם. הקולוסיאום, המדרגות הספרדיות ואפילו הותיקן, כולם נמצאים מרחק הליכה מהכיכר. אז אילו מלונות ליד כיכר נבונה הם הטובים ביותר? אילו מהם הומלצו בקרב המטיילים הישראלים? ומהם המחירים ב-2024? כל זה ועוד, במדריך הבא.

כיכר נבונה או בשפת המקומיים פיאצה נבונה (Piazza Navona), היא אחד האיזורים המרכזיים ביותר ברומא ואחד מאזורי הלינה הפופולריים והמומלצים ביותר בעיר. מטיילים ישראלים רבים בוחרים ללון באחד מהמלונות הרבים הפזורים באיזור זה ונהנים מאווירה נפלאה וקירבה למרכז, לאטרקציות המרכזיות, ולעיר העתיקה ברומא.

כיכר נבונה היא אחת מהכיכרות הידועות והמרכזיות ברומא וידועה רבות בזכות מזרקת ארבעת הנהרות המפורסמת של האמן האיטלקי ברניני. הכיכר מכילה כמה כנסיות השוכנות במבנים מרשימים ומוקפת בבתי קפה ומסעדות שונות.

מזרקת ארבע הנהרות בכיכר נבונה
מזרקת ארבעת הנהרות המפורסמת שבכיכר נבונה

במדריך הבא, נציג לכם את המלונות המומלצים ביותר באיזור כיכר נבונה, שקיבלו את ביקורות המטיילים הטובות ביותר מישראל ומרחבי כל העולם.

מהן היתרונות בלינה במלון ליד כיכר נבונה?

לא סתם איזור כיכר נבונה הוא פופולרי מאוד ללינה בקרב תיירים ברומא, ישנם יתרונות רבים ללון באיזור זה. הראשון, הוא הקירבה לשני אתרים תיירותיים מרכזיים ביותר – הקולוסיאום, המרוחק משם כ-25 דקות הליכה, והותיקן, המרוחק כחצי שעה הליכה מכיכר נבונה.

אם חצי שעה הליכה מרתיעה אתכם, קחו בחשבון שהדרך לשני אתרים אלו רצופה באטרקציות רבות שבכל מקרה, הייתם בוחרים ככל הנראה לטייל בהם. כך למשל, בהליכה מפיאצה נבונה לקולוסיאום, תעברו במזרקת טרווי, המדרגות הספרדיות, כיכר ונציה ועוד. גם בדרך לותיקן, תוכלו לעבור בטירת סנטאנג'לו ולחצות את נהר הטיבר.

יתרון נוסף בלינה בכיכר נבונה הוא האיזור הנפלא והשקט שמסביב לכיכר. מדובר בסימטאות ציוריות שבתי המלון מתמזגים היטב בתוך המבנים ויוצרים עבור התיירים שם אווירה מופלאה. כמו כן, בכל האיזור תוכלו למצוא מסעדות שוות, קונדיטוריות וחנויות שונות. וכמובן, כיכר נבונה עצמה היא מונומנט מקסים וחשוב בפני עצמו ותוכלו להיות קרובים ביותר לכיכר, למבנים הידועים שבה ולמסעדות השוות שבכיכר.

הנה 5 המלונות הטובים ביותר ליד כיכר נבונה:

1. מלון נאבונה קולורס (Navona Colors Hotel) – שלוש דקות הליכה מפיאצה נבונה

מלון נבונה קולורס

מלון נבונה קולורס הוא ללא ספק אחד המלונות המובילים בביקורות הגולשים הישראלים מבין המלונות ליד פיאצה נבונה. מלון זה הוא מלון 3 כוכבים קטן הממוקם באחת הסמטאות השקטות הסמוכות לכיכר וממוקם כמה דקות הליכה ממנה. המלון דורג באתר טריפ אדוויזר במקום ה-115 מתוך למעלה מ-1200 מלונות ברומא באתר.

זהו אחד המלונות הפופולריים בקרב המטיילים הישראלים באיזור והוא זכה לשבחים רבים בעיקר על השירות המאוד אדיב של הצוות, על ארוחת הבוקר המגוונת שהוא מציע ועל רמת חדרים גבוהה. מזרקת טרווי, המדרגות הספרדיות או טירת סנט אנג'לו, כולן נמצאות במרחק הליכה קצר מהמלון. המחיר לזוג ללילה במלון זה נע בין 600 ל-1000 ש"ח בממוצע. המלון מתאים גם למשפחות עם ילדים ומציע חדרי משפחה.

2. מלון נאבונה רומז (Navona Rooms) – חמש דקות הליכה מכיכר נבונה

מלון נבונה רומס

גם מלון נבונה רומס כבש את ביקורות המטיילים הישראלים ומטיילים מכל העולם. באתר בוקינג זכה המלון לציון המעולה 9.8 שמבוסס על מעל 400 ביקורות מאומתות ודורג במקום ה-52 באתר טריפ אדווייזר.

זהו מלון בוטיק קטן וחביב הממוקם מרחק הליכה קצר לכיכר נבונה ולשאר האטרקציות הידועות באיזור והוא מציע 6 חדרים בלבד המעוצבים בקפידה וכוללים בין היתר רצפת פרקט, מזגן ואינטרנט אלחוטי חינם. גם המחיר הממוצע במלון זה עומד על בין 500 ל-1200 ש"ח לזוג ללילה.

3. מלון מיי נבונה (MyNavona) – דקה הליכה בלבד מכיכר נבונה

מלון מיי נבונה

מלון מיי נבונה הוא אחד המלונות הקרובים ביותר לפיאצה נבונה כשהוא מרוחק מהכיכר 100 מטרים בלבד. זהו מלון באד אנד ברקפאסט קטן ואיכותי ששם דגש על כל הפרטים הקטנים ומציע חדרים גדולים ומעוצבים כהלכה.

ביקורות הגולשים הישראלים ברשת לא מפסיקות לשבח את המלון ומציינות לטובה בעיקר את המיקום המושלם, ארוחת הבוקר המצויינת, השירות האדיב של בעלת המלון ואת התמורה המעולה למחיר שעומד בממוצע על כ-950 ש"ח לזוג ללילה בתקופת הקיץ.

4. מלון אלברגו דל סנאטו (Albergo del Senato) – ארבע דקות הליכה מככר נבונה

מלון אלברגו דל סנאטו

אם אתם יותר בקטע של מלון גדול, כדאי לכם מאוד לבדוק את מלון אלברגו דל סנאטו הממוקם בכיכר פיאצה דלה רוטונדה ומשקיף אל הפנתיאון המפורסם של רומא. גם מזרקת טרווי (מזרקת המשאלות) קרובה מאוד למלון ומסביבו תוכלו למצוא מסעדות וחנויות רבות.

זהו ללא ספק אחד המלונות הטובים ביותר ברומא עם ציון של 9.4 באתר בוקינג והוא מדורג במקום ה-6 מבין למעלה מ-1200 מלונות ברומא באתר טריפ אדווייזר כשהוא זוכה לציונים מעולים בכל הפרמטרים החשובים. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון זה, נע בין 850 ל-1350 ש"ח.

5. מלון סנט'אנג'לו (Hotel Sant'Angelo) – כעשר דקות הליכה מפיאצה נבונה

מלון סנט אנג'לו

ולסיום, מלון סנט אנג'לו אמנם מרוחק כ-10 דקות הליכה מכיכר נבונה אך הוא נחשב לאחד הטובים ביותר ברומא ולאחד מנתוני התמורה למחיר הטובים ביותר. ולכן, גם הוא נכנס לרשימת המלונות המומלצים שלנו באיזור פיאצה נבונה. זהו מלון מוקפד השוכן במבנה היסטורי מרשים סמוך לטירת סנט אנג'לו ולנהר הטיבר.

מלון זה הוא אחד הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים וזכה מהם לשבחים רבים על המיקום המעולה, על האווירה האיטלקית המושלמת, על ארוחת הבוקר ועל התמורה למחיר שעומד בממוצע על כ-500 ש"ח בלבד לזוג ללילה. המלון מתאים גם מאוד למשפחות עם ילדים ברומא ומציע חדר משפחה ל-4 נפשות.

מידע נוסף על רומא באתר "מטיילים בעולם"

  • מטיילים עם ילדים ברומא? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על רומא עם ילדים ב-2024.
  • הכנו לכם את המדריך המושלם למציאת מלונות מומלצים ברומא שזכו בביקורות הגולשים הטובות ביותר ברשת בכל הפרמטרים. מדריך חובה.
  • בואו להכיר אטרקציות מומלצות ברומא שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • כדי להצליח באמת ליהנות מאינספור האפשרויות שמציעה רומא, כדאי מאוד להירשם לסיורים מאורגנים ברחבי העיר. הנה כמה סיורים ברומא שיעזרו לכם את להכיר את העיר מכיוונים שונים ומשונים.
  • לא רק בתוך רומא: אספנו לכם מבחר איכותי של טיולים יומיים מחוץ לרומא שיוסיפו הרבה ערך מוסף לחופשה שלכם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק