חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות ליד הקולוסיאום 2024 – אלו הם 5 המומלצים ביותר!

מלונות ליד הקולוסיאום - אלו הם 5 המומלצים ביותר!

ישנם מאות מלונות ומקומות אירוח שונים מסביב לקולוסיאום ברומא. אבל רק 5 המלונות האלו, הם לדעתנו המלונות הטובים ביותר שתמצאו באיזור. אז באילו מלונות מדובר וכמה הם יעלו לכם ב-2024? כל הפרטים בכתבה הבאה.

הקולוסיאום ברומא מהווה עבור תיירים רבים את נקודת העוגן הטובה ביותר ללינה ברומא. מיקומו המרכזי של הקולוסיאום, מאפשר להגיע בקלות ובמרחק הליכה כמעט אל כל אתר מרכזי בעיר.

מוזיאון הותיקן, מעלית הזמן, גני בורגזה ועוד אתרים רבים בעיר, ממוקמים בתוך רדיוס של כחצי שעה הליכה מקולוסיאום, ולינה באיזור זה, תאפשר לכם טיולים מהירים בעיר ללא צורך בתחבורה.

תוכלו למצוא מאות אפשרויות שונות של לינה באיזור הקולוסיאום אך כדי לצמצם לכם את האפשרויות וכדי לעזור לכם בהחלטה, ביצענו מחקר קטן וסיננו את הכמות לחמשת המלונות המומלצים ביותר ליד הקולוסיאום לפי כל הפרמטרים החשובים. להלן התוצאות.

1. מלון רומא גלאם (Rome Glam Hotel) – רבע שעה הליכה מהקולוסיאום

מלון גלאם רומא

זהו אולי המלון המומלץ ביותר ברומא ע"י המטיילים הישראלים הממוקם כ-15 דקות הליכה מהקלוסיאום ונמצא באחד האיזורים המרכזיים והטובים ביותר שתמצאו ברומא. גם מזרקת טרווי, כיכר ונציה ואתרים מרכזיים נוספים, נמצאים במרחק של כ-10 דקות הליכה בלבד מהמלון.

זהו מלון חדש שנפתח לפני כשנתיים והספיק לצבור בינתיים אלפי ביקורות והמלצות ברשת כשרובם המכריע חיוביים ומעולים. חדרי המלון מעוצבים ברמה גבוהה ביותר ומאובזרים במזרנים מיוחדים, מיני בר חינם וטלוויזיה. גימיק נחמד שמציע המלון, הוא סמארטפון שאורחי המלון מקבלים בחינם לשימוש לשיחות מקומיות ובינלאומיות ולשימוש באינטרנט.

המחיר הממוצע לחדר זוגי במלון לעונת 2024 נע בממוצע בין 500 ל-1000 ש"ח ללילה בהתאם לתקופה בשנה.

2. מלון איי-קיו רומא (IQ Hotel Roma) – רבע שעה הליכה מהקלוסיאום

מלון איי קיו רומא

מלון איי קיו ברומא הוא בהחלט אחד הטובים ביותר שתמצאו בעיר והוא פשוט כבש לגמרי את ביקורות הגולשים ברשת. באתר טריפ אדווייזר המלון דורג במקום ה-14 עם למעלה מ-4400 חוות דעת ובאתר בוקינג הוא זכה לציון המעולה 9.4 לפי קרוב ל-2000 ביקורות מאומתות של אורחים ששהו במלון.

המלון שוכם מול בית האופרה של רומא ומרוחק כרבע שעה הליכה בלבד מהקולסיאום. הביקורות המאומתות באתר בוקינג שיבחו את השירות יוצא מגדר הרגיל של הצוות, את המיקום ואת ארוחת הבוקר המצויינת שפשוט כבשה את המבקרים.

אין ספק שזהו אחד המלונות הטובים ביותר שתמצאו ליד הקולוסיאום ברומא. המחיר הממוצע: כ-600 ש"ח לחדר זוגי ללילה.

3 מלון הבוטיק פרינספס רומא (Princeps Boutique Hotel) – עשר דקות הליכה מהקלוסיאום

מלון פרינספס רומא

מלון בוטיק 3 כוכבים עטור בשבחים והמלצות ברשת שממוקם באיזור מעולה ברומא ברובע מונטי צמוד לכנסיית סנטה מריה מאג'ורה המפורסמת. הקולוסיאום נמצא גם כן בסביבה ובכעשר דקות של הליכה קלילה, תוכלו להגיע לשם. גם תחנת הרכבת הגדולה טרמיני, נמצאת צמוד למלון ותוכלו להיעזר בה כדי להגיע לכל מקום שתחפצו בעיר.

גם מלון פרינסס הוא מלון חדש ברומא שנפתח ב-2015 ובשלוש השנים האחרונות בהם הוא קיים, כבר הספיק להתברג בטופ 20 מבין כל המלונות באתר טריפ אדווייזר. המלון זכה בציוני גולשים מעולים בכל הפרמטרים. בין אם מדובר במיקום המנצח, ברמת החדרים, ארוחת הבוקר או השירות. חדר זוגי במלון זה ב-2024 ינוע בממוצע בין 400 ל-700 ש"ח ללילה.

4. מלון ארטמיד רומא (Hotel Artemide) – כעשרים דקות הליכה מהקלוסיאום

מלון ארטמיד רומא

במרחק הליכה של פחות מעשרים דקות מהקולוסיאום, שוכן לו המלון המפואר ארטמיד הנחשב לאחד הטובים והיוקרתיים ברומא. מעל 7500 ביקורות באתר טריפ אדווייזר דירגו את מלון זה במקום ה-3 מבין למעלה מ-1200 מלונות שונים.

למרות שהמלון מוגדר 4 כוכבים, הוא נראה ומרגיש כמו 5 כוכבים וכך גם חושבים המבקרים הרבים ברשת כולל מטיילים ישראלים רבים שבחרו לשהות במלון. כמעט ולא ניתן למצוא ביקורות שליליות על המלון המצוין הזה שמציע עיצוב יוקרתי ומפואר בחדרים ובחללי המלון. ישנה גם מסעדה טובה שיושבת על גג המלון עם נוף מקסים על העיר.

החדרים במלון מאובזרים בין היתר גם במיני בר חופשי ובאינטרנט אלחוטי חינם והמחיר ב-2024 נע בממוצע בין 900 ל-1600 ש"ח בהתאם לעונה בשנה.

5. מלון HT6 רומא (HT6 Hotel Roma) – עשרים דקות הליכה לקלוסיאום

HT6 מלון

ונסיים עם מלון HT6 המעולה שממוקם מערבית לקולוסיאום במרחק של כ-20 דקות הליכה בלבד ויושב מול בית הכנסת הגדול הידוע ברומא שמעולה לשומרי הכשרות והדתיים המחפשים מלון כשר (ישנם מוצרים כשרים מסויימים כשרים אותם ניתן לאכול בארוחת הבוקר והמלון עצמו מוקף במסעדות כשרות).

מנהל הקבלה במלון – בחור בשם מאסיימו, כבש כמעט את כל התיירים הישראלים שהגיעו ללון במלון ואלו מצידם הרעיפו בשבחים ובהמלצות רבות ברשת. באתר בוקינג, זכה המלון בציון המעולה 9.3 שמתבסס על חוות דעת מאומתות של כ-1300 אורחים ששהו במלון מכל רחבי העולם.

מלון זה מומלץ מאוד גם למשפחות עם ילדים ברומא והוא מציע גם חדרי משפחה שיכולים לאכלס 4 בחדר אחד והוא אף מציע חטיף וצעצוע חינם לכל ילד בקבלת הפנים. טווח המחירים לחדר זוגי במלון זה ב-2024 נע בין 650 ש"ח ל-1350 ש"ח לפי התקופה בשנה.

מידע נוסף על רומא באתר "מטיילים בעולם"

  • מטיילים עם ילדים ברומא? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על רומא עם ילדים ב-2024.
  • הכנו לכם את המדריך המושלם למציאת מלונות מומלצים ברומא שזכו בביקורות הגולשים הטובות ביותר ברשת בכל הפרמטרים. מדריך חובה.
  • בואו להכיר אטרקציות מומלצות ברומא שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • כדי להצליח באמת ליהנות מאינספור האפשרויות שמציעה רומא, כדאי מאוד להירשם לסיורים מאורגנים ברחבי העיר. הנה כמה סיורים ברומא שיציעו לכם את להכיר את העיר מכיוונים שונים ומשונים.
  • לא רק בתוך רומא: אספנו לכם מבחר איכותי של טיולים מחוץ לרומא שיוסיפו הרבה ערך מוסף לחופשה שלכם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק