חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות בפריז ליד שאנז אליזה 2024 – המלונות המומלצים ביותר שתמצאו!

מלונות בפריז ליד שאנז אליזה - המלונות המומלצים ביותר שתמצאו!

מחפשים מלון מומלץ בפריז ליד השאנז אליזה? את הכתבה הזאת אתם לא רוצים לפספס. אספנו לכם רשימה מצומצמת של המלונות הכי מדוברים ברשת שזכו לביקורות הטובות ביותר בקרב המטיילים הישראלים. כל התוצאות, בכתבה הבאה.

שדרת השאנז אליזה (Champs Elysées) היא ללא ספק האיזור המרכזי והתיירותי ביותר בעיר פריז ומהווה מעין עוגן מרכזי לכל סוג של טיול בעיר. השאנז אליזה ממוקמת ברובע השמיני של פריז ומכאן תוכלו להגיע בקלות לאזורים המרכזיים בעיר וגם ליהנות מהחנויות המפורסמות שבשדרה ומסביב לה.

לינה באיזור השאנז אליזה, תבטיח לכם קירבה למרכז העניינים והגעה קלה בהליכה בלבד לאטרקציות הידועות ביותר של פריז כמו האייפל, שער הניצחון, הלובר ועוד אינספור איזורים מרכזיים ואתרים ידועים.

ישנם לא מעט מלונות ומקומות אירוח הממוקמים ליד השאנז אליזה (כ-270 מלונות ליתר דיוק לפי אתר בוקינג.קום) וכדי לסנן רק את הטובים ביותר, בדקנו ברחבי הרשת את ביקורות הגולשים ברבות בכל הפרמטרים כדי לייצר לכם את רשימת המלונות המומלצים ביותר ליד השאנז אליזה. הנה התוצאות.

מלונות מומלצים ליד השאנז אליזה פריז ב-2024 – הרשימה המלאה

איך בדקנו? כמו בכל איזור ראשי בעיר גדולה, ככל שהמלון ממוקם באיזור ראשי, כך המחיר עולה וכך למשל, תוכלו למצוא עשרות מלונות ליד השאנז אליזה שמציעים חדרים במחירים של 2500 ש"ח ללילה. לכן היה לנו חשוב לקחת בחשבון גם את המחיר כשיקול מרכזי כדי שנוכל להציג מלונות קרובים לשאנז אליזה שזכו בציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת ושעדיין מציעים מחירים טובים וסבירים לכל נפש העומדים בממוצע על איזור ה-500 ש"ח ללילה, או בקיצור – מלונות עם תמורה מושלמת למחיר.

עם הנתונים של מלון אקטה, קשה מאוד להתחרות – מצד אחד קירבה מטורפת לשאנז אליזה (כ-200 מטר בלבד) ולשער הניצחון, מצד שני ביקורות גולשים מעולות ברשת (ציון 9 מתוך 10 באתר בוקינג) ומצד שלישי מחיר סופר זול בכל קנה מידה (כ-350 ש"ח בלבד לזוג ללילה בממוצע).

מדובר במלון מודרני ומעוצב בעיצוב עכשווי-חללי עם הרבה משחקים של צהוב ולבן. החדרים במלון קצת קטנים, אך מי שמכיר את פריז, יודע שזה ככה ברוב המלונות בעיר. חלק מהחדרים הם סוויטות למשפחה שיכולים להכיל 4 נפשות בחדר. החנות של לואי ויטון מרוחקת מהמלון 20 מטרים בלבד וכך גם מועדון הלידו המפורסם.

מה המטיילים ישראלים חשבו על המלון: המטיילים שכבר הספיקו ללון במלון, דיווחו על מיקום מושלם, צוות נחמד ועוזר, חדרים קצת קטנים אבל בגבול הסביר ועיצוב מגניב.

מחיר: כ-350 ש"ח בממוצע לזוג ללילה או כ-650 ש"ח ללילה בממוצע למשפחה עם 2 ילדים.

כולם יודעים שהחדרים המלון בפריז קטנים. אבל מסתבר שלא כולם. מלון דו מיניסטר למשל, הנחשב בהחלט לאחד המומלצים ביותר באיזור השאנז אליזה בפרט ובפריז בכלל, הוא אחד כזה.

זהו מלון 4 כוכבים הממוקם בלב הרובע השמיני של פריז שוקק החיים אך יחד עם זאת ברחוב צדדי הרחק מההמולה. שדרת השאנז אליזה מרוחקת כמה דקות הליכה בלבד וכך גם אטרקציות נוספות שנמצאות לא רחוק כמו מוזיאון הלובר או בית האופרה גרנייה. המלון זכה לציון גולשים מעולה בבוקינג של 9.1 על סמך כ-800 ביקורות מאומתות של גולשים מתוכם גם מטיילים ישראלים רבים.

מה המטיילים ישראלים חשבו על המלון: חדרים גדולים שלא ייאמן שזה פריז, ארוחת בוקר מגוונת וטעימה, צוות אדיב, ניקיון וסדר מופתי וכמובן מיקום נוח ומרכזי. בקיצור, אין ספק שזהו מלון שסוגרים לפני שייחטף.

מחיר: כ-600 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

מלון נוסף שחייב להיכנס לרשימת המומלצים שליד השאנז אליזה, הוא ללא ספק מלון פארק ליין שממוקם גם הוא במרחק הליכה מהשאנז אליזה וכבש את ביקורות הגולשים באתר בוקינג.קום ובאתרים נוספים ברשת.

גם מלון זה מדורג 4 כוכבים ונחשב בהחלט לנותן תמורה מעולה כשמחיר חדר זוגי ללילה עומד על כ-400 ש"ח בלבד. החדרים במלון כוללים את כל מה שצריך כמו מיני ברף מכונת קפה, טלוויזיה, וגם אינטרנט אלחוטי חופשי. מרכז הקניות המפורסם גאלרי לפאייט, נמצא במרחק של כמה דקות הליכה בלבד, וכך גם תחנת מטרו שתוכל לקחת אתכם לכל מקום שתרצו בפריז.

מה המטיילים ישראלים חשבו על המלון: זהו מלון שנבחר ע"י מטיילים ישראלים רבים שדיווחו על חדרים ומתקנים חדישים ונקיים, מיקום מעולה ומרכזי, חנויות ומסעדות מעולות מסביב למלון, חדרים קצת קטנים, ארוחת בוקר טובה וטעימה אך לא מתחלפת (תמיד אפשר לקפוץ לאחד מבתי הקפה שמסביב אם רוצים).

מחיר: החל מ-400 ש"ח בלבד לזוג ללילה בממוצע.

ועוד כמה מלונות ליד שאנז אליזה שכדאי לבדוק

גם את המלונות הבאים כדאי מאוד לבדוק. אלו מלונות במחירים טובים, קרובים לשאנז אליזה ולאתרים הידועים וזכו בביקורות מעולות ברשת.

  • מלון לורד ביירון (Hotel Lord Byron) – מלון חדש 4 כוכבים סמוך לשאנז אליזה שזכה להרבה מאוד מטיילים ישראלים שדיווחו מצידם על אחלה מיקום, שירות מעולה וארוחת בוקר מצויינת. המחיר הממוצע לחדר זוגי במלון עומד על כ-570 ש"ח.
  • מלון אוגוסטין – אסטוטל (Hôtel Augustin – Astotel) – מלון מרכזי ופופולרי מאוד בפריז. בעיקר בזכות קרבתו הרבה לשאנז אליזה אך גם בזכות אירוח אישי ונדיב של הצוות ומחיר מנצח שעומד בממוצע על כ-500 ש"ח בלבד לזוג ללילה.
  • מלון גלילאו פריז (Hôtel Galileo) – מלון 3 כוכבים קלאסי ועטור שבחים ברשת הממוקם ממש צמוד לשדרת שאנז אליזה ולא רחוק גם מגני טווילרי. המלון זכה לציון 8.8 בבוקינג ומציע חדרים זוגיים במחיר ממוצע של כ-300 ש"ח ללילה בלבד.
מלון גלילאו שאנז אליזה
מלון גלילאו שאנז אליזה – אחד הפופולריים ביותר
  • מלון סוויטס אנד הלזאר אטואל (Suites & Hôtel Helzear Etoile) – מלון סוויטות 4 כוכבים מומלץ מאוד ליד השאנז אליזה ונחשב לאחד הפופולריים ביותר בפריז. זכה לציון 8.5 בבוקינג לפי שקלול של מעל 1000 חוות דעת מאומתות. המחיר הממוצע: כ-570 ש"ח לזוג ללילה.

עוד מידע על פריז באתר "מטיילים בעולם"

  • כבר התחלתם לתכנן את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז שנחשבות ל-Must See ושאסור להחמיץ!
  • בואו להכיר את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה אמיתית. לכן, כתבנו את המדריך המושלם להזמנת שייט על הסיין בפריז. מדריך חובה!
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים ב-2024.
  • מתכננים ביקור ביורודיסני? הכנו לכם מדריך מושקע על דיסנילנד פריז המפורסם עם כל המידע שצריך לדעת על המתקנים, המלונות, מחירים, כרטיסים, הסעות ודרכי הגעה ועוד ועוד. המדריך הטוב ביותר ברשת. בדוק!
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.
  • חושבים על ביקור בגני ורסאי? תוכלו למצוא בכתבה המעמיקה שכתבנו על ארמון ורסאי את כל המידע שצריך לדעת על הארמון והגנים המקסימים ביותר בעולם.
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מסביב לפריז לאיזורים הכי שווים בצרפת שיוצאים וחוזרים באותו היום. רשימה שאסור להחמיץ!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק