חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאדאם טוסו אמסטרדם המדריך השלם 2024 – כרטיסים, מחירים וטיפים חשובים!

מאדאם טוסו אמסטרדם המדריך השלם - כרטיסים, מחירים וטיפים חשובים!

כמה עולים כרטיסים למוזיאון מאדאם טוסו אמסטרדם? איך תחסכו את התור בקופות? איפה כדאי לקנות את הכרטיסים? והאם זה שווה את הכסף? קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת לרכישת כרטיסים למאדאם טוסו באמסטרדם.

מוזיאון מאדאם טוסו באמסטרדם (Madame Tussauds) הוא אחד הסניפים הפופולריים ביותר של רשת המוזיאונים הבינלאומית והמצליחה ונחשב לאחת האטרקציות המבוקשות ביותר בקרב משפחות עם ילדים באמסטרדם כולל משפחות ישראליות רבות שבאות לבקר בעיר.

המוזיאון ממוקם ממש בלב המרכז התיירותי של אמסטרדם בצמוד לכיכר דאם המרכזית ולכן, מרבית המטיילים משלבים ביקור בו כחלק ממסלול הטיול המרכז העיר.

הביקורות ברשת על המוזיאון ההולנדי הן חיוביות ואוהדות וזוהי אטרקציה פופולרית מאוד ומצליחה, אך כדאי לציין שגולשים רבים ברשת, דיווחו כי ביחס למוזיאון בארה"ב, מדובר בסניף קטן יחסית עם פחות היצע וחשוב לדעת זאת ולצפות לכך לפני שמגיעים. משך הביקור הממוצע במוזיאון, על פי הדיווחים ברשת, הוא בין שעה לשעתיים.

מה מציע המוזיאון?

עבור מי שלא עדיין לא מכיר את מוזיאון מאדאם טוסו, מדובר במוזיאון המציג בובות שעווה בהעתק מדוייק ודומה להפליא למקור, של דמויות ידועות וסלבס מכל העולם כאשר בכל עיר, ישנו גם דגש על דמויות מוכרות מקומיות.

למוזיאון 24 סניפים ברחבי העולם המפוזרים בברלין, לונדון, ניו יורק, לאס וגאס, הונג קונג , שנגחאי ועוד. בין מבחר הבובות שמוצגות במאדאם טוסו אמסטרדם, תוכלו למצוא בובות של ג'ורג' קלוני, ליונל מסי, ברק אובמה, פאבארוטי, בראד פיט, דיוויד בקהאם, ג'ורג' מייקל ועוד דמויות רבות וטובות.

כרטיסים למאדאם טוסו באמסטרדם

מחיר כרטיס למאדאם טוסו אמסטרדם בקופות המוזיאון עומד על כ-23 יורו לאדם. זהו המחיר למבוגר מעל גיל 16. המחיר לילדים בין הגילאים 3-15 עומד על 19 יורו.

כמו בכל האטרקציות הפופולריות באמסטרדם, גם הקופות במאדאם טוסו, עמוסות וכרוכות בדרך כלל בתורים ארוכים. לכן, מומלץ לרכוש כרטיס באחד מאתרי הכרטיסים ברשת הבינלאומיים וכך גם לעקוף את התור בקופות וגם לשריין תאריך ושעה נוחים.

אתר "Tiqets" המצוין שנחשב לפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים, מציע בעמוד הבא, כרטיסים למוזיאון אותם ניתן לקבל ישירות לנייד ללא צורך בהדפסתם (פשוט מציגים את הסמארטפון בכניסה). ניתן גם לבטל בחינם את הכרטיסים עד 24 שעות לפני תאריך ההגעה.

בנוסף, מציע האתר גם כרטיסים משולבים בהנחה לאטרקציות נוספות לילדים באמסטרדם כגון כרטיסים למאדאם טוסו + כרטיסים לגן חיות ארטיס (בעמוד הבא), כרטיסים למאדאם טוסו + מוזיאון הייניקן (בעמוד הבא) או כרטיסים למאדאם טוסו + הצינוק של אמסטרדם (בעמוד הבא).

אתר נוסף ומומלץ לרכישת כרטיסים למאדאם טוסו אמסטרדם, הוא אתר "GetyourGuide" שמציע בעמוד הבא כרטיסים ושילובים שונים.

 המלצה: אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות באמסטרדם בפרט ובהולנד בכלל, כדאי לשקול לרכוש את הכרטיס "I amsterdam" שעולה 60 יורו, וכולל כניסה חופשית לאינספור אטרקציות מומלצות ברחבי אמסטרדם והולנד, כולל הידועות ביותר (מוזיאון ואן גוך, רייקסמוזיאום, מאדאם טוסו ועוד אטרקציות רבות). אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות, הכרטיס בהחלט משתלם. פרטים נוספים, תוכלו למצוא באתר הבא.

דרכי הגעה למוזיאון

המוזיאון כאמור, ממוקם ממש במרכז העיר, ליד כיכר דאם, הארמון המלכותי ומוקדי עניין מרכזיים נוספים. כתובתו המדוייקת של המוזיאון היא: Dam 20, 1012 NP Amsterdam, הולנד.

מאדאם טוסו אמסטרדם – שעות פעילות

המוזיאון פתוח כל יום בין השעות 09:30 בבוקר ועד 21:30 בערב.

טיפים והמלצות על מאדאם טוסו באמסטרדם ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "לא בסטנדרטים של המוזיאונים בארה"ב אבל עדיין מהנה ושווה את הכסף".
  • "מתאים לכל הגילאים. היינו משפחה עם 3 ילדים קטנים ובוגרים וכולם נהנו".
  • "מוזיאון מושקע ונחמד. לא לפספס את הבובה של אנה פרנק".
  • "חסר שילוט. קצת הורס את החוויה".
  • "כדאי לקנות כרטיסים אונליין אחרת התורים ארוכים".

עוד מידע על אמסטרדם באתר "מטיילים בעולם"

  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים באמסטרדם לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את כל האטרקציות המומלצות של אמסטרדם במדריך הטוב ביותר ברשת. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • מטיילים עם ילדים באמסטרדם? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על אמסטרדם עם ילדים.
  • קראו את המדריך המושלם שהכנו על תחבורה באמסטרדם. כל המידע על כל סוגי התחבורה הציבורית – אוטובוסים, רכבות, אופניים ועוד.
  • ריכזנו לכם רשימה מובחרת של סיורים באמסטרדם מומלצים שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם. שווה בדיקה!
  • הכנו לכם מדריך להתמצאות בשדה התעופה של אמסטרדם "סכיפהול". דרכי הגעה, הסעות, מחירים, מלונות מומלצים ועוד. שווה קריאה.
  • לא רק אמסטרדם: אספנו לכם טיולים מסביב לאמסטרדם שכבשו את הגולשים ברשת ונחשבים למומלצים ולפופולריים ביותר!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
דניאלה
5 years ago

מוזיאון מקסים ומהנה. זה פעם ראשונה שהייתי בו אז קשה לי להשוות אותו לסניפים אחרים כמו שהשוו כאן, אבל מבחינתי היה מושלם ושווה לגמרי את הכסף.

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק